ΤΟ ΟΥ ΦΟΝΕΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Η ΟΧΙ;;




Προς  όλους ( κλήρο και λαό ) που δηλώνουν εναντίον του covid-εμβολιασμού:

Μπορεί ο  επίσκοπος να επιτιμά με 3+ χρόνια ακοινωνησίας την τάδε επειδή έκανε έκτρωση, οι δε ενορίτες να την έχουν σε ‘’καραντίνα’’  και ταυτόχρονα να επωφελούνται ( κλήρος και λαός) απο την έκτρωση που επιτιμούν δια των εμβολίων που περιέχουν τα προϊόντα δολοφονίας αυτής της εκτρώσεως και να μετέχουν των αχράντων μυστηρίων την επόμενη;;

Επίσκοποι και κληρικοί που έδωσαν - είτε ευθέως είτε συγκεκαλυμμένα - την αδεια στα πρόβατα να εμβολιαστούν ( με πρόσχημα το αυτεξούσιο ) μπορούν να λέγονται αληθινοί κληρικοί και να εξακολουθούν να φοράνε πετραχήλι ακινδύνως;;


* Τι θα πει αυτεξούσιο...για κάντο μας λιανά. Κάποιος κάνει έκτρωση και ο ιερέας τον κοινωνά την επόμενη επειδή ο φονιάς εχει το αυτεξούσιο;;

Η συμμετοχή στα προϊόντα δολοφονίας πως λογίζεται;; 

Θανάσιμη Αμαρτία η προσωπικό γούστο;;

Αν ισχύει το πρώτο, τότε με ποιά συνείδηση έχετε κοινωνία με αυτούς τους επισκόπους;; 

Κι εφόσον τους μνημονεύετε κι έχετε κοινό ποτήριο ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ, Εσείς τί είστε;;

Ο επίσκοπος που είναι σφόδρα εναντίον του εμβολιασμού πως εχει κοινό ποτήριο με τον επίσκοπο της αυτής συνόδου που είναι υπέρ του εμβολιασμού ;;

ΥΣ καμία γοχική παρασυναγωγή πλην του Νηφωνα (= κι εκει δεν συμφωνουν όλοι ) δεν τοποθετήθηκε με εγκύκλιον σημείωμα εναντίον του εμβολιασμού covid κι αυτό μιλά απο μόνο του.

Ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὒ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν.( Κατά Ματθαίον 5, 37 )

Γεννήματα εχιδνών, πως δύνασθε αγαθά λαλείν πονηροί όντες; (Κατά Ματθαίον 12,34)

Και ηγάπησαν οι άνθρωποι μάλλον το σκότος η το φως· ην γαρ πονηρά αυτών τα έργα.  (Κατά Ιωάννην 3,19)

Από παντός είδος πονηρού απέχεσθε. (ΠροςΘεσ/νικείςΑ’ 5,22)

Πονηροί δε άνθρωποι και γόητες προκόψουσιν επί το χείρον πλανώντες και πλανώμενοι.  (Προς Τιμόθεον Β’ 3,13)

Ιερομ. Γρηγορίου Ζιώγου



Σχόλια