TEST IQ ΓΙΑ ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΥΣ

 


Οι Ν/γίτες θεωρούν άκυρα και μηδέποτε γενόμενα τα μυστήρια των ΓΟΧ (βλ. κατωτέρω εκκλησιαστικές αποφάσεις από το 1926  στο σχίσμα δεν υπάρχει Θεία χάρη αλλά κόλαση και κατά δεύτερον προκύπτει οτι το σχίσμα είναι εν ενεργεία εδω και 100 χρόνια ) Ως εκ. τούτου οι Νγίτες ξαναχειροτονούν και ξαναβαπτίζουν (= μπουγελώνουν) τους γοχ κι ας έχουν τρείς καταδύσεις. Ενω οι φλωρινικοί θεωρούν έγκυρα και ισχυρά τα μυστήρια των Ν/γιτών Οικουμενιστών γιατί δεν είναι σχίσμα εν ενεργεία ουτε καταδικασμένοι. Ταύτα για να ξέρουμε ποιος πιστεύει οτι είναι η ΜΙΑ εκκλησία λόγω και έργω και ποιος είναι ένα σχισματικό ανιερο εξώγαμο που παριστάνει την εκκλησία. 


Εκκλησιαστικές Αποφάσεις περί Γ.Ο.Χ. 

α. Η υπ' αριθμόν 2389/2203 της 16-4-1926 Εγκύκλιος της Εκκλησίας της Ελλάδος περί Ημερολογίου, σύμφωνα με την οποία «αι αποφάσεις της Εκκλησίας είναι απολύτως υποχρεωτικά, ο δε μη υπακούων,  δεν ανήκει πλέον εις αυτήν , στερείται των μέσων της θείας. χάριτος,  αποσχίζεται και αποκόπτεται αυτής και υπόκειται εις αιωνίαν κόλασιν»  (Αρχιμανδρίτου Θεοκλήτου Στράγκα, Εκκλησία Ελλάδος Ιστορία, τόμος β΄,σελ. 1405-1409).

β. Η Συνεδρία της Ιεραρχίας στις 3-8-1946 στην οποία αποφασίστηκε πως «πάντα τα Μυστήρια, τα τελούμενα (υπό παλαιοημερολογιτών ιερέων)  θεωρούνται άκυρα  και μηδέποτε γενόμενα»  (αυτόθι, τόμος δ΄, σελ. 2556).


γ. Η εγκύκλιος της 28-7-1948 που αναφέρει πως «οι χειροτονηθέντες υπό των καθηρημένων και αυτοκαλουμένων Επισκόπων παλαιοημερολογιτών, προκειμένου να προσέλθωσιν εις τους κόλπους της Εκκλησίας, δέον να γίνονται  δεκτοί διά χειροτονίας » 471).

δ. Το Πόρισμα της 8-11-1958 σύμφωνα με το οποίο:

«Οι υπό των αυτοκαλουμένων Επισκόπων παλαιοημερολογιτών, δήθεν χειροτονηθέντες, προσερχόμενοι εις την  Εκκλησίαν, γίνονται δεκτοί διά χειροτονίας... τους γάμους δέχεται τούτους ως μη τελεσθέντας»  (Αρχιμανδρίτου Θεοκλήτου Στράγκα, Εκκλησίας Ελλάδος Ιστορία, τόμος 2923, σελ.2925, σελ.292, σελ. 292, σελ. 25, 19, 2012, σελ. 292, σελ. 292, σελ. . [Στην συζήτηση της ιεραρχίας που επακολούθησε ειπώθηκαν τα εξής: Κοζάνης Διονύσιος:

«Αφήκαμεν, Μακαριώτατε και Σεβ. Άγιοι Αδελφοί, εκκρεμές το ζήτημα των υπό παλαιοημερολογιτών ψευδοϊερέων τελεσθέντων γάμων. Εις τα εγκριθέντα πορίσματα αναφέρεται ότι τους εν λόγω γάμους η Εκκλησία δέχεται ως μη τελεσθέντας. Θα προβαίνωμεν λοιπόν εις την επανάληψιν το Μυστηρίου;». Αττικής Ιάκωβος: «Βεβαίως». Αθηνών Θεόκλητος: «Είναι ορθόν και ν’ αποφασισθή η επανάληψις του Μυστηρίου, την απόφασιν όμως ημών ταύτην να μη κοινολογήσωμεν» (αυτόθι)].

ε. Μέσα από τη Γνωμάτωση της Συνοδικής Επιτροπής επί των Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων του 2006 σύμφωνα με την οποία: «Τα Μυστήρια των Παλαιοημερολογιτών θεωρούνται ως μη γενόμενα και θα πρέπη να επαναλαμβάνωνται εξ υπαρχής».

( http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/dogma/aftoxeires.htm).

στ) Η εμπεριστατωμένη περί του θέματος διδακτορική διατριβή του αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου στη Θεολογική Σχολή ΑΠΘ «Ιστορική και Κανονική Θεώρησις του Παλαιοημερολογιτικού Ζητήματος κατά τε την γένεσιν και την εξέλιξιν αυτού εν Ελλάδι», Αθήναι 1982, σελ. 431:

«Το ζήτημα αυτό έχει ήδη “εν τοις πράγμασι” προσλάβει τις διαστάσεις σχίσματος, καθώς οι παλαιοημερολογίτες αρνούνται κάθε διοικητική και πνευματική σχέση με τη μητέρα τους Εκκλησία, η οποία όμως αποφεύγει επιμελώς μέχρι σήμερα να κηρύξει αυτούς σχισματικούς και προτιμά μάλλον την οδό της αγνοήσεως αυτών. ».

Και σημειώνει (σελ. 321-322): «η Εκκλησία καταπαγίως αποφαίνεται κατά καιρούς ότι αι υπό παλαιοημερολογιτών «Αρχιερέων» τελούμεναι χειροτονίαι είναι αντικανονικαί (βλ. λ.χ. το υπ' αρ. 5401/2354/4.10.1969 έγγραφον) συνοδικό , τα δε υπ' αυτών και των υπ' αυτών χειροτονηθέντων «κληρικών» τελούμενα Μυστήρια  ανυπόστατα και άκυρα και διατάζει την επανάληψή τους.  Στο ίδιο πόρισμα κατέληξε και η από 5-4-1971 σχετική εισήγηση της Μ.Σ.Ε. Νομοκανονικών Ζητημάτων προς την Ι. Σύνοδον, η οποία εγκρίθηκε από τη ΔΙΣ στη συνεδρία της 27.4.1971». 

πηγη Σημάτης



Σχόλια