Στον αστερισμό της υποκρισίας



Κουράστηκα να διαβάζω άρθρα και σχόλια του τύπου: οι αγιορείτες ομολογητές δεν υποδέχτηκαν τον Βαρθολομαίο, η ο π. τάδε με αυτή την κίνηση έσωσε το κύρος της εκκλησίας. 

Δεν υπάρχει πιο αθεολόγητη και υποκριτική τοποθέτηση απο αυτή.

Από πότε ενας ιερέας αποκαθιστά ολόκληρη την σύνοδο;; Η σύνοδος πάλι αποδέχτηκε την κίνηση του ιερέα;;;Ούτε. Οπότε;;;

Οι αγιορείτες ομολογητές  δεν υποδέχτηκαν τον Βαρθολομαίο για λόγους πίστεως, αλλά την επόμενη που λειτούργησαν μνημόνευσαν τον Βαρθολομαίο ως ορθοτομούντα τον λόγο της σης αληθείας…

Κατά συνέπεια οσο και να Βλαφημήσουν τον Χριστόν δεν υπάρχει θέμα γιατί ολο και κάποιος αγιορείτης δεν θα πιει καφέ με τον Βαρθολομαίο, ολο και κάποιος π. Γοργόνιος θα βγεί να καταδικάσει αυτό κι εκείνο οπότε κοιμήσου ήσυχος...σώθηκε το κύρος της εκκλησίας = η σωτηρία της ψυχής σου.

Η εκκλησία εκφράζεται συνοδικά και όχι απο τον ιερέα που καταδικάζει την αιρετική και βλάσφημη σύνοδο, πλην όμως την μνημονεύει για να σωθεί.

Λιγη σοβαρότητα επιτέλους.

Στο δια ταύτα,  η συμφωνείς με την σύνοδο περί οικουμενισμού, μάσκας, εμβολίων, την αποδοχή του σοδομισμού και μένεις, η διαφωνείς και φεύγεις.

Το να καταδικάζεις τα παραπάνω και την ίδια στιγμή να τους μνημονεύεις και να μεταλαμβάνεις σε αυτούς ( παναιρετικούς και ιερόσυλους ) τούτο σημαίνει

Είσαι πιο σκοτισμένος απο αυτούς που καταδικάζεις, η απλά συμβιβασμένος - πουλημένος. 

Εν κατακλείδι, Θρησκευτική κρουζιέρα εστίν ο λόγος με ενα ευαγγέλιο κυριολεκτικά μεταλλαγμένο new look για μεταλλαγμένους χριστιανούς της εποχής.

«Από τα πόδια μέχρι το κεφάλι δεν υπάρχει υγιές μέρος. Δεν υπάρχει σε ένα μέρος πληγή ανοιχτή και σε άλλο μώλωπας ή σε άλλο πληγή με φλεγμονή. Αλλά όλο το σώμα είναι μια ολόκληρη πληγή. Δεν είναι δυνατόν να βάλει κανείς πάνω σ’ αυτό ούτε κατάπλασμα, ούτε λάδι, ούτε επιδέσμους» (Ησ. 1, 6) 


Σχόλια