ΠΗΔΑΛΙΟΝ περί Σχίσματος απο τον 1ο κανόνα του Μ. Βασιλείου ( σελ. 589) Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ







1ος ΚΑΝΩΝ Μ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Ώστε, ει και τον μέγαν Διονύσιον τούτο παρέλαθεν, αλλ ημίν ου φυλακτέον την μίμησιν του σφάλματος, το γαρ άτοπον, αυτόθεν πρόδηλον και πάσιν εναργές, οις και μικρόν του λογίζεσθαι μέτεστινΟι δε Καθαροί και αυτοί των απεσχισμένων εισί, πλήν αλλ έδοξε τοις αρχαίοις, τοις περί Κυπριανόν λέγω και Φιρμιλιανόν τον ημέτερον, τούτους πάντας μια ψήφω υποβαλείν· Καθαρούς και Εγκρατίτας και Υδροπαραστάτας και Αποτακτίτας. Διότι η μεν αρχή του χωρισμού δια σχίσματος γέγονεν, οι δε της Εκκλησίας αποστάντες ουκ έτι έσχον την χάριν του αγίου Πνεύματος εφ εαυτούς, επέλιπε γαρ η μετάδοσις τω διακοπήναι την ακολουθίαν.

Οι μεν γαρ πρώτοι αναχωρήσαντες, παρά των Πατέρων έσχον τας χειροτονίας και δια της επιθέσεως των χειρών αυτών είχον το χάρισμα το πνευματικόν. Οι δε, αποραγέντες, λαϊκοί γενόμενοι, ούτε του βαπτίζειν, ούτε του χειροτονείν είχον εξουσίαν, ούτε ηδύνατο χάριν Πνεύματος αγίου ετέροις παρέχειν, ης αυτοί εκπεπτώκασι· διο ως παρά λαϊκών βαπτιζομένους τους, παρ αυτών εκέλευσαν, ερχομένους επί την Εκκλησίαν, τω αληθινώ βαπτίσματι τω της Εκκλησίας ανακαθαίρεσθαι.



ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Ο φλωρίνης επανήλθε της κανονικότητας εξ αφορμής της μετάνοιάς του διότι  είχε κανονική χειροτονία πριν το σχίσμα του 1924 ( βλ. Δογματική Τρεμπέλα περι επιστροφή σχισματικών ) και κατά δεύτερον δεν υπήρχε άλλος επίσκοπος ανόθευτος ώστε να τον αποκαταστήσει με κάποιον τρόπο εστω και τυπικά με συγχωρητική ευχή.

Δεν κηρύξαμε εμείς άκυρα τα μυστήρια των Ν/γιτών, ο φλωρίνης το κήρυξε το 1935 και το 1950. Κατόπιν το επανέλαβε η σύνοδος γοχ το 1974  μέχρι το 2014

Η ΡΟΕΔ είχε κοινωνία με ενορίες του Νέου, γιατί κατ'εκείνους ( ΡΟΕΔ) δεν υφίσταται  ζἠτημα...Ο φλωρίνης ομως και οι  γοχ δογμάτισαν στην καινοτομία του 1924 

Ο φλωρίνης και οι φλωρινικοί άλλαξαν τα πιστεύω τους ητοι η διοικούσα δεν είναι σχίσμα βρίσκεται εντός των ορίων της εκκλησίας με αγιαστική χάρη στα μυστήρια της κλπ. Τουτο όμως σημαίνει την καταδίκη των φλωρινικών ως διαπιστευμένων σχισματικών επειδή  έμπηξαν ίδιον θυσιαστήριον, καθαγίασαν δικό τους μύρο και χειροθετούσαν τους μη καταδικασμένους Ν/γίτες.

Στο δια ταύτα: απο τις εγκύκλιους του 1935, 1950, 1974 ( = η ιδια είναι )  οπου οι γοχ υπογράφουν οτι δεν υπάρχει αγιαστική χάρις στα μυστήρια της διοικούσας εκκλησίας και ως εκ τούτου οι Ν/γίτες θα πρέπει να αναμυρώνονται κι απο το συνοδικό ανάθεμα του 1998 στους καινοτόμους που εσχισαν την εκκλησία το 1924, φτάνουμε στο 2014  οπου οι γοχ δεν ξέρουν αν υπάρχει θεία χάρις... δλδ οι σχισματικοί αιρετικοί και αναθεματισμένοι οικουμενιστές  έχουν άγιο πνεύμα,  καίτοι τα πράγματα έγιναν παρασάγγας χειρότερα από τότε. 

Κι αν είναι ετσι ( να εχουν χάρη ) τότε τι κύρος εχει η πράξη του αναθέματος;; 

Κι αν πάλι είναι έτσι, τότε  γιατί δεν αναθεματίζουν τους προηγούμενους γοχ που δογμάτισαν λάθος και εσχισαν την εκκλησία;;

Μονά ζυγά δικά μας δεν γίνεται, οι κανόνες της Α&Β συνόδου είναι ξεκάθαροι:

 Καλώς αποτειχίζεσαι λόγω σχίσματος και αιρέσεως,  αλλέως εφόσον στην πράξη αποφάνθηκες ωσαν σύνοδος υπεράνω της εκκλησίας και δη πανορθόδοξης, πριν αποφανθεί η εκκλησία όπως επικαλείσαι,  είσαι εσυ ο σχισματικός και ο καθηρημένος.

Μετά απο τις εγκυκλίους 1935, 1950, 1974, 1998 ( = ανάθεμα στους σχίστες του 1924)   και όσα κηρύττουν στην ομολογία πίστεως του 2014,  τελικά οι γοχ αποφάνθηκαν οτι δεν είναι σίγουροι και ΔΕΝ  μας βεβαιώνουν αν υπάρχει Θεία χάρις στα μυστήρια των οικουμενιστών. Αρα στην συναγωγή του σατανά ( όπως ομολογούν στο κείμενο )  προφανώς υπάρχει άγιο πνεύμα δλδ σωτηρία και αγιοσύνη. Σε κάθε περίπτωση οι γοχ δεν ξέρουν δεν είναι σίγουροι..και δεν μας λένε καθαρά και ξάστερα Ναι η Ου - σύμφωνα με την εντολή του Χριστού. 

Στα δόγματα πίστεως δεν υπάρχει ''ΙΣΩΣ'' αυτό είναι του διαβόλου.

Αρα πιστεύεις οτι υπάρχει αγιο πνεύμα στον οικουμενισμό και δεν το ομολογείς.

Ο Μ Βασίλειος και η ερμηνεία του αγιου Νικοδήμου δεν αφήνουν περιθώρια.

 




Σχόλια