ΕΣΤΑΛΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΓΟΧ - ΘΝΠ:

to ΕΚΚΛΗΣΙΑ





 ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ

Εκτος απο την αρχική επιστολή αποτείχισης καταθέτω περαιτέρω αποδείξεις όπως εχω το δικαίωμα  διότι σφραγίζουν την αποτείχιση μου.  Θυμίζω τι ειχα γράψει στην επιστολή αποτείχισης [στο τέλος]

Βλέπουμε, εντούτοις, να παγιώνονται τα τραγελαφικά αυτά φαινόμενα στην μετά-covid εποχή, στην οποία εισήλθαμε πανηγυρικά και δυστυχώς θα υπάρξει συνέχεια με τα υποχρεωτικά εμβόλια και τσιπαρίσματα [ Κύριος είδε τι άλλο έρχεται απο τους μασόνους] προκειμένου να εκκλησιάζεται και να εξυπηρετείται ο κόσμος μυστηριακά. Διαφορετικά θα υπάρξει ο αποκλεισμός των μη εμβολιασμένων και πιστοποιημένων επικίνδυνων ανθρώπων, ειδικά στις ευπαθείς ομάδες δλδ την συντριπτική πλειονότητα. 
Αλήθεια τι απόφαση θα πάρετε για όλα αυτά;;;
Δώσατε εξετάσεις ήδη...

Ως εκ τουτου τα ερωτήματα περι μασκοφορεμένων στην λειτουργία εχουν αμεση σχέση με την αρχική επιστολή αποτείχισης

ΥΣ περιμένω την Τρίτη μαζί με την καθαίρεση και την ανατροπή στα παρακάτω:




ΕΠΙΤΟΜΗ 

Απο το ομολογιακό κείμενο των ΓΟΧ [ 2014 ] διαβάζουμε περί Σεργιανισμού

Γ’.Σεργιανισμός: Ἀλλοίωση τῆς Κανονικότητας

1. Ἕνα ἄλλο φαινόµενο καὶ κίνημα, τὸ ὁποῖο εἶναι συγγενὲς μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, καὶ τὸ ὁποῖο ἔχει ἐπίσης ἐκκλησιολογικὴ διάσταση, εἶναι ὁ λεγόµενος Σεργιανισµός, ὁ ὁποῖος στὶς πρωτοφανεῖς περιστάσεις τοῦ διωγµοῦ τῆς Ἐκκλησίας στὴν πρώην Σοβιετικὴ Ἕνωση παρέδωσε, μέσῳ τοῦ πεπτωκότος καὶ συμβιβασθέντος Σεργίου Στραγκορόντσκυ (+1944), ἀρχικῶς μητροπολίτου καὶ μετέπειτα πατριάρχου Μόσχας, στοὺς ἀθέους καὶ θεομάχους Μπολσεβίκους ἕναν φαινοµενικὰ ἄρτιο ἐκκλησιαστικὸ ὀργανισμό, προκειμένου αὐτὸς νὰ γίνει στὰ χέρια τους ἄβουλο ὄργανο κατὰ τὴν ἀδυσώπητη πολεµική τους ἐναντίον Αὐτῆς τῆς ἴδιας τῆς Ἐκκλησίας ὡς φορέως τοῦ πληρώµατος τῆς Ἀληθείας τοῦ Χριστοῦ.

3. Ἡ πεμπτουσία τοῦ Σεργιανισμοῦ εἶναι ἡ υἱοθέτηση τῆς πλάνης, ὅτι ἡ ἐξαπάτηση θὰ ἦταν δυνατὸν νὰ χρησιµοποιηθεῖ δῆθεν ὡς µέσον διασώσεως τῆς Ἀληθείας, καὶ ἐπίσης ὅτι ἡ συνεργασία μὲ τοὺς ἐχθροὺς καὶ διῶκτες τῆς Ἐκκλησίας ἦταν δῆθεν ὁ τρόπος ἐπιβιώσεώς Της· ἀλλὰ ὅμως, στὴν πράξη συνέβη ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο: οἱ σεργιανιστὲς ἐπίσκοποι ἔγιναν ὄργανα τῶν ἀθέων Κοµµουνιστῶν, προκειμένου νὰ ἀσκοῦν ἔλεγχο στὴν Ἐκκλησία, µὲ σκοπὸ τὴν ἠθικὴ καὶ πνευµατική Της ἐξασθένηση, μέχρι τὴν τελικὴ ἀποδόμηση καὶ τὸν ἐξαφανισμό Της.

4. Σὲ ἐπίπεδο ἐκκλησιολογικό, ὁ Σεργιανισμὸς διαστρέβλωσε πλήρως τὴν ἔννοια τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησιαστικῆς Κανονικότητας, ἐφ᾿ ὅσον στὰ ὅρια τοῦ σεργιανισμοῦ, ἡ Κανονικότητα ἦταν οὐσιαστικὰ ἀποκοµµένη ἀπὸ τὸ Πνεῦµα καὶ τὴν Ἀλήθεια τῆς αὐθεντικῆς Κανονικῆς Παραδόσεως τῆς Ἐκκλησίας, καὶ ἔτσι ἔλαβε µία τυπικὴ προσαρµογὴ στὴν νοµιµότητα, ἡ ὁποία εἶναι δυνατὸν νὰ χρησιμοποιηθεῖ, προκειμένου νὰ δικαιολογήσει κάθε ἀνοµία τῆς διοικούσης Ἱεραρχίας· καὶ τελικά, αὐτὴ ἡ ἐπιφανειακὴ Κανονικότητα ἔγινε µία διοικητικὴ τεχνική, γιὰ τὴν ὑπαγωγὴ τοῦ λαοῦ τῆς Ἐκκλησίας στὴν σεργιανιστικὴ ἱεραρχία, ἀσχέτως μὲ τὴν κατεύθυνση πρὸς τὴν ὁποία αὐτὴ ὁδηγοῦσε τοὺς πιστούς.


6. Ὁ ἐκκλησιομάχος Σεργιανισμός, μὲ τὸ νὰ ἔχει πρὸ πολλοῦ ἐνσωµατώσει στὸ ἐνδότερό του εἶναι[30] τὸ κοσμικὸ πνεῦμα, τὴν ἀσυνειδησία, τὴν ἐξαπάτηση καὶ τὴν παθολογικὴ δουλικότητα ἀπέναντι στοὺς ἰσχυροὺς τοῦ κόσµου τούτου, συνεχίζει νὰ προδίδει τὴν Ἐκκλησία, ὄχι πλέον ἐξ αἰτίας δῆθεν τοῦ φόβου τῶν ἀντιποίνων ἐκ μέρους τῶν ἀθέων Κρατούντων, ἀλλὰ χάριν ἰδιοτελῶν καὶ ἐγκοσμιοκρατικῶν κινήτρων καὶ ὑπὸ τὸ πέπλο τῆς δῆθεν Κανονικότητας, ἐκποιεῖ πλέον τὴν ἐλευθερία τῆς Ἐκκλησίας, µὲ ἀντάλλαγµα τὸ κέρδος τῆς φιλίας μὲ τοὺς ἰσχυροὺς αὐτοῦ τοῦ κόσµου, μαζὶ μὲ ὅλα βεβαίως τὰ συναφῆ ὑλικὰ συµφέροντα καὶ τὴν περίοπτη κοινωνικὴ θέση.


* * *
8. Οἱ εὐσεβεῖς, Κλῆρος καὶ Λαός, οἱ ὁποῖοι ἔχουν ὑγιᾶ Δογματικὴ καὶ Κανονικὴ Συνείδηση, ἀπένταντι σὲ φαινόμενα καὶ κινήσεις, τὰ ὁποῖα ἔχουν ἐκκλησιολογικὴ καὶ σωτηριολογικὴ σημασία, ὅπως εἶναι ὁ Οἰκουμενισμὸς καὶ ὁ Σεργιανισμός, ὀφείλουν νὰ τηρήσουν μία γνήσια Πατερικὴ στάση, ὅταν μάλιστα αὐτὰ ἑδραιώνονται συστηµατικὰ καὶ διαδίδονται εὐρέως, ἔστω καὶ ἄν δὲν ἐπιδιώκουν πάντοτε µία σαφῆ δογµατικὴ ἔκφραση, ἀλλ᾿ εἰσχωροῦν καὶ ἐνσπείρονται στὸ Σῶµα τῆς Ἐκκλησίας µὲ ὕπουλο καὶ διαβρωτικὸ τρόπο, δηλαδὴ υἱοθετοῦνται ἐνεργῶς ἢ ἐπιτρέπονται παθητικῶς ἀπὸ ὅλους τοὺς Ἐπισκόπους µιᾶς ἢ περισσοτέρων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν.

9. Στὶς περιπτώσεις αὐτές, ἡ οὐσία τοῦ ἀγῶνος ἐναντίον τῶν ἀντι-ευαγγελικῶν, ἀντορθοδόξων καὶ ἐκφυλιστικῶν αὐτῶν φαινοµένων δὲν εἶναι ἁπλῶς καὶ μόνον μία προαιρετικὴ[31] στάση μέσα στὸ πλαίσιο μιᾶς δῆθεν οἰκονομίας, ἀλλὰ ἐπιβάλλεται ἀμέσως ἡ παύση τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας µὲ τὸν Ἐπίσκοπο καὶ τὴν Ἱεραρχία, ἡ ὁποία εἰσάγει μάλιστα συνοδικῶς τὴν αἵρεση στὴν Ἐκκλησία, εἴτε μὲ τὸ νὰ κηρύσσει αὐτήν, εἴτε μὲ τὸ νὰ συµβάλλει στὴν διάδοσή της µέσῳ τῆς σιωπῆς, τῆς παθητικότητας ἢ τῆς ἀδιαφορίας (ΙΕ’ Κανὼν τῆς Πρωτο-δευτέρας).
10. Ἡ Ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς ποιμένες, οἱ ὁποῖοι (μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ) ἔχουν ἐκπέσει, καὶ οἱ ὁποῖοι χαρακτηρίζονται πλέον ὡς «ψευδεπίσκοποι» καὶ «ψευδοδιδάσκαλοι», ἀποτελεῖ ἀναγκαιότατη ὑποχρέωση τῶν γνησίων Ὀρθοδόξων ἐν καιρῷ αἱρέσεως, γιὰ τὴν διαφύλαξη τῆς Μοναδικότητας, τῆς Ἑνότητας καὶ τῆς Καθολικότητας τῆς Ἐκκλησίας· (ἐπίσης), γιὰ τὴν ὁμολογιακὴ Μαρτυρία Πίστεως, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ἱεραποστολικὴ σωτήρια Κλήση Μετανοίας πρὸς αὐτούς, οἱ ὁποῖοι ἐκτρέπονται καὶ γιὰ ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ἔχουν κοινωνία μὲ αὐτούς.  


Διαβάζουμε κατωτέρω την ομολογιακή εγκυκλιο της εκκλησίας ΓΟΧ 
Ἀριθμός Πρωτ. 3022 Ἐν Ἀθήναις, 29-02/13-03-2020
'' Ἄν ἡ Ἐκκλησία ἐξ αἰτίας φυσικῶν ἀπειλῶν, κινδύνων καὶ καταστροφῶν ἔπαυε ἐν μέρει ἤ ἐξ ὁλοκλήρου, γιὰ λίγο ἤ γιὰ περισσότερο διάστημα τὴν Θεία Λειτουργία καὶ Εὐχαριστία της, τότε θὰ ἦταν σὰν νὰ αὐτοκαταργεῖτο, χωρὶς πλέον νὰ ἔχει οὐσιαστικὸ λόγο ὑπάρξεως ''.
Ἐπίσης, γιὰ τὸν τρόπο ρυθμίσεως τῶν τοῦ Οἴκου της δὲν ἀναμένει ὑποδείξεις ἀνθρώπων ἐκτὸς αὐτῆς, ἔστω καὶ «εἰδημόνων», οἱ ὁποῖοι ἄν δὲν διέπονται ἀπὸ ἐχθρικὸ καὶ ἀντιχριστιανικὸ πνεῦμα, στὴν καλύτερη πάντως περίπτωση εἶναι ἀκατάλληλοι νὰ παράσχουν προτάσεις γιὰ τὸν τρόπο λειτουργίας της, τὴν τέλεση τῆς λατρείας της, τὴν ἄσκηση οἰκονομίας καὶ ποίου τοῦ εἴδους αὐτῆς στὴν μετάδοση τῶν ἱερῶν Μυστηρίων της στὰ μέλη της. Τοῦτο ἀποτελεῖ πρωτοφανῆ ἀνάμιξη στὴν ἐσωτερικὴ αὐτοτέλειά της καὶ δὲν εἶναι δυνατὸν μὲ τὸ πρόσχημα διαφυλάξεως τῆς ὑγείας τῶν πολιτῶν νὰ ἀποφαίνεται ὁ κάθε ἄγευστος τῆς Ζωῆς της περὶ ὅσων διέπουν αὐτὴν καὶ τὴν δράση της! Ἡ Ἐκκλησία καὶ μόνον εἶναι ὑπεύθυνη γιὰ τὸν καθορισμὸ τῶν Κανόνων λατρείας καὶ εὐταξίας της καὶ οὐδεὶς ἄλλος, ἐφ΄ ὅσον άλλωστε τηρεῖ μὲ σεβασμὸ τὰ ανέκαθεν ἰσχύοντα εἰς αὐτὴν δοκιμασμένα στὸν χρόνο γιὰ τὴν ἀποτελεσματικότητα, φιλανθρωπία καὶ ἱερότητά τους.


ΕΔΩ Η ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΓΟΧ ΣΤΗΝ ΘΕΟΜΑΧΟ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 
ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΝΑΦΑΝΔΟΝ ΚΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΙΑ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ


Ἀριθμός Πρωτ. 3024 Ἐν Ἀθήναις, 28-03/11-04-2020
1) Ὡς ἐκ τούτου, λοιπόν, ἐπετράπη ἡ νόμιμος τέλεσις τῶν ἱερῶν Ἀκολουθιῶν καὶ Θείων Λειτουργιῶν κεκλεισμένων τῶν θυρῶν παρουσίᾳ μόνον τοῦ ἀναγκαίου προσωπικοῦ τῶν Ἱερῶν Ναῶν (Ἱερέως, Ἱεροψαλτῶν καὶ Νεωκόρου ἤτοι 4 προσώπων) εἰς ἅπαντας τοὺς Ἱεροὺς Ναούς. Εἰς τοὺς Μητροπολιτικοὺς (Καθεδρικούς) Ἱεροὺς Ναοὺς ἐπιτρέπεται ἡ ἐπιπλέον παρουσία ἑτέρων δύο (λ.χ. Ἐπισκόπου καὶ Διακόνου, ἢ ἐν γένει δύο ἄλλων κληρικῶν), ἤτοι συνολικῶς 6 προσώπων. Τοῦτο δέον ὅπως τηρῆται προσεκτικῶς, διότι ὁ νόμος καθιστᾶ ὑπευθύνους τῆς τηρήσεως τῶν ἀνωτέρῳ τοὺς Θρησκευτικοὺς λειτουργοὺς (Ἀρχιερεῖς καὶ Ἱερεῖς)
5) Δυστυχῶς, δὲν ἐγένετο δεκτὸν τὸ αἴτημα ἡμῶν ὥστε κατὰ τὴν Μεγάλην Ἑβδομάδα καὶ τὴν Ἁγίαν Ἀνάστασιν, νὰ ἐπιτραπῇ ἡ ἔστω ἐκ περιτροπῆς, ἐπ’ ὀλίγον διάστημα χρόνου, ἀνὰ ὁμάδας τῶν 10 ἀτόμων, μετάβασις καὶ παρουσία τῶν πιστῶν ἐντὸς τῶν Ναῶν, τῶν λοιπῶν ἱσταμένων ἐκτὸς τῶν Ναῶν, εἰς ἀπόστασιν 2 μέτρων μεταξύ των καὶ ἀκροωμένων ἀπὸ μεγαφώνων τὰς Ἱερὰς Ἀκολουθίας, ἐπ’ εὐθύνῃ τῶν ἐπιτετραμένων τῶν Ἱερῶν Ναῶν. Διαπιστώνομεν ὅτι τοῦτο τὸ μέτρον ἐφαρμόζεται ἐπιτυχῶς εἰς ἄλλα Ὀρθόδοξα κράτη, ὅπως λ.χ. εἰς τὴν Γεωργίαν, καὶ ἐλπίζομεν ὅτι θὰ παραδειγματισθῇ ἐκ τούτου προσεχῶς καὶ ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνησις.
6) Κατόπιν πάντων τούτων, καλοῦνται οἱ Κληρικοὶ τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν νὰ εἶναι ἰδιαιτέρως προσεκτικοὶ εἰς τὴν τήρησιν τῶν καθηκόντων αὐτῶν βάσει τῶν ἰσχυόντων ἐν Ἑλλάδι, ὑπὸ τὴν πλήρη καὶ ἀποκλειστικὴν εὐθύνην των πρὸς ἀποφυγὴν ἐπικινδύνων περιπλοκῶν δι’ αὐτοὺς καὶ τοὺς περὶ αὐτῶν, νὰ ἀπευθύνωνται δὲ εἰς τοὺς κατὰ τόπους Ἀρχιερεῖς αὐτῶν διὰ περαιτέρω διευκρινίσεις καὶ ὁδηγίας, ὥστε νὰ ἐπιτελοῦν τὰ καθήκοντά των κατὰ τὸν καλύτερον τρόπον ἐπ᾽ ὠφελείᾳ τοῦ ποιμνίου. Μὴ λησμονῶμεν ὅτι δὲν εἴμεθα μονάδες, ὥστε νὰ δρῶμεν κατὰ τὸ δοκοῦν συμφώνως πρὸς τὰς ἀπόψεις καὶ ἐπιθυμίας ἡμῶν, ἔστω φαινομενικῶς καλὰς καὶ ἀξιεπαίνους, ἀλλὰ μέλη τοῦ εὐρυτέρου συνόλου τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν, αἱ δὲ πιθαναὶ προσωπικαὶ περιπλοκαὶ ἐκ τῆς διαφοροποιήσεως ἐπὶ τῶν ἀνωτέρω αἱ ἐπισείουσαι αὐστηροτάτας κυρώσεις, θὰ πλήξουν ἡμᾶς ἅπαντας, ὡς καὶ τὴν Ἐκκλησίων ἡμῶν τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, τὴν ὁποίαν ὀφείλομεν πάντες νὰ ὑπηρετήσωμεν μὲ τὴν μεγαλυτέραν προσοχήν, διάκρισιν καὶ ζῆλον ἐν ἐπιγνώσει.



ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΏΘΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΑΝ
ΚΑΘΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ  ΣΤΟΥΣ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ... ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ 3022 

ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ +ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ  ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΟΝ ΙΟ

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΈΣ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ  ΑΚΡΑΙΦΝΩΣ ΣΕΡΓΙΑΝΙΣΜΟ
ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ  ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΜΕ ΕΑΝ ΔΕΝ  ΖΗΤΙΑΝΕΎΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΜΕ;;;;  


ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΉΣΟΥΜΕ  ΑΥΣΤΗΡΆ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΟΠΩΣ ΔΙΑΤΕΊΝΕΤΑΙ Ο +ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΜΑΣ ΕΠΙΒΆΛΛΟΥΝ 

ΤΟ ΚΛΕΊΣΙΜΟ ΤΩΝ ΝΑΩΝ
ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΕΝ ΩΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΗΝ ΑΠΑΓΌΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΛΗΨΗΣ

ΤΟΥΣ ΣΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
ΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ
κλπ κλπ κλπ



Η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ 1918 (Sobor) ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΤΥΧΩΝΟΣ ΑΦΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΟΜΑΧΟ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ

2) Κάθε συµµετοχή στήν ἐφαρµογή αὐτοῦ τοῦ ἐχθρικοῦ πρός τήν Ἐκκλησία διατάγµατος ἤ κάθε ἀπόπειρα νά εἰσαχθεῖ στή ζωή ὁ,τιδήποτε ἀσυµβίβαστο µέ τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, θά ἔχει ὡς συνέπεια τόν ἀφορισµό τῶν αὐτουργῶν σύµφωνα µέ τόν 73ο κανόνα τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καί τόν 13ο κανόνα τῆς Ζ΄ Οἰκουµενικῆς Συνόδου.

Ἔχοντας στή σκέψη µας τίς προσευχές τῶν Ἁγίων Μαρτύρων, µέ τίς ὁποῖες πολλές φορές οἱ ἐνέργειες τοῦ λαοῦ εὐλογὴθηκαν καί ἔσωσαν τή Ρωσσία, τό Sobor καλεῖ ὅλον τόν Ὀρθόδοξο λαό τώρα, ὅπως ἔγινε καί κατά τό παρελθόν (σέ κρίσιµες στιγµές), νά συγκεντρωθοῦν γύρω ἀπό τούς Ναούς καί τίς Μονές γιά τήν ὑπεράσπιση τῶν βεβηλωθέντων ἱερῶν τόπων. Οἱ ποιµένες καί τά πρόβατα τοῦ ποιµνίου τοῦ Χριστοῦ θά ὑποστοῦν κακοποίηση, ἀλλά ὁ Θεός δέν θά ἐµπαιχθεῖ.

Ἄς ἐκδηλωθεῖ ἡ αὐστηρή δικαιοσύνη τοῦ Θεοῦ πάνω σέ αὐτούς τούς θρασεῖς βλάσφηµους καί διῶκτες τῆς Ἐκκλησίας. Καί ὅλα τά πιστά τέκνα Της, ἄς ἔχουν στόν νοῦ τους ὅτι εἶναι ὑποχρέωσή µας νά ἀγωνιστοῦµε ἐναντίον τῶν σκοτεινῶν δραστηριοτήτων τῶν υἱῶν τῆς ἀπωλείας, ὡς Ὀρθόδοξοι Ρῶσσοι, ἀγαθοί καί ἅγιοι, γιά καθετί, χωρίς τό ὁποῖο, οὔτε ἡ ἴδια ἡ ζωή δέν θά ἔχει νόηµα γιά µᾶς».

Η Μετάφραση απο τα αγγλικά έγινε απο τον κ. Κωνσταντῖνον Βούλγαρην ( BRYN GEFFERT & THEOFANIS G. STAVROU: EASTERN ORTHODOX CHRISTIANITY σελ. 1069-1071)



 Η ΦΩΤΟ EINAI ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ +ΓΕΡΟΝΤΙΟΥ

 KAI ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ  ΩΣ ΑΠΟ ΑΜΒΩΝΟΣ ΔΙΑΚΉΡΥΞΗ  ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ



Ε

Η ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ





ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ 


1. Ο κτιστός άνθρωπος δεν μετέχει των ακτίστων ενεργειών του Θεού στον Ι.Ναό μεσα απο τα μυστηρια της εκκλησιας; Με τις μάσκες εν ώρα Λειτουργίας δεν βλασφημείται ο Θεός καθώς αμφισβητείται η άκτιστη χάρη Του, που ενυπάρχει στα μυστήρια στον Ναό, στις εικόνες και στα αγια λειψανα ;;

2. Ο Ι.Ναός του Θεού είναι καθαγιασμένος ( ευχές εγκαινίων) ειναι  άγιος ώστε να κατοικεί ο Θεός,   αλλά  μπορεί να είναι παράλληλα και εστία μόλυνσης;; 

3. Δεν εχουν κανένα κύρος οι ευχές του αγιασμού και ειδικά στα ειρηνικά του Μ.Αγιασμού;; τότε γιατί επικρατεί η μασκοφορία και τα αντισηπτικά στις ενορίες;;

4. Ο μη ασπασμός των εικόνων, η ο ασπασμός των εικόνων με μάσκα  τι σημαίνει παρά οτι βλασφημάς το πρωτότυπο εις το οποἰο η τιμή, ( εν προκειμένω απιστία ) διαβαίνει;; αυτό δεν ειναι ενα ειδος εικονομαχίας και αποιεροποίησις της εκκλησίας;;

5.  Η εκκλησία του Χριστού, δεν ειναι η ταμειούχος της Θειας Χάριτος, η οποία θεραπεύει όχι μόνο τις ψυχές, αλλα και τα σώματα;;

Και στο τέλος τέλος γιατί να ερθει κάποιος στην δική σας σύνοδο όταν με την μασκοφορία των πιστών και τα άλλα προστατευτικά μέτρα... εκόντες άκοντες απορρίπτετε τις άκτιστες και θεραπευτικές ενέργειες του αγίου πνεύματος;;

''Ἡ Θεία Χάρις, ἡ πάντοτε τὰ ἀσθενῆ θεραπεύουσα καὶ τὰ ἐλλείποντα ἀναπληροῦσα'' 



ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ  ΜΙΑ ΣΥΝΟΨΗ  ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ 


  ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ ΣΤΗΝ  ΑΡΧΙΚΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ 



Υ/Σ

«Όποιος όμως σκανδαλίσει και παρασύρει εις την αμαρτίαν ένα από τους μικρούς και απλοϊκούς αυτούς, που πιστεύουν εις εμέ, είναι προτιμότερον δι’ αυτόν να κρεμασθή στον τράχηλόν του μυλόπετρα από εκείνες που γυρίζει ο όνος στον μύλον, και να καταποντισθή εις την ανοικτή θάλασσα» (Ματθ. ιη΄ 6).

Ευχαριστώ για οσα κάνατε για εμενα αλλά η συνοδος ΓΟΧ  εχει εκτροχιαστεί κυριολεκτικά 

Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιωγος



Σχόλια