π. Ν.Δημαράς: Σύντομη ἀπάντηση στήν ἐκκλησία γοχ Ἑλλάδος Ἀκολουθεῖ ἐκτενής καί ἀναλυτική θεολογική, κανονική νομική καί λογική τεκμηρίωση

σ.σ. κατωτέρω μια σύντομη τοποθέτηση, όλο το κείμενο είναι 135 σελ 



1η Σύντομη ἀπάντηση στήν ἐκκλησία γοχ Ἑλλάδος... - Νικόλαος Δημαράς | Facebook



1η Σύντομη ἀπάντηση στήν ἐκκλησία γοχ Ἑλλάδος (Ἀκολουθεῖ ἐκτενής καί ἀναλυτική
θεολογική, κανονική νομική καί λογική τεκμηρίωση)
ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑ∆ΟΣ (Σωματεῖο, ἤτοι ν.π.ἰ.δ.)
ΙΕΡΑ ΣΥΝΟ∆ΟΣ
ΚΑΝΙΓΓΟΣ 32 (γ ́ οροφος)
106 82 ΑΘΗΝΑΙ
ΤΗΛ.: 21038 28 280 – ΦΑΞ: 21038 47 365
ΕΛΛΑΣ , GREECE
Δέν νομιμοποιεῖται ἡ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας γοχ Ἑλλάδος νά συγκροτεῖ δικαστήρια
ἐκκλησιαστικά,
-γιατί δέν ὁρίζεται κάτι τέτοιο ἀπό τό Νόμο.
-Εἶναι παράνομη, λοιπόν, ἡ συγκρότηση "ἐκκλησιαστικῶν δικαστηρίων" καί γιατί δέν εἶναι
νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, ἀλλά σωματεῖο, μέ τήν ἐπωνυμία ἐκκλησία γοχ
Ἑλλάδος, ΝΠΙΔ,
-οἱ ἀρχιερεῖς της δέν εἶναι δημόσιοι ὑπάλληλοι, (ὅπως οἱ Νεοημερολογίτες)
-δέν κατέχουν πτυχίο Θεολογίας
-καί συμπίπτει ἡ "εἰσαγγελική" μέ τήν "δικαστική" ἐξουσία στά ἴδια πρόσωπα συνεχῶς καί
κατ' ἐξακολούθησιν. Συγχέουν δηλ. τίς ἐξουσίες πού πάντως οὐδέποτε τούς ἀνατέθηκαν ἀπό
τό Νόμο.
-Ἔτσι κάνουν ἀντιποίηση εἰσαγγελικοῦ καί δικαστικοῦ λειτουργήματος, πρᾶγμα πού συνιστᾶ
ἐγληματική πράξη, κατά τόν Νόμον (Βλ. ἐπισυναπτόμενη καταλυτική γνωμοδότηση).
-Δέν νομιμοποιεῖται, ἐπίσης, νά συγκροτήσει οἱοδήποτε συνοδικό δικαστήριο ἡ ἐκκλησία
γοχ Ἑλλάδος, γιατί βρίσκεται κατηγορούμενη ἀπό τήν ἀδελφή Ρουμανική Ἐκκλησία,
πού τήν κατηγορεῖ ὡς αἱρετική ἐκκλησία,
-καί ἐξόχως γιατί κατηγορεῖ δύο ἀρχιερεῖς τῆς συνόδου τῆς ἐκκλησίας γοχ Ἑλλάδος γιά
αἱρετικούς (!)
-ἔχει διακόψει κάθε κοινωνία μαζί της.
Καί τώρα ἀναμένεται νά κατηγορήσει καί τρίτον ὡς αἱρετικόν, τόν σ. κ. Χρυσόστομον
Μανιώτην (κατά πληροφορίες ἐκ Ρουμανίας, βλ. τεκμηρίωση στό ἐπισυναπτόμενον
συνοπτικόν κείμενον τῶν Ἱερῶν Κανόνων, τῶν καθαιρετικῶν πράξεων τοῦ σ. κ.
Χρυσοστόμου Μανιώτη).
Ὁ σ. κ. Χρυσόστομος Μανιώτης κατηγορεῖται, ἐπίσης, ὡς κηρύσσων τήν αἵρεση τοῦ
Νεοημερολογιτισμοῦ-Οἰκουμενισμοῦ, λόγω τῆς συντελετουργίας του ἐν πλήρει ἱερατικῇ
στολῇ μέ τόν Ἰλίου κ. Ἀθηναγόρα τήν Κυριακή τῶν Βαΐων τοῦ '24, τῆς ἀνταλλαγῆς δώρων,
ὅλου τοῦ λαοῦ συμψάλλοντος καί τά τῆς νίκης σύμβολα φέροντος, (βαϊα τῶν φοινίκων),
ἀναμειγνυομένου τοῦ ὀρθοδόξου ποιμνίου μέ τό Νεοημερολογιτικό.

Ὁ σ. Ἀττικῆς κ. Χρυσόστομος Μανιώτης συγκάθηται σέ συνέδριο ματαιότητος,
(Προφητάναξ Δαυίδ) στήν Θεσσαλονίκην,
-χωρίς τό ἐγκόλπιόν του, ἀρνούμενος τήν ἀρχιερατικήν του ἰδιότητά του ἐνῶ οἱ
Νεοημερολογίτες τό φέρουν ἐπιδεικτικά,
-ὅπου κάθε ἀρχιερέας τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, πρίν ἀρχίσει τίς παρεμβάσεις του καί κατά
τήν διάρκειαν τῆς ὁμιλίας του ἐπεκαλεῖτο τό Θεῖον, προσευχόμενος, (ἀναγνώριση τῶν
Οἰκουμενιστῶν ὡς ἀρχιερέων καί γενόμενη σχετική συμπροσευχή).
Στήν συνέχεια δίνει ἀπότμημα ἁγίου λειψάνου στόν Καλαμαριᾶς κ. Ἰουστῖνον,
ἀναγνωρίζοντάς τον επισήμως ὡς ἀρχιερέα (μεῖζον τῆς συμπροσευχῆς ἡ ἀναγνώριση τοῦ
Οἰκουμενιστοῦ-Νεοημερολογίτου ὡς ἀρχιερέως).
Ὁ σ. Ἀττικῆς κ. Μανιώτης Χρυσόστομος ἐπιτρέπει στόν Οἰκουμενιστήν κληρικόν κ.
Βαγγέλην Παπανικολάου, νά μιλήσει γιά πολλή ὥρα ἐκθειάζων αὐτόν, μέσα στόν Ναόν τῆς
Παναγίας Σουμελᾶ πρό τῆς Ὡραίας Πύλης, δίνοντάς του μάλιστα καί μικρόφων, στά πλαίσια
τῆς εἰκοσιπενταετίας τῆς ἀρχιερατείας του. Πράξη πού καθαρεῖ τόν σ. Ἀττικῆς κ. Μανιώτην
Χρυσόστομον μαζί μέ τίς ἄλλες κανονικές παραβάσεις. Τοῦτο ἰσχύει ἐπιπλέον, γιατί ὁ σ.
Ἀντινόης Σάμου τοῦ Νέου Ἡμερολογίου, ἀποκαλεῖ τόν κληρικόν κ. Βαγγέλην
Παπανικολάου σοῦπερ θατρίνον, ἀθεολόγητον, καί σχεδόν αἱρετικόν (ἄλλα δημοσιεύματα
τόν ἀποκαλοῦν καί μέ ἄλλες βαρύτερες ἐκφράσεις) γιά τά ἀηδῆ καί αἰσχρά πού χρησιμοιεῖ
κατά τήν ἐκφοράν τοῦ λόγου του, (βλ. ἐπισυναπτόμενον ἀντίγραφον τοῦ «Ὀρθόδοξου
Τύπου» καί ἠλεκτρονικόν δημοσίευμα τοῦ σ. Ἀντινόης Νέου Ἡμερολογίου).
Ὁ σ. Ἀττικῆς κ. Μανιώτης Χρυσόστομος ἀρνήθηκε συστηματικά νά ὑπογράψει τόν
ἀναθεματισμόν τῶν ἐν Κολυμπαρίῳ ἀποφασισθέντων, ὅπου κηρύχθηκε ἐκκλησιολογικῶς ἡ
αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Κοινωνάει ὅλους τούς Νεοημερολογίτες στίς ἐνορίες του καί γιαὐτό ἀναθεματίζεται ἀπό
τήν ἀδελφήν Ρουμανικήν Ἐκκλησίαν.
Στήν ἐπαρχίαν του ἀνέχεται τέσσερις οὐνιτικές ἐκκλησίες τοῦ σ. Ἰλίου κ. Ἀθηναγόρα,
πού κρατοῦν τό παλαιόν ἡμερολόγιον, ἀλλά μνημονεύουν τόν κ. Ἀθηναγόρα. Καί ἀντί νά
ἐλέγξει τέτοιες συμεριφορές, καί πρακτικές τόν δαφνοστεφανώνει ἀντιδίδοντας
δαφνοστέφανο στόν Οἰκουμενιστή Νεοημερολογίτη κ. Ἀθηναγόρα!!!
Ἡ Ρουμανική ἀδελφή Ἐκκλησία ἀναθεματίζει καί ὅσους συνέταξαν τό κείμενον
«Ἐκκλησιολογικές θέσεις», δηλ. τούς πρώην Κυπριανίτες, οἱ ὁποῖοι καί αὐτοί μέ τήν σειράν
τους δέν μποροῦν ὡς κατηγορούμενοι, καί δή ἀναθεματιζόμενοι, νά εἶναι μέλη κανενός
«δικαστηρίου» ἐκκλησιαστικοῦ καί ἐξ αὐτοῦ τοῦ λόγου, καθότι εἶναι ὑπό τό φρικτόν
ἀνάθεμα τῶν Ρουμάνων (βλ. ἐπισυναπτόμενον κείμενον).
Ὁ σ. Ἀττικῆς κ. Χρυσόστομος Μανιώτης κάθε Μ. Παρασκευή διοργανώνει συνάντηση
ἐπιταφίων στήν Μητρόπολή του μετά τῶν Νεοημερολογιτῶν καί γίνεται σύμμειξις τῶν
ἀμείκτων, δηλ. τῶν Νεοημερολογιτῶν καί Οἰκουμενιστῶν μετά τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ Πατρίου
Ἡμερολογίου.
Ἡ σύνοδος τῆς ἐκκλησίας γοχ Ἑλλάδος δέν ἀνακάλεσε ποτέ τό κείμενο τῶν
Ἐκκλησιολογικῶν θέσεων τῶν πρώην Κυπριανιτῶν καί γιαὐτό συναναθεματίζονται οἱ

ἐπίσκοποί της ὑπό τῆς ἀδελφῆς Ρουμανικῆς Ἐκκλησίας μετά τῶν συντακτῶν τοῦ αἱρετικοῦ
αὐτοῦ κειμένου (βλ. ἐπισυναπτόμενον κείμενον).
Στήν σύνοδον τῆς ἐκκλησίας γοχ Ἑλλάδος ἔχει ἐπικρατήσει σχεδόν πλήρως ὁ
Κυπριανιτισμός, ἡ μεγαλύτερη αἵρεση στόν χῶρο τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου, μετά τό
1924, πού ἐπίσης ἀναθεματίζεται ἀπό τήν ἀδελφή Ρουμανική Ἐκκλησία (βλ.
ἐπισυναπτόμενον κείμενον).
Ὁ σ. Ἀττικῆς κ. Μανιώτης Χρυσόστομος, στήν Χίο, κοινωνεῖ συνεχῶς, τόσον ὁ ἴδιος,
ὅσον καί οἱ ἱερεῖς του τούς Νεοημερολογίτες πιστούς. Στήν δέ ἑορτή τῶν ἁγίων Πατέρων
ψάλλει ἡ ἐπίσημη χορωδία καί οἱ ψάλτες τῆς μητροπόλεως Χίου, πού ὑπάγεται διοικητικά
στόν ἀρχιοικουμενιστήν κ. Βαρθολομαῖον καί τόν μνημονεύουν οἱ Χιῶτες ἱερεῖς καί οἱ
ἐπίσκοποί του.
Στό Ἑνωσιακό Κείμενο τοῦ 2014, πού ὑπέγραψαν Ἕλληνες, Ρουμάνοι, Ρῶσσοι, Βούλγαροι,
Σέρβοι καί Ἀμερικανοί ἐπίσκοποι, θεωροῦνται οἱ Νεοημερολογίτες-Οἰκουμενιστές
ἐπίσκοποι ὡς ἐκπεσόντες τῆς Πίστεως, ὡς ψευδεπίσκοποι καί ψευδοποιμένες, καί μετ'
αὐτῶν κοινωνεῖ συντελετουργῶν, συναγελαζόμενος καί συμπνευματιζόμενος τήν
Κυριακήν τῶν Βαΐων ὁ σ. Μανιώτης Χρυσόστομος, ἀναγνωρίζων εἰς αὐτούς τήν
"ἀρχιερωσύνην" των καί γιαυτό καθαιρεῖται ὑπό τῶν προκειμένων Κανόνων καί
ἀφορίζεται. (Βλ. συνημμένον ἀρχεῖον καί σχετικές ἐπεξηγήσεις).
Εἶναι παράνομη ἀπό πλευρᾶς Ἱερῶν Κανόνων καί Συνταγματικοῦ καί Διοικητικοῦ Δικαίου ἡ
σύνοδος τῆς ἐκκλησίας γοχ Ἑλλάδος θεολογικά, κανονικά, πατερικά καί νομικά, γιατί καίτοι
ἐλέγχθηκε πολλαπλῶς ὡς αἱρετική ἀπό τήν ἀδελφήν Ρουμανικήν Σύνοδον, (καί
ἀναθεματίζονται οἱ συντάκτες τοῦ κειμένου «Ἐκκλησιολογικές θέσεις» καί τό ἴδιο τό
κείμενο) καί ἀπό ἱερεῖς καί ἀρχιερεῖς στήν Ἑλλάδα καί στό Ἐξωτερικόν, ἐξακολουθεῖ τήν
ἀντικανονικήν της καί παράνομη δραστηριότητα, συγκροτῶντας «ἐκκλησιαστικά
δικαστήρια», ἀντιποιουμένη τήν δικαστικήν ἰδιότητα καί συγχέοντας τόν "κατήγορον" μέ τόν
"δικαστήν", (τήν οἰονεί εἰσαγγελικήν λειτουργίαν, τήν ὁποίαν ἀντιποιεῖται καί τήν οἰονεί
δικαστικήν τοιαύτην), μή ἐξασφαλίζοντας κανένα ἐχέγγυο ἀντικειμενικότητας καί
ἀμεροληψίας καί συγχέοντας τίς δύο οἰονεί ἐξουσίες, πού ἰσχυρίζεται, ὅτι δικαιοῦται νά
χρησιμοποιεῖ ἐξακολουθῶντας νά παρανομεῖ συνεχῶς! Σύν τοῖς ἄλλοις, τά μέλη της δέν κέκτηνται τά ὑπό τοῦ Νόμου ἀπαιτούμενα προσόντα πού κατέχουν οἱ ἀντίστοιχου Νεοημερολογίτες ἐπίσκοποι (Βλ. ἐπισυναπτομένην καταλυτικήν γνωμοδότησιν δημοσιευομένην σέ διεθνές νομικό περιοδικό σέ μετάφραση, γιά τήν προστασία τῶν ἀτομικῶν δικαιωμάτων. Ἀναμένεται ἡ ἔγκρισις τῆς δημοσίευσης καί σέ ἀντίστοιχο ἑλληνικό νομικό περιοδικό).
Τά περί καταχρηστικῶς καλούμενα «ἐκκλησιαστικά δικαστήρια» ἐπιβαρύνουν ἔτι περισσότερον τήν θέσιν τοῦ συντάξαντος τοιοῦτον νομικῶς ἀπαράδεκτον κείμενον (σ. Δημητριάδος κ. Φωτίου), γιατί ἀλοίμονον, ἄν ἐπιτρεπόταν σέ ἑταιρεῖες, σωματεῖα κλπ. ΝΠΙΔ, νά συγκροτοῦν ἐκκλησιαστικά δικαστήρια, μέ τήν πρόφασιν, ὅτι εἶναι "καταχρηστικῶς" καλούμενα "δικαστήρια" καί νά συνθλίβουν προσωπικότητες, νά προσβάλλουν ἀσυστόλως τά ἐγκαλούμενα καί δικαζόμενα πρόσωπα, πού πιστεύουν, ὅτι δικάζονται ἀπό νόμιμο ὄργανο, ἐνῶ εἶναι καταφανῶς παράνομο, καί ἐπιβάλλεται μέ τόν φόβον πού ἐνσπείρει στούς «δικαζομένους», ἐκβιάζοντας τήν συνείδησή τους ἀπαραδέκτως καί ἀντιχριστιανικῶς, γιά νά ὑποκύψουν στίς ἀπαιτήσεις τῶν τοιούτων «δικαστῶν». Ἀλλά γιαὐτό θά ἐκδώσει γνωμοδότηση - ἀπόφαση ὁ ἐπιληφθείς τοῦ θέματος ἁρμόδιος Εἰσαγγελέας τοῦ Ἀρείου Πάγου.
Ἄρα κάθε σχετική «ἀπόφασις» τῆς ἐκκλησίας γοχ Ἑλλάδος καθ’ ἡμῶν εἶναι ἄκυρη, θεολογικά καί νομικά, ἄδικη, καί τελικά ἀνυπόστατη, ὅπως ἐξηγεῖται στήν ἐκτενῆ παράθεση τῶν ἐπιχειρημάτων καί ἀνυπόστατη, ὡς ἐκδοθεῖσα ἀπό πρόσωπα μή νομιμοποιούμενα πρός ἔκδοση οἱασδήποτε ἀποφάσεως παρανόμου «δικαστηρίου», ἰδιαιτέρως τοιούτων θιγουσῶν τήν προσωπικότητα τό κῦρος, τήν τιμήν καί τήν ὑπόληψιν προσώπων μέ ἰδιαίτερη ἀναγνώριση στήν κοινωνίαν καί στό περιβάλλον τους.
π. Νικόλαος Δημαρᾶς

Σχόλια