Ο Οικουμενισμός είναι χιλιοκαταδικασμένος. Πολλά περαστικά στους φλωριναίους




 Την Β’ Οικουμενική  Σύνοδο ( κανονας  7ος , ο οποιος  μεταξυ αλλων  συγκαταλέγει  μεταξύ των αιρέσεων τους  Γνωστικούς  Μοντανιστές  ) 
Την Ε’ . Οικουμενική Σύνοδο ( η οποία καταδίκασε το δόγμα του Γνωστικού  Απελλή , μαθητή του Γνωστικού Μαρκίωνα ( ο  οποίος δίδασκε :
 << όθεν  και έφασκε  μη δείν    όλως  εξετάζειν  τον λόγον ,  αλλ’  έκαστον , ως πεπίστευκε  διαμένειν . Σωθήσεσθαι  γαρ τους  επί τον εσταυρωμένον , ηλπικότας απεφαίνετο , μόνον  εάν έν έργοις  αγαθοίς  ευρίσκωνται >>
Δηλαδή , ( γι’ αυτό  έλεγε  ότι δεν  είναι  καθόλου  ανάγκη  να  εξετάζουμε  τούς λόγους  - ΠΙΣΤΕΩΣ – αλλά  ο καθένας  να παραμείνει  στις  πεποιθήσεις – πίστη – του !! Διότι  ισχυριζόταν ότι  θα σωθούν  οι  ελπίζοντες  στον εσταυρωμένον ( όπως και εάν  τον πιστεύει ότι είναι  ) , μόνον  εάν  βρεθούν πράττοντας  αγαθά  έργα ). Εκκλησιαστική ιστορία  Ευσεβίου Καισαρείας ,  βιβλίο  Ε΄ κεφάλαιο 13 , στιχ. 5 .
Επίσης  Μελετίου Καλαμαρά , Η  Ε΄ Οικουμενική Σύνοδος , Κεφάλαια  Δογματικά  , ΙΒ΄ Κεφάλαιον  , Αθήναι  1985 , σελ.  592- 593 .
Η ΣΤ΄ Οικουμενική  Σύνοδος , κανόνας  95 ,ο οποίος  μεταξύ  άλλων  συγκαταλέγει  και  αναθεματίζει  με του αιρετικούς  τους  Γνωστικούς , Μανιχαίους , Μαρκιωνιστές , κ.α. οικουμενιστές –συγκρητιστές  !!



● «…Απελλής μεν, μίαν αρχήν ομολογεί ...όθεν και έφασκεν μη δειν όλως εξετάζειν τον λόγον, αλλ᾿ έκαστον, ως πεπίστευκεν, διαμένειν...»
● «Φάσκει γουν ούτος ο προειρημένος Απελλής και οι απ' αυτού ότι ουκ εισί τρεις αρχαί ούτε δύο, ως τοις περί Λουκιανόν και Μαρκίωνα έδοξεν, αλλά, φησίν, εις εστιν αγαθός θεός και μία αρχή και μία δύναμις ακατονόμαστος…» (Αγίου Επιφανίου, Πανάριον «κατά αιρέσεων πασών»).
● Το άθεον τούτο δόγμα, κατά τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Δοσίθεο, δίδαξεν και ο Αβερρόης, λέγων ότι και Ιουδαίοι, και Χριστιανοί και Εθνικοί, όλοι «κατά το ίδιον σέβας αγαθοποιούντες σώζωνται».
● Ο Πάπας και το Βατικανό, υιοθέτησαν τους λόγους του αιρετικού Θεομιστίου «ότι το θείον άπειρον αφείκεν ίνα πιστεύωσι εις αυτό και δοξάζωσιν αυτό διαφόρως, εισίν όμως όλα δεκτά τα σεβάσματα» και διεκήρυξαν τις αιρετικές αυτές δοξασίες, τις οποίες οι άγιοι Πατέρες από της εποχής του Απελλή είχαν καταδικάσει και οι οποίες μεταμφιέστηκαν στην θεωρία των κλάδων.
Αυτήν την αιρετική θεωρία, «κεκαλυμμένη», διεκήρυξε η γνωστή Εγκύκλιος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως το 1920. Έκτοτε δια των εκάστοτε Πατριαρχών εφαρμόζεται προοδευτικά και σήμερα πλέον φανερά, «γυμνή τη κεφαλή», με λόγους και πράξεις του κ. Βαρθολομαίου και των ομοφρόνων του.
______________________________

ΣΥΝ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΗΣ ΡΟΕΔ

 



ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΡΩΣΙΑΣ
Αγουστος 1983
Τὸ ἀνθεμα κατὰ τς αρσεως τοῦ Οκουμενισμο
«Τος βλλουσι κατὰ τς᾿Εκκλησας τοῦ Χριστοῦ καὶ διδσκουσιν τι ἡ το Χριστοῦ᾿Εκκλησα μεμρισται ν οτω καλουμνοις"κλδοις", οτινες διαφρουσιν λλλων ν διδασκαλίᾳ καὶ τρπῳ ζωςἢ ὅτι ἡ᾿Εκκλησα οχ φσταται ρατςλλ᾿ἀπαρτισθσεται ντ μλλοντιταν παντες ο "κλδοιἢ τμματα ἢ ὁμολογα  ἢ προστι καὶ θρησκεαι νωθσιν ν νὶ σματι· καὶ οτινες οὐ διακρνουσι τν ερωσνην καὶ τὰ μυστρια τς᾿Εκκλησας πὸ τν ερωσνην καὶ τὰ μυστρια τν αρετικνλλὰ λγουσιν τι τὸ βπτισμα καὶ ἡ εχαριστα τν αρετικν εσν κανὰ πρς  σωτηραν· σατωςτος κοινωνοσιν ν γνσει τος προμνημονευθεσιν αρετικος ἢ συνηγοροσιδιαδδουσιἢ ὑπεραμυνομνοις τς καινοφανος ατν αρσεως τοῦ οκουμενισμοῦ ἐν προσχματι δελφικς γπηςἢ ὑποτιθεμνης  νσεως τν διαχωρισθντων ΧριστιαννΑΝΑΘΕΜΑ».
Ο Πρεδρος τς  Συνδου  τν᾿Επισκπων
Μητροπολτης  Φιλρετος

Τ  μλη τς  Συνδου:
Σεραφεμ᾿Αρχιεπσκοπος Σικγου
᾿Αθανσιος᾿Αρχιεπσκοπος Μπουνος-Αϋρες
Βιτλιος᾿Αρχιεπσκοπος Μντρεαλ κα Καναδ
᾿Αντνιος᾿Αρχιεπσκοπος ΛςΑντζελες
᾿Αντνιος᾿Αρχιεπσκοπος Γενεης
᾿Αντνιος᾿Αρχιεπσκοπος Σν Φραντσσκο
Σεραφεμ᾿Αρχιεπσκοπος Καρκας
Παλος᾿Αρχιεπσκοπος Σδνεϋ
Λαρος᾿Αρχιεπσκοπος Συρακουσν
Κωνσταντνος᾿Επσκοπος Ρτσμοντ
Γρηγριος᾿Επσκοπος Οὐάσιγκτον
Μρκος᾿Επσκοπος Βερολνου
᾿Αλπιος᾿Επσκοπος Κλβελαντ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΠΟΧΗ στο 51% και ο Μητσοτάκης με 158 εδρες. Συμπέρασμα: Πρώτο κόμμα η ΑΠΟΧΗ αλλά ΔΕΝ αλλάζει το πολιτικό σκηνικό. Οποιος θέλει μια καλύτερη Ελλάδα για τα παιδιά μας να ιδρύσει κόμμα και να κατέβει να τον ψηφίσουμε.

Αλλη μια ενορία με τον εφημέριο έκοψαν απο Καλλίνικο και προσχώρησαν στον Μακάριο

Ομιλία γοχ Θεσσαλονίκης Γρηγορίου - Ανοίγουν επίσημα δρόμο για την ένωση... Εν τω μεταξύ πουθενά δεν γράφει για σχίσμα και αιρέσεις αλλά για πληγωμένη Ρωμηοσύνη. Να τον ακούς τον πάτερ είναι πολλές δεκαετίες after κι εχει δικαιωθεί στο 100%