Προς όλους ( κλήρο και λαό ) που δηλώνουν εναντίον του covid-εμβολιασμού:
Μπορεί ο επίσκοπος να επιτιμά με 3+ χρόνια ακοινωνησίας την τάδε επειδή έκανε έκτρωση, οι δε ενορίτες να την έχουν σε ‘’καραντίνα’’ και ταυτόχρονα να επωφελούνται ( κλήρος και λαός) απο την έκτρωση που επιτιμούν δια των εμβολίων που περιέχουν τα προϊόντα δολοφονίας αυτής της εκτρώσεως και να μετέχουν των αχράντων μυστηρίων την επόμενη;;
Επίσκοποι και κληρικοί που έδωσαν - είτε ευθέως είτε συγκεκαλυμμένα - την αδεια στα πρόβατα να εμβολιαστούν ( με πρόσχημα το αυτεξούσιο ) μπορούν να λέγονται αληθινοί κληρικοί και να εξακολουθούν να φοράνε πετραχήλι ακινδύνως;;
* Τι θα πει αυτεξούσιο...για κάντο μας λιανά. Κάποιος κάνει έκτρωση και ο ιερέας τον κοινωνά την επόμενη επειδή ο φονιάς εχει το αυτεξούσιο;;
Η συμμετοχή στα προϊόντα δολοφονίας πως λογίζεται;;
Θανάσιμη Αμαρτία η προσωπικό γούστο;;
Αν ισχύει το πρώτο, τότε με ποιά συνείδηση έχετε κοινωνία με αυτούς τους επισκόπους;;
Κι εφόσον τους μνημονεύετε κι έχετε κοινό ποτήριο ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ, Εσείς τί είστε;;
Ο επίσκοπος που είναι σφόδρα εναντίον του εμβολιασμού πως εχει κοινό ποτήριο με τον επίσκοπο της αυτής συνόδου που είναι υπέρ του εμβολιασμού ;;
ΥΣ καμία γοχική παρασυναγωγή πλην του Νηφωνα (= κι εκει δεν συμφωνουν όλοι ) δεν τοποθετήθηκε με εγκύκλιον σημείωμα εναντίον του εμβολιασμού covid κι αυτό μιλά απο μόνο του.
Ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὒ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν.( Κατά Ματθαίον 5, 37 )
Γεννήματα εχιδνών, πως δύνασθε αγαθά λαλείν πονηροί όντες; (Κατά Ματθαίον 12,34)
Και ηγάπησαν οι άνθρωποι μάλλον το σκότος η το φως· ην γαρ πονηρά αυτών τα έργα. (Κατά Ιωάννην 3,19)
Από παντός είδος πονηρού απέχεσθε. (ΠροςΘεσ/νικείςΑ’ 5,22)
Πονηροί δε άνθρωποι και γόητες προκόψουσιν επί το χείρον πλανώντες και πλανώμενοι. (Προς Τιμόθεον Β’ 3,13)
Ιερομ. Γρηγορίου Ζιώγου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου