Συνοπτικά η ολοκληρωτική ανατροπή του φλωρινικού οικουμενιστικού οχήματος

 


1. Ο φλωρίνης το 1937 άλλαξε 100% την ομολογία του 1935 κι ως εκ τουτου έγινε με την υπογραφή του  σχισματικός  Διάγγελμα 1935 (ecclesiagoc.gr) 

Ὅτι δέ τό πρᾶγμα οὕτως ἔχει, τοῦτο ἐπιβεβαιοῖ καί ἡ ἐξ ἀρίστων Νομομαθῶν καί Θεολόγων Καθηγητῶν τοῦ Ἐθνικοῦ Πανεπιστημίου διορισθεῖσα πρός μελέτην τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος Ἐπιτροπή, ἧς Μέλος ἐτύγχανε καί ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν ὡς Καθηγητής τότε τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας ἐν τῷ Ἐθνικῷ Πανεπιστημίῳ.



      Ἰδού τί ἐγνωμοδότησε περί τοῦ νέου ἡμερολογίου ἡ Ἐπιτροπή αὕτη: «Ἅπασαι αἱ Ὀρθόδοξοι Ἐκκλησίαι, ἄν καί αὐτοκέφαλοι εἰς τήν ἐσωτερικήν διοίκησιν αὐτῶν, οὔχ ἧττον ἐπειδή εἰσίν ἠνωμέναι πρός ἀλλήλας διά τῶν Δογμάτων καί τῶν Συνοδικῶν ὅρων καί κανόνων, δέν δύναται μία ἐπί μέρους Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία νά χωρισθῆ, καί νά ἀποδεχθῆ νέον Ἐκκλησιαστικόν ἡμερολόγιον, χωρίς νά λογισθῇ Σχισματική ἀπέναντί των ἄλλων».

Ὅθεν, ἀφοῦ ὁ Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν διά τῆς ἰδίας αὐτοῦ ὑπογραφῆς, κηρύττει ἐαυτόν Σχισματικόν, τί ἔτι χρείαν ἔχομεν μαρτύρων, ἵνα ἀποδείξωμεν, ὅτι οὗτος καί οἱ ὁμόφρονες αὐτῷ Ἀρχιερεῖς, κατέστησαν Σχισματικοί, ὡς διασπάσαντες τήν ἑνότητα τῆς Ὀρθοδοξίας διά τῆς ἡμερολογιακῆς καινοτομίας, καί διαιρέσαντες τήν Ἐκκλησιαστικήν καί Ἐθνικήν ψυχήν τοῦ Ὀρθοδόξου Ἑλληνικοῦ Λαοῦ;

2. Η αιρετική εκκλησιολογία του π. Θεοδώρητου Μαύρου   αναγνωρίζει ως εκκλησίες του Χριστού όλα τα σχίσματα γοχ ( συν την διοικούσα εκκλησία γι αυτό και ηταν σφόδρα εναντίον της αναμύρωσης) 

Ειχε απαντήσει στον ορθόδοξο τύπο:

" Το τελικό του συμπέρασμα ότι πρέπει να τα βρουν οι Γοχικοι  αλλιώς παραμένουν εκτός εκκλησίας είναι εκκλησιολογικως απαράδεκτον, διότι αν η κάθε μία Σύνοδος δεν αποτελεί σώζουσαν Εκκλησίαν, ούτε και ενούμεναι θα δημιουργήσουν τοιαύτην "

Αυτή η προτεσταντική διδασκαλία αμνηστευει ὀλα τα σχίσματα και παρουσιάζει την ένωση των σχισματικων με την εκκλησία ως μια άχρηστη πράξη γιατί οι σχισματικοί είναι ήδη η σωζουσα εκκλησία.

Το Πιστεύω ομολογεί Μια εκκλησία ενώ εδώ ομολογούνται ΟΛΟΙ οι σχισματικοί ως εκκλησία του Χριστού

αναλυτικά εδω  Η αιρετική εκκλησιολογία του π. Θεοδώρητου Μαύρου και η ορθόδοξη εκκλησιολογία (katakomviki-ecclesia.blogspot.com)


* Η αίρεση του Κυπριανού Κουτσούμπα: " Η εν Ελλάδι εκκλησία είναι διηρημένη και ασθενούσα "  πέρασε συγκεκαλυμμένα με την ένωση κυπριανιτων - γοχ το 2014 

6. Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν, οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων, ἰδίως εἰς ὅσους κοινωνοῦν «ἐν γνώσει» μετὰ τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς καὶ τοῦ Σεργιανισμοῦ, ἔστω καὶ ἂν Αὕτη δὲν ἐπαναλαμβάνῃ ὁπωσδήποτε τὸν τύπον αὐτῶν εἰς τοὺς ἐν μετανοίᾳ εἰσερχομένους εἰς κοινωνίαν μετ’ Αὐτῆς, ἐν ὄψει μάλιστα τῆς συγκλήσεως μιᾶς Μεγάλης Συνόδου τῆς Γνησίας Ὀρθοδοξίας, εἰς ἐπισφράγισιν τῶν ἤδη γενομένων εἰς τοπικὸν ἐπίπεδον.


3. Σημειώνεται οτι η σύνοδος γοχ εχει αναρτημένη την καταδίκη του οικουμενισμού απο την ΡΟΕΔ - 1983, και της καταδίκης των γοχ 1998 ...κατά τ΄άλλα  οι φλωρινικοί οπαδοί περιμένουν καταδίκη για τους ηδη καταδικασμένους και μάλιστα οπως ανακοίνωσαν οι γοχ επίσημα ''απο τους ίδιους τους οικουμενιστάς '' εδω ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ: ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ 10 (katakomviki-ecclesia.blogspot.com)


4. Το επιχείρημα οτι η διοικούσα εκκλησία δεν βρίσκεται σε ενεργό σχίσμα καταρρίπτεται απο το συνομολογιακό κείμενο των γοχ  2014

 Δεν λαμβάνω υπόψιν τις πάλαι ποτέ εγκυκλίους γοχ γιατί δεν εχουν κανένα κύρος, διότι δεν επικυρώθηκαν στο κείμενο του 2014 και είναι αναρτημένες μόνο για το θεαθήναι.        6. Κατ’ ἐφαρμογὴν τοῦ οἰκουμενιστικοῦ Διαγγέλματος τούτου καὶ κατόπιν τῶν ἀντικανονικῶν Ἀποφάσεων τοῦ ἀντορθοδόξου Συνεδρίου τῆς Κωνσταντινουπόλεως ἐν ἔτει 1923, υἱοθετήθη κατ’ οὐσίαν τὸ λεγόμενον Γρηγοριανὸν Ἡμερολόγιον ὡς δῆθεν Διωρθωμένον Ἰουλιανόν,καίτοι ἅμα τῇ ἐμφανίσει αὐτοῦ ἐν τῇ Δύσει (1582) κατεκρίθη καὶ κατεδικάσθη ὡς σοβαρὰ Παπικὴ Καινοτομία ὑπὸ τριῶν Πανορθοδόξων Συνόδων ἐν τῇ Ἀνατολῇ (1583, 1587, 1593),  τῶν Ὁποίων αἱ ἀποφάσεις ἐξακολουθοῦν ἰσχύουσαι καὶ βαρύνουν τοὺς ἐν σχίσματι εὑρισκομένους Καινοτόμους.


ΕΡΩΤΗΣΗ: εφόσον για τους αμετανόητους  φλωρινικούς ( κολλημένη η βελόνα στο δυνάμει κι ενέργεια) το σχίσμα δεν είναι ενεργό... τότε γιατί οι ιδρυτές βγήκαν άλλιωτοι;; Και κυρίως γιατί οι ιδιοι βρίσκονταν τόσες δεκαετίες σε μια βλάσφημη σύνοδο;; Ἐγκύκλιος 1974 (ecclesiagoc.gr)  

Καταδίκη τοῦ Οἱκουμενισμοῦ 1998 (ecclesiagoc.gr)


5. Ο πρώτος αρχιεπίσκοπος των γοχ Ακάκιος αυτοκαταδικάστηκε γιατί χειροτονήθηκε επίσκοπος το 1960 απο εναν Π/γίτη και        έναν Ν/γίτη ενώ ο ίδιος - ματθαιικός γαρ - δεν αναγνώριζε θεια χάρη στους Ν/γίτες.  βλ. εγκύκλιο του 1950 

6. Το φλωρινικό επιχείρημα οτι η εκκλησία δέχτηκε αιρετικούς επισκόπους ως κανονικούς πριν καταδικαστούν άρα υπήρχε ιερωσύνη καταρρίπτεται εκ θεμελίων διότι η Β Οικουμενική δέχτηκε κανονική ιερωσύνη και βάπτισμα απο τους ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΥΣ Αρειανούς απο την Α Οικουμενική

Συνεπώς αυτές οι παρανομίες που η εκκλησία ονομάζει οικονομίες γίνονται πάντα για ποιμαντικούς λόγους ώστε να σωθούν οι μάζες....η μήπως πλειάδα επισκόπων της Β οικουμενικής  βαπτισμένοι και χειροτονημένοι απο Αρειανούς, οπως ο Μελέτιος, θα δεχόντουσαν να ξαναβαπτιστούν και να ξαναχειροτονηθούν;; 

Και αν υποθετικά γινόταν αυτό, τότε έβγαινε απο τα δίπτυχα ο Μ. Κων/νος καθώς βαπτίστηκε απο Αρειανό επίσκοπο ( = νομίζω λεγόταν Ευσέβιος ) και ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ο οποίος χειροτονήθηκε απο τον Μελέτιο !!! κ.ο.κ. 

 Περαιτέρω στο επιχείρημα οτι το Πατριαρχείο Μόσχας αναγνώρισε την ΡΟΕΔ το 2007 ( ενωση ) κατά συνέπεια και τις χειροτονίες γοχ.

Το Πατριαρχείο Μόσχας δέχεται κανονική ιερωσύνη στους Παπικούς  και γίνονται δεκτοί χωρίς αναχειροτονεία!!! Συνεπώς κατά το φλωρινικό επιχείρημα ο καρδινάλιος ήταν κανονικός επίσκοπος με έγκυρα μυστήρια!!!  Τουτεστιν οι γοχ πανηγυρίζουν γιατί τους αναγνώρισαν εστω και έμμεσα οι Οικουμενιστές οι οποιοι αναγνωρίζουν τους Παπικούς!!!

Βάσει του δικού τους επιχειρήματος οι φλωρινικοί είναι υποχρεωμένοι να δεχτούν κανονικούς επισκόπους και τους καρδινάλιους.

7. Στο επιχείρημα οτι η διοικούσα εκκλησία δεν είναι καταδικασμένη. 

Αυτό είναι κυριολεκτικά η κρεμάλα των γοχ. Διότι χειροτονήσαν μητροπολίτες στους θρόνους των μη καταδικασμένων μητροπολίτων έκαναν  χειροθεσίες στους Νγιτες, κι εψησαν δικό τους μύρο βλασφημώντας ετσι το άγιο πνεύμα με δεύτερη Πεντηκοστή. Πράξεις που δεν επαναλαμβάνονται εις τον αιώνα εφόσον κατά τα πιστεύω της ορθοδόξου εκκλησίας. Συν τοις άλλοις σφετερίστηκαν αρμοδιότητα  Πανορθοδόξου συνόδου που επικαλούνται βλ κανόνες της Α& Β Τούτο σημαίνει την δική τους καθαίρεση και μάλιστα με την υπογραφή τους.

 


Κανὼν ΙΓ´τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Τοπικῆς Συνόδου 

Μηδένα ἐπίσκοπον τολμᾶν ἀφ᾽ ἑτέρας ἐπαρχίας εἰς ἑτέραν μεταβαίνειν, καὶ χειροτονεῖν ἐν ἐκκλησίᾳ τινὰς εἰς προαγωγὴν λειτουργίας, μηδὲ εἰ συνεπάγοιτο ἑαυτῷ ἑτέρους, εἰ παρακληθεὶς ἀφίκοιτο διὰ γραμμάτων τοῦ τε μητροπολίτου καὶ τῶν σὺν αὐτῷ ἐπισκόπων, ὧν εἰς τὴν χώραν παρέρχοιτο. Εἰ δὲ μηδενὸς καλοῦντος ἀπέλθοι ἀτάκτως ἐπὶ χειροθεσίᾳ τινῶν, καὶ καταστάσει τῶν ἐκκλησιαστικῶν πραγμάτων, μὴ προσηκόντων αὐτῷ, ἄκυρα μὲν τὰ ὑπ᾽ αὐτοῦ πραττόμενα τυγχάνειν, καὶ αὐτὸν δὲ ὑπέχειν τῆς ἀταξίας αὐτοῦ, καὶ τῆς παραλόγου ἐπιχειρήσεως τὴν προσήκουσαν δίκην, καθῃρημένον ἐντεῦθεν ἤδη ὑπὸ τῆς ἁγίας συνόδου.


8. Ο φλωρίνης άλλαξε αρκετές φορές την ομολογία του μεχρι που κατέληξε στην εγκύκλιο του 1950 την οποια οι οπαδοί του δεν την δέχονται λέγοντας οτι υπέγραψε κείμενα που δεν πίστευε. Δυστυχώς το απέδειξε ο ιδιος ο φλωρίνης  λίγους μήνες αργότερα σε συνέντευξη στην εφημερίδα βραδινή καθώς αρνήθηκε τα πάντα!!!ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ: ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ 3 (katakomviki-ecclesia.blogspot.com) 

* Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ...ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΕΥΤΕΡΟΝ  ΕΚΑΝΕ ΣΧΙΣΜΑ .....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕ *


9. Στο επιχείρημα οτι η ορθόδοξη ομολογία είναι αυτη του 1937 

Μετά την κοίμηση του φλωρίνης η εκκλησία συνεχίστηκε η απέθανε μαζί με τον φλωρίνης;;

Συνεχίστηκε για εμας ( = απέθανε για τους οπαδούς του φλωρίνης) και υπέγραψε Συνοδικά την εγκύκλιο του 1974 

Ακολούθησε η συνοδική εγκύκλιος του 1998. 

Δεν υπάρχει στο αρχείο της σελίδας ΓΟΧ  η εγκυκλιος του 1937 . Τι σημαίνει αυτό;;

Σημαίνει οτι η Σύνοδος γοχ δεν την δέχεται ως ορθόδοξη. Αντιθέτως υπάρχουν αναρτημένες οι:

Ἐγκύκλιος 1974 (ecclesiagoc.gr)  

Καταδίκη τοῦ Οἱκουμενισμοῦ 1998 (ecclesiagoc.gr)

Να πάρουμε το ενδεχόμενο να υπάρχουν αναρτημένες και οι άλλες  εγκύκλιοι του φλωρίνης οπως του 1937 και να μην τις πρόσεξα...

Ποια εγκύκλιος του φλωρίνης είχε το άγιο πνεύμα;; 

Αυτές που γράφουν οτι η διοικούσα εκκλησία είναι σχισματική δεν υπάρχει θεία χάρη και οι προσερχόμενοι θα αναμυρώνονται, η οι άλλες που γράφουν οτι η διοικούσα δεν είναι σχίσμα  εχουν θεια χάρη και απαγορεύονται οι αναμυρώσεις;;

Η σύνοδος σε ποιά απόφαση απο τις δύο να υπακούσει;;

10.  Στο επιχείρημα των φλωρινικών οπαδών οτι το ομολογιακό κείμενο των ΓΟΧ 2014 δεν επικυρώνει όπως θα έπρεπε τις  εγκυκλίους του 1974 και 1998 και κατά συνέπεια δεν ισχύουν...ως εκ τούτου ρωτάμε κι εμείς με την σειρά μας:

Οι εγκύκλιοι του 1937  και 1944 αναφέρονται κάπου στο κείμενο του 2014; επικυρώθηκαν και δεν τις είδαμε;;;

Συνεπώς με αυτό το επιχείρημα οι φλωρινικοί οπαδοί είναι υποχρεωμένοι να ακυρώσουν τα πάντα...και να βασιστούν μόνο σε αυτό: 6. Εἰδικώτερον περὶ τῶν Μυστηρίων τῶν τελουμένων εἰς τὰς λεγομένας ἐπισήμους ὀρθοδόξους Ἐκκλησίας, ἡ Γνησία Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία δὲν διαβεβαιοῖ περὶ τοῦ κύρους αὐτῶν, οὔτε καὶ περὶ τῆς σωτηριολογικῆς ἀποτελεσματικότητος τούτων, ἰδίως εἰς ὅσους κοινωνοῦν «ἐν γνώσει» μετὰ τοῦ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὡς καὶ τοῦ Σεργιανισμοῦ, 


Ομοίως στην  Πανορθόδοξη του 2016 στο Κολυμπάρι εφόσον δεν επικύρωσαν καμία προηγούμενη Πανορθόδοξη θεωρούνται άκυρες και δεν ισχύουν...

Κατόπιν των ανωτέρω οι φλωρινικοι που επιμένουν στις εγκυκλίους του 1937 και 1944 έχουν χτίσει την δική τους αόρατη εκκλησία εντός μιας εκκλησίας που διαφωνούν 100%



11.  ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΤΙΚΗΣ ΧΑΡΗς ΣΤΟΥς ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ

Βλ. κανόνα Α΄ Μ Βασιλείου

ΠΗΔΑΛΙΟ σελ. 589




12. ΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ  ΤΩΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΝΕΡΓΟ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ 1924 ΑΡΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


ιερομ. Γρηγόριος Ζιώγος

Σχόλια