ΜΑΤΘΑΙΙΚΟΙ - Σχόλια με ντοκουμέντα αναφορικά με τις πράξεις του 71
|
9:22 π.μ. (πριν από 57 λεπτά)
| |||
Προς κ.Νικολακάκη.
Η συγκεκριμένη σύνοδος δεν ήταν αρμοδία όχι να αποφανθεί αλλά να ψελλίσει το παραμικρό για τις Χειροτονίες του Αγίου Ματθαίου,αγαπητή κ.Νικολακάκη,και τούτο, διότι, τα μέλη της δε ήταν Ορθόδοξα.Κοινωνούσαν ανελλιπώς μετά των νεοημερολογιτών,τους οποίους θεωρούσαν εντός Εκκλησίας.Νεοημερολογιτισμός =Οικουμενισμός.Στην δε καταδίκη του Οικουμενισμού,τον οποίον αντελήφθησαν το...1983 και όχι το 1924,ούτε κάν αναφέρθησαν στην κορωνίδα του Οικουμενισμού ,που είναι το νέο ημερολόγιο και οι νεοημερολογίτες.Μαζί τους ταυτίστηκε και ο πρ.Φλωρίνης,με την εν δυνάμει και ουχί ενεργεία θεωρία του.Συνεπώς,απ΄την στιγμή που ο πρ.Φλωρίνης πίστευε ότι η αλλαγή του ημερολογίου δεν επέφερε σχίσμα στην Εκκλησία,αλλά ότι οι νεοημερολογίτες βρίσκονται εντός Αυτής,δικαίως και νομίμως Χειροτόνησε μόνος του ο άγιος Ματθαίος.Τόσο οι νεοημερολογίτες ,όσο και οι Ρώσσοι της Διασποράς, στο Εκκλησιολογικό επίπεδο, δεν διέφεραν σε τίποτε.Εφάρμοζαν αμφότεροι την οικουμενιστική Εγκύκλιο του 1920.Σας τονίζω επίσης ότι το νέο ημερολόγιο έχει καταδικαστεί υπό των Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος και έχουν αναθεματιστεί επίσης τόσο οι επιφέροντες την καινοτομία ,όσο και οι ακολουθούντες αυτήν.Ερρωσθε.
Υ.Γ.Η συγκεκριμένη μετάφραση δεν είναι καλή.
Οι Ρώσοι της Διασποράς [σας τονίζω και πάλι, δεν έχει καμμία απολύτως σημασία το τι λένε για την Γνησία Εκκλησία της Ελλάδος, της οποίας η Ιεραρχία έχει την τιμή να φέρει την Αποστολική Διαδοχή του Αγίου Βρεσθένης Ματθαίου ,και όχι την γιαλαντζή του Ακακακίου Παππά] λοιπόν,μετά την απόφασή τους,οδήγησαν τον Αυξέντιο σε διακοπή κοινωνίας μαζί τους.Γνωρίζετε,παρακαλώ,γιατί συνέβη αυτό;
Αγαπητέ
κύριε Στουραΐτη, κατ’αρχήν δεν ανήκω
στους γιαλαντζί Φλωρινικούς (χρησιμοποιώ
τη δική σας έκφραση), ουδέποτε ήμουν
εκεί και σίγουρα, μετά τις αποκαλύψεις
του πατρός Γρηγορίου, δεν πρόκειται να
πάω ούτε στους γιαλαντζί ματθαιϊκούς.
Εξηγούμαι:
Εκτός
από τον γιαλαντζί φλωρινικό αρχιεπ.
Ακάκιο ( που ήταν ματθαιϊκός ), έχουμε
τους γιαλαντζί ματθαιϊκούς: Κάλλιστο
και Επιφάνιο που δήλωσαν
κανονικοί, αλλά παρ'ολ'αυτά χειροθετήθηκαν
από τη ΡΟΕΔ
και έτσι
αρνήθηκαν την αποστολική διαδοχή τους
από το Ματθαίο.
Και
έχουμε και την γιαλαντζί σύνοδο των
ματθαιϊκών που τα
δέχτηκε όλα, και τα αποσιώπησε όλα.
Από τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981 παραδέχονται χειροθεσία:
Από τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981 παραδέχονται χειροθεσία:
Επίσης,
πιο συγκεκριμένα λέτε: «Η
συγκεκριμένη σύνοδος δεν ήταν αρμόδια όχι
να αποφανθεί αλλά να ψελλίσει το
παραμικρό για τις Χειροτονίες του Αγίου
Ματθαίου,αγαπητή κ.Νικολακάκη,και τούτο,
διότι, τα μέλη της δεν ήταν Ορθόδοξα»
Τότε
γιατί έστειλαν επιστολή στη ΡΟΕΔ οι
ματθαιϊκοί που έλεγαν ότι θα δεχτούνε
οποιαδήποτε απόφαση των Ρώσων (σχετικά
με τη χειροτονία Ματθαίου υφ’ενός) που
θα είναι σύμφωνη με τους κανόνες της
Εκκλησίας;
Οι
ίδιοι οι ματθαιϊκοί απευθύνθηκαν στη
ΡΟΕΔ και
την
κατέστησαν αρμόδια
στο να τους θεραπεύσει από την
αντικανονικότητα της υφ’ενός χειροτονιας!
Αναγνώρισαν
δηλαδή οι ματθαιϊκοί ως προϊσταμένη
αρχή τη ΡΟΕΔ,
που τη κατηγορούσαν ως οικουμενιστική,
για να τους αποκαταστήσει!!
Αν δεν είναι αυτό βλασφημία και άρνηση
της πίστεώς τους από τη μεριά των
ματθαιϊκών, τότε τι είναι;;
Δείτε
τι γράφει στο τέλος η επιστολή των
ματθαιϊκών προς τη ΡΟΕΔ:
«Υπό
το πρίσμα αυτό, υποβάλλουμε την παρούσα
αναφορά μας για την εξέταση της Ιερής
Συνόδου σας και είμαστε
έτοιμοι να λάβουμε οποιαδήποτε απόφαση
βασίζεται στο St. κανόνες. Νέα
Υόρκη, Σεπτέμβριος, 1971.»
Όλο
το κείμενο εδώ:
Επίσης, φαινεται ξεκάθαρα κι από τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981:
«Τόν
ἐρώτησα τί εἶναι. Μοῦ εἶπε: «Μία αἴτησις
διά νά ἐξετάσουν τό θέμα τῶν
χειροτονιῶν».
Τοῦ λέγω: «Μἀ ἀκόμα δέν ἡνώθημεν».
Μοῦ λέγει: «Ὑπέγραψε καί θά δοῦμε».
Ἀμέσως τό κατέθεσε καί ἀνεγνώσθη.
Οἱ Ρῶσοι μᾶς εἶπον: «‘’Αφοῦ γράφετε ὅτι εἶσθε Κανονικοί, τί θέλετε ἀπό ἐμᾶς». Ὁ π. Εὐγένιος εἶπε: «’Εμεῖς ἔτσι φρονοῦμε. ‘Εσεῖς ὡς μείζων Σύνοδος νά ἐξετάσετε συμφώνως τῶν Ἱερῶν Κανόνων».
Οἱ Ρῶσοι μᾶς εἶπον: «‘’Αφοῦ γράφετε ὅτι εἶσθε Κανονικοί, τί θέλετε ἀπό ἐμᾶς». Ὁ π. Εὐγένιος εἶπε: «’Εμεῖς ἔτσι φρονοῦμε. ‘Εσεῖς ὡς μείζων Σύνοδος νά ἐξετάσετε συμφώνως τῶν Ἱερῶν Κανόνων».
Ολο
το κειμενο εδώ:
Δεύτερον,
η ΡΟΕΔ ήταν οι πρώτοι που καταδίκασαν
τον οικουμενισμό το 1983! Οι ματθαιϊκοί
που το είχαν πάρει χαμπάρι πιο πριν
γιατί δεν τον καταδίκασαν πριν από τη
ΡΟΕΔ;
Επίσης,
η ΡΟΕΔ καταδίκασε και τον κυπριανισμό.
Οι ματθαιϊκή σύνοδος πού κρύβεται; Αφού
δηλώνουν οι ματθαιϊκοί ότι έχουν την
Αλήθεια, γιατί δεν βγάζουν εγκύκλιο που
να ξεκαθαρίζουν τα πιστεύω τους και να
μας δηλώσουν πού είναι η Εκκλησία σήμερα,
να καταδικάσουν όλους τους αιρετικούς
ονομαστικά και να δηλώσουν με ποιο τρόπο
δέχονται τους σχισματικούς και τους
αιρετικούς;
Τρίτον,
ο Ματθαίος είχε δίκιο που έκοψε από το
Φλωρίνης. Αλλά μετά δεν
χειροτόνησε
«δικαίως»
μόνος του
γιατί
υπήρχε
και δεύτερος επίσκοπος, ο
Γερμανός, αλλά διαφώνησαν στο ποιους
θα χειροτονήσουν. Λένε πουθενά οι κανόνες
ότι μπορεί ένας επίσκοπος να χειροτονήσει
μόνος του επειδή θέλει να χειροτονήσει
τους δικούς του και διαφωνεί με το
δεύτερο επίσκοπο;
Η επιστολή
των Αγιορειτών ματθαιϊκών προς την
σύνοδο το 1980 γράφει για χειροθεσίες
και ότι ο
Ματθαίος ήταν παράνομος προς την
χειροτονία υφ' ενός γιατί υπήρχε κι
άλλος επίσκοπος:
«Πιστεύομεν,
ὅτι ὅσον καί ἐάν προσπαθήσετε δέν θά
δυνηθῆτε νά πληροφορήσετε τό κοινόν,
ὅτι ὁ Κυκλάδων εἶχε τήν ἰδίαν Ὁμολογίαν
καί δέν
ἦσαν χωρισμένοι οἱ δύο αὐτοί Ἀρχιερεῖς
διά ζητήματα Πίστεως,
ἀλλά δι’ ἄλλα ζητήματα δευτερευούσης
φύσεως πού χωροῦσαν οἰκονομίαν.Καί
ἐνῶ εἶναι
γνωστόν ὅτι
ἀποφασίσαντες
νά χειροτονήσουν μαζί, διεφώνησαν εἰς
τό ὅτι ὁ μέν Κυκλάδων προέτεινε πρός
χειροτονίαν Ἁγιορείτας Ἱερομονάχους,
ὁ δέ Ματθαῖος τούς ὑποτακτικούς του
Ἱερομονάχους.»
Όλο
το κειμενο εδώ:
Τέταρτον,
ας υποθέσουμε ότι είναι κανονικές οι
χειροτονίες υφ’ενός του Ματθαίου, τότε
ποιος ο λόγος που πήγαν οι ματθαιϊκοί
στην Αμερική;
Εφόσον
δήλωναν κανονικοί επίσκοποι από το
Ματθαίο, ποιος ο λόγος που απευθύνθηκαν
στη ΡΟΕΔ και δέχτηκαν μάλιστα, όπως
δείχνουν τα ντοκουμέντα, χειροθεσία
απ’αυτή, τη στιγμη μάλιστα που τους
θεωρούσαν οικουμενιστές;
Οι
ίδιοι οι ματθαιϊκοί καταδίκασαν τον
εαυτό τους και αρνήθηκαν την αποστολική
τους διαδοχή από το Ματθαίο δεχόμενοι
χειροθεσίες από τους οικουμενιστές
(σύμφωνα με την πίστη των ματθαιϊκών)
Ρώσους.
Τέλος,
το ότι οι ματθαιϊκοί καταδίκασαν τις
χειροθεσίες του 1971 σημαίνει αυτόματα
ότι αναγνώρισαν ότι έγιναν χειροθεσίες!
Αλλιώς τι καταδίκασαν; Καταδίκασαν κάτι
που δεν έγινε ή είναι άνευ σημασίας ή
είναι άκυρο;
Επίσης,
αναγνώριση των χειροθεσιών που έγιναν
στην Αμερική από τη συνοδο των ματθαιϊκών
προκύπτει και από το γεγονός ότι έγιναν
χειροθεσιες κατόπιν και στην Ελλάδα:
Η
χειροθεσία του τότε Πατρών και μετέπειτα
αρχιεπισκόπου Ανδρέα στα Αθίκια
Κορινθίας:
«οταν
εκάλεσαν τόν τότε Πατρων μετεπειτα
Αρχιεπίσκοπον
Ανδρεαν διά νά τόν "χειροθετησουν", εμένα
μέ εστειλαν σέ ενορία δηλαδή σάν νά
μέ εδιωξεν από τό μοναστηρι πού ημουν
ο Κανονικός Εφημέριος, διά
νά μη ιδω καί αντιδρασω εις τήν τελετην
της "χειροθεσίας" πού επρόκειτο
νά κάνουν εις τόν Πατρων Ανδρεα.»
Ολο
το κειμενο εδώ:
Κλείνοντας,
να επισημάνουμε ότι εφόσον οι ματθαιϊκοί
επέμεναν να λένε ότι έχουν νόμιμη
αποστολική διαδοχή από Ματθαίο, δεν θα
έπρεπε να προσπαθήσουν να συγκαλύψουν
το γεγονός των χειροθεσιών του 1971 με
δικαιολογίες τύπου συγχωρητικής ευχής
που δεν ευσταθούν, καθώς το πρωτόκολλο
των Ρώσων περιγράφει τυπικό κανονικής
χειροθεσίας:
«…ο
επίσκοπος
του Ματθαίου της Κορίνθου, ο οποίος
ήταν μόνο
μερικώς
ντυμένος, τοποθετήθηκε
μπροστά στους δύο προαναφερθέντες
ιεράρχες.
Οι
προσευχές που διαβάστηκαν πάνω του ήταν
δύο μυστικές προσευχές,διαβάζεται
συνήθως από τη χειροτονία του επισκόπου…..»
«….Αφού
διαβάστηκαν αυτές οι προσευχές, τα
υπόλοιπα άμφια του δόθηκαν στον Επίσκοπο
Callist: omophorion,
panagia, miter και το μπαστούνι του επισκόπου για
να δείξει ότι οι προσευχές που διάβασαν
τον γέμιζαν
ό, τι έλειπε στην προηγούμενη, μη
κανονική «αφοσίωσή του», ότι
τώρα έλαβε νόμιμα αυτά τα σημάδια της
διακονίας του. Εκείνη
τη στιγμή, όλοι στην εκκλησία
φώναζαν «Άξια».αυτό που έλειπε από
την προηγούμενη, μη κανονική «αφιέρωσή
του» και ότι τώρα έλαβε νόμιμα αυτά
τα σημάδια της διακονίας του.»
Όλο
το κείμενο εδώ του πρωτοκόλλου της ΡΟΕΔ
εδώ:
Έπρεπε
να παραδεχτούν ότι έγινε λάθος και να
καθαιρέσουν όλους τους εμπλεκόμενους
ιεράρχες.
Και
πλέον, για να φύγει τώρα η ρετσινιά-βλασφημία
των χειροτονιών από ΡΟΕΔ πρέπει να
καταδικάσουν όχι μόνο τις πράξεις του
1971 όπως έκαναν το 2007, αλλά και τους δράστες! Μόνο τότε θα
επανέλθουν στην κανονική αποστολική
διαδοχή από Ματθαίο.
Αυτά
πιστεύω αγαπητέ κύριε Στουραΐτη σε
σχέση με τους ματθαιϊκούς και το ζήτημα
των χειροθεσιών και ό,τι γράφω το
αποδεικνύω με ντοκουμέντα. Εσείς μπορείτε
να πιστεύετε ο,τι θέλετε. Είναι δικαίωμά
σας! Επειδή, όμως ο χρόνος μου είναι
περιορισμένος, δεν μπορώ να συνεχίσω
τη συζήτηση. Ο κάθε ένας που διαβάζει
έχει μυαλό να καταλάβει πού είναι η
αλήθεια.
Υ.Γ.
Το επιχείρημά σας ότι δεν είναι καλή η
μετάφραση σας εκθέτει ανεπανόρθωτα,
αλλά δυστυχώς φανερώνει το κατά πόσο
ενδιαφέρεστε όλοι για την αλήθεια ή την
δική σας πλασματική αλήθεια.
Μα
καλά τώρα είστε σοβαρός; Είναι δυνατόν
να παραλλάξει τόσο πολύ το κείμενο η
google ώστε να γράφει στην μετάφραση
πράγματα που δεν έγιναν;
Μπορεί
π.χ. η google να
πήρε από το πρωτόκολλο της ΡΟΕΔ την
υποτιθέμενη φράση Καλλίστου και Επιφανίου
στο συλλείτουργο:
‘’ Ειμαι
κανονικός επίσκοπος από Ματθαίο’’
και να την μετάφρασε σε όλο αυτό;;
1971:Σύμφωνα
με την απόφαση της Συνόδου ROCOR, οι
αφιερώσεις επί των επισκόπων του Ματθαίου
πραγματοποιήθηκαν στη Μονή της Βοστώνης
Preobrazhensky στις 30 Σεπτεμβρίου επί του
Metropolitan Callist και την 1η Οκτωβρίου για τον
Μητροπολίτη Epiphanius. Παρουσία ολόκληρης
της αδελφότητας και πολλών λαϊκών
ανθρώπων, καθώς και εκπρόσωπος που
διαπραγματεύεται εκ μέρους των Ματθαίτων,
ο πρωτότυπος π. Evgeny Tombros, ο Αρχιεπίσκοπος
Filofei του Αμβούργου από τη Γερμανία και
ο Επίσκοπος Κωνσταντίνος Μπρίσμπεϊν
από την Αυστραλία (και οι δύο από το
ROCOR) υπηρέτησαν με τον κλήρο στις 17
Σεπτεμβρίου 1971, μετά το Trisagion στη Θεία
Λειτουργία (δηλαδή, ακριβώς τη στιγμή
που συνήθως γίνεται η χειροτονία του
επισκόπου),
ο
επίσκοπος του Ματθαίου της Κορίνθου,
ο οποίος ήταν μόνο
μερικώς ντυμένος, τοποθετήθηκε
μπροστά στους δύο προαναφερθέντες
ιεράρχες.
Οι
προσευχές που διαβάστηκαν πάνω του ήταν
δύο μυστικές προσευχές,διαβάζεται
συνήθως από τη χειροτονία του
επισκόπου. Αυτές
οι προσευχές (ή, στην περίπτωση της
αφιέρωσης του ιερέα, τα ανάλογά τους
από την αφιέρωση του ιερέα) απαγγέλλονται
συνήθως
στην
αφιέρωση.
Αφού
διαβάστηκαν αυτές οι προσευχές, τα
υπόλοιπα άμφια του δόθηκαν στον Επίσκοπο
Callist: omophorion,
panagia, miter και το μπαστούνι του επισκόπου για
να δείξει ότι οι προσευχές που διάβασαν
τον γέμιζαν
ό, τι έλειπε στην προηγούμενη, μη
κανονική «αφοσίωσή του», ότι
τώρα έλαβε νόμιμα αυτά τα σημάδια της
διακονίας του. Εκείνη
τη στιγμή, όλοι στην εκκλησία
φώναζαν «Άξια».αυτό που έλειπε από
την προηγούμενη, μη κανονική «αφιέρωσή
του» και ότι τώρα έλαβε νόμιμα αυτά
τα σημάδια της διακονίας του.
Στις
18 Σεπτεμβρίου, ο Αρχιεπίσκοπος Φιλοθέας
και ο Επίσκοπος Κωνσταντίνος, μαζί με
τον Επίσκοπο Κάλλιστ, πραγματοποίησαν
ακριβώς την ίδια τελετή για τον Επίσκοπο
του Ματθαίου, τον Επιφάνιο της
Κίνας, από την Κύπρο.
Στο
τέλος της Θείας Λειτουργίας στις 18
Σεπτεμβρίου, ο Matthew Protosinkell,
Protopresbyter Eugene Tombros, είπε μια σύντομη
λέξη, χάρη
σε δύο ιεράρχες του ROCOR που «εκτέλεσαν
το ιερό έργο της αγάπης» προκειμένου
να εκπληρώσουν την Απόφαση της ROCA στις
15/28 Σεπτεμβρίου 1971, προς όφελος του
κληρικού και πιστών του Ματθαίου Η
Ελλάδα, επιβεβαιώνοντας
ότι στην αφιέρωση και την επιβεβαίωση
των δύο ιεραρχών του Ματθαίου, «κατέβηκε
το Άγιο Πνεύμα». Ο
Αρχιμανδρίτης Καλλιόπιος από την
Ελλάδα ηχογράφησε αυτό
το κήρυγμα σε μαγνητόφωνο.
Οι
εκτελεστές και μάρτυρες αυτών των δύο
διατάξεων υπέγραψαν στη συνέχεια το
ακόλουθο έγγραφο: «Σύμφωνα
με το σχετικό διάταγμα της 16ης Σεπτεμβρίου.
1971 είμαστε 17/30 Σεπ. 1971 στη Μάζα Μεταμόρφωσης
της Μονής Brookline. διαβάστε
προσευχές με τοποθέτηση των χεριών στον
Pr. Callista Μητροπολίτης Κορίνθου, και 18
Σεπτεμβρίου / 1 οκτ. την ίδια χρονιά στον
Pr. Μητροπολίτης της Κίνας Epiphanius.
Xarilaos Stoyraitis |
Αγαπητή κ.Νικολακάκη,εν συντομία θα ήθελα σας αναφέρω,τα εξής :η αντιφατική Απόφαση των Ρώσων της Διασποράς,η οποία εστάλει δύο μήνες μετά, δεν έγινε ποτέ αποδεκτή από την Ιεραρχία των ΓΟΧ,όπως και τα όσα έπραξαν στους δύο στην Αμερική.Και είναι αντιφατική,διότι από τη μία αναγνωρίζει ως έγκυρες τις χειροτονίες του Αγίου Ματθαίου και από την άλλη ,λέει άλλα.Οι δύο επιστρέψαντες από την Αμερική, Κάλλιστος και Επιφάνιος,δεν ανέφεραν το παραμικρό περί χειροθεσίας .Στην Ελλάδα δεν έλαβε χώρα καμμία χειροθεσία ,εξ΄ού και η από 30 Νοεμβρίου του 1973 επιστολή του Φιλαρέτου,ο οποίος ζητούσε να χειροθετηθούν οι εδώ ευρισκόμενοι Επίσκοποι και Κληρικοί !!! Εγραφε,λοιπόν, απευθυνόμενος πρός τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα :<<Πρίν από λίγο καιρό,πήραμε γράμμα από τον Μακαριώτατον Αρχ/πον Αυξέντιον και την Σύνοδό του.Είς το οποίον αυτοί ειδοποιούν ότι τα λαβόντα μέτρα διά την ένωσιν των δύο Ιεραρχιών δεν είχον αποτέλεσμα.Αύτη η είδησις πολύ μας εστενοχώρησε...Ταυτοχρόνως μας υποδεικνύουν[καταγγέλουν]ότι ο Μητροπολίτης Κάλλιστος και Επιφάνιος εις τους οποίους έχει γίνει χειροθεσία,ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ...>>Αυτή είναι η αλήθεια,κ.Νικολακάκη.Στην Ελλάδα δε έλαβε χώρα καμμία απολύτως χειροθεσία.Ο δε ΄΄ αρχιεπίσκοπος΄΄ Αυξέντιος Πάστρας,μετά την υπ.αριθμ.16-ΙΙ/15/28.9.1971 απόφαση των Ρώσων της Διασποράς ,ΔΙΕΚΟΨΕ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΕΠΡΑΞΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ.Ο λαός του Θεού,ο θεματοφύλακας της Ιεράς Παρακαταθήκης,αυτός που επικυρώνει και ακυρώνει αποφάσεις και πεπραγμενα,έριξε στο κάλαθο των αχρήστων,όλες τις προσπάθειες για την προσβολή των Χειροτονιών του Αγίου Ματθαίου. Σας επαναλαμβάνω ότι διεκόπη η Κοινωνία μετά των Ρώσων της Διασποράς και καθηρέθη ο Κάλλιστος,ο οποίος ποτέ δεν αμφισβήτησε ότι οι Αρχιερείς στην ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΧΕΙΡΟΘΕΤΗΜΕΝΟΙ.
Μαλλον δεν ειδατε στα παραπάνω λινκ
Οι χειροθεσίες δεν εγιναν στην Ελλάδα με την μορφή που εγιναν στην Αμερική, αλλα έγινε οντως μια αποκατάσταση τυπου μετανοίας συγχωρητικής ευχής. Ο Ανδρέας ''συγχωρέθηκε'' στα Αθικια και αυτα τα ντοκουμέντα δημοσιευθηκαν απο τον επισ. Κηρυκο, βλ. λινκ στο αρχικό σχόλιο της κ. Νικολακακη.
περαιτέρω
σας ενημερώνω οτι οι Μοναχές στο μοναστηρι των Αθικίων θυμούνται πολύ καλά το τι έγινε εκεινη την εποχή, οπως και ο τότε Ματθαιικος Καλλίνικος Σαραντόπουλος και νυν αρχιεπ. των Φλωριναίων
Ο Καλλιστος καθαιρεθηκε το 1977 μακράν αργότερα απο όλα τα διαδραματιζόμενα. Γιατί;;
Τελος αυτα που γράφετε για την επιστολή
παραπονου Φιλαρέτου και Αυξεντιου προς τους ματθαιικους δεν ειναι τιποτα αλλο παρα η απόδειξη οτι στην Αμερική οντως συνέβησαν όλα τα παραπάνω.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Εφόσον Εγιναν οι χειροθεσίες κι αυτο αποδείχθηκε πλέον με εγγραφα ...συνεπώς το χρίσμα των ματθαιικών είναι άκυρο γιατί σε μυρώνουν σε μια ομολογία ψεύτικη, ητοι στην συγχωρητική ευχή απο ΡΟΕΔ ενω στην πράξη οι Ρώσοι ΔΕΝ αναγνώρισνα τις χειροτονίες υφ' ενός γι αυτό και τους χειροθέτησαν = χειροτόνησαν με συνοπτικές διαδικασίες.
Μονοε αν αναθεματιστούν όλοι απο το 2007 μεχρι το 1971, μονο τότε εχουν δικαίωμα να λένε οτι ξεπλύθηκαν απο την ιεροσυλία = βλασφημία του αγίου πνεύματος.
Πραγμα που δεν εγινε και ουτε θα γίνει, αρα ακυρο το χρίσμα των ματθαιικων.
‘Ενθυμοῦμαι ἀκόμη ὅτι εἰς τό ἀεροδρόμιον ἐπληροφορήθην ὑπό τοῦ Κων/νου Σαραντοπούλου [σ.σ. πρωην ματθαιικός σημερινός αρχιεπίσκοπος φλωριναίων ΓΟΧ - ΘΝΠ ] ὅτι ὁ Καλλιόπιος τοῦ ἐτηλεφώνησε καί τοῦ εἶπεν ὅτι τούς χειροθέτησαν, τότε ἐν καταφανεῖ ἀγανακτήσει ἐπεχείρησα νά ἀποχωρήσω τοῦ ἀεροδρομίου, διότι δέν ἐννοοῦσα νά ὑποδεχθῶ προδότας ἀρχιερεῖς»
ΥΓ.Η θρησκευτική κοινότητα, η οποία καταδίκασε την δήθεν χειροθεσία,δεν εκπροσωπεί την Γνησία Ορθόδοξη Εκκλησία.
KATAKOMBIKH EKKΛΗΣΙΑ
Μαλλον δεν ειδατε στα παραπάνω λινκ
-Την επιστολή των αγιορειτών προς την συνοδο το 1980 οπου παραδεχονται τις χειροθεσιες και οτι ο Ματθαίος παράνομα χειροτόνησε μόνος του γιατί δεν υπήρχε θέμα πίστεως με τον Γερμανό. Σημειωτέον εκεινη την εποχή δεν υπήρχε κανένα σχίσμα στους ματθαιικους.
-Τα πρακτικά του 1981 οπου οι επίσκοποι παραδεχονται τις χειροθεσιες
-Υπάρχουν και οι δηλώσεις του επισκόπου Παχωμίου: ''είμαστε χειροτονημένοι απο χειροθετημένους'' και αυτο το εχει δημοσιεύσει ο επισ. Κήρυκος.
Οι χειροθεσίες δεν εγιναν στην Ελλάδα με την μορφή που εγιναν στην Αμερική, αλλα έγινε οντως μια αποκατάσταση τυπου μετανοίας συγχωρητικής ευχής. Ο Ανδρέας ''συγχωρέθηκε'' στα Αθικια και αυτα τα ντοκουμέντα δημοσιευθηκαν απο τον επισ. Κηρυκο, βλ. λινκ στο αρχικό σχόλιο της κ. Νικολακακη.
περαιτέρω
σας ενημερώνω οτι οι Μοναχές στο μοναστηρι των Αθικίων θυμούνται πολύ καλά το τι έγινε εκεινη την εποχή, οπως και ο τότε Ματθαιικος Καλλίνικος Σαραντόπουλος και νυν αρχιεπ. των Φλωριναίων
Ο Καλλιστος καθαιρεθηκε το 1977 μακράν αργότερα απο όλα τα διαδραματιζόμενα. Γιατί;;
Ο Επιφάνιος γιατι δεν καθαιρέθηκε;;;
ΕΙΔΙΚΑ ο Επιφάνιος εφοσον δηλώνει οτι ηταν κανονικός και αρτιος απο Ματθαιο. Αυτος ακριβως με την χειροθεσία που δέχτηκε εν γνώσει, ακραιφνώς Βλασφήμισε το αγιο πνευμα .
Ενω ο Καλλιστος ΟΧΙ γιατι παραδεχθηκε οτι ηταν λειψή η χειροτονια του υφ ενος απο Ματθαιο.
Κατανοητή η διαφορά;;
Τουτο σημαινει οτι ολη η συνοδος των ματθαιικων συγκάλυψε τον Βλάσφημο Επιφάνιο, αρα ειναι άπαντες συνένοχοι της Βλασφημιας - Ιεροσυλίας
Τελος αυτα που γράφετε για την επιστολή
παραπονου Φιλαρέτου και Αυξεντιου προς τους ματθαιικους δεν ειναι τιποτα αλλο παρα η απόδειξη οτι στην Αμερική οντως συνέβησαν όλα τα παραπάνω.
* Η θρησκευτική κοινοτητα που γραψατε ειναι οι ματθαιικοι Στεφάνου [ για να καταλαβαίνει ο κόσμος ]
Αλλα αν δεν εγιναν χειροθεσίες τοτε τι καταδίκασαν;; τον κανένα;;
Τους δράστες γιατι δεν τους καταδίκασαν;;
Για να μην γίνει σχίσμα.
Όταν καθαίρεσαν τον Κάλλιστο δεν τους πείραξε να μην γίνει σχίσμα....αλλά αν καθαιρουσαν τον Επιφάνιο τότε θα γινόταν σχίσμα.
Πόσα ψέματα έχουν πει οι Ματθαιικοί..... Χρειάζεται βιβλίο για να χωρέσουν.
Για να μην γίνει σχίσμα.
Όταν καθαίρεσαν τον Κάλλιστο δεν τους πείραξε να μην γίνει σχίσμα....αλλά αν καθαιρουσαν τον Επιφάνιο τότε θα γινόταν σχίσμα.
Πόσα ψέματα έχουν πει οι Ματθαιικοί..... Χρειάζεται βιβλίο για να χωρέσουν.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Μονοε αν αναθεματιστούν όλοι απο το 2007 μεχρι το 1971, μονο τότε εχουν δικαίωμα να λένε οτι ξεπλύθηκαν απο την ιεροσυλία = βλασφημία του αγίου πνεύματος.
Πραγμα που δεν εγινε και ουτε θα γίνει, αρα ακυρο το χρίσμα των ματθαιικων.
Οι Ματθαιικοί αυτοκτόνησαν....και παράλληλα έκλεισαν την θύρα για να εισέλθουμε....
Άρα ψάχνουμε αλλού την θύρα σε άλλη τοπική εκκλησία Ρωσική. Εκεί δλδ που αναγνωρίσετε όλοι οι γοχ (φλωριναιοι και ματθαιικοι ) την διαχρονική έκκλησια.
Αναστασία Νικολακάκη:
Άρα ψάχνουμε αλλού την θύρα σε άλλη τοπική εκκλησία Ρωσική. Εκεί δλδ που αναγνωρίσετε όλοι οι γοχ (φλωριναιοι και ματθαιικοι ) την διαχρονική έκκλησια.
Αναστασία Νικολακάκη:
Αγαπητέ κύριε Στουραΐτη,
1.Η απόφαση των Ρώσων της Διασποράς φαίνεται αντιφατική γιατί πρωτα’απ’όλα η πράξη των ματθαιϊκών να πάνε στην Αμερική είναι αντιφατική!
Πήγαν στους Ρώσους που τους θεωρούσαν αιρετικούς οικουμενιστές και τους δήλωσαν: «Εμείς έτσι φρονούμε ότι είμαστε κανονικοί, αλλά εσείς ως μεγάλη σύνοδος εξετάστε το θέμα και αποφασίστε με βάση τους ιερούς κανόνες». Δηλαδή, εμείς θεωρούμε ότι είμαστε κανονικοί, αλλά για να βεβαιωθούμε εξετάστε το κι εσείς!
Σας θυμίζω τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981:
«Τόν ἐρώτησα τί εἶναι. Μοῦ εἶπε: «Μία αἴτησις διά νά ἐξετάσουν τό θέμα τῶν χειροτονιῶν». Τοῦ λέγω: «Μἀ ἀκόμα δέν ἡνώθημεν». Μοῦ λέγει: «Ὑπέγραψε καί θά δοῦμε». Ἀμέσως τό κατέθεσε καί ἀνεγνώσθη.
Οἱ Ρῶσοι μᾶς εἶπον: «‘’Αφοῦ γράφετε ὅτι εἶσθε Κανονικοί, τί θέλετε ἀπό ἐμᾶς». Ὁ π. Εὐγένιος εἶπε: «’Εμεῖς ἔτσι φρονοῦμε. ‘Εσεῖς ὡς μείζων Σύνοδος νά ἐξετάσετε συμφώνως τῶν Ἱερῶν Κανόνων».
Οἱ Ρῶσοι μᾶς εἶπον: «‘’Αφοῦ γράφετε ὅτι εἶσθε Κανονικοί, τί θέλετε ἀπό ἐμᾶς». Ὁ π. Εὐγένιος εἶπε: «’Εμεῖς ἔτσι φρονοῦμε. ‘Εσεῖς ὡς μείζων Σύνοδος νά ἐξετάσετε συμφώνως τῶν Ἱερῶν Κανόνων».
Ολο το κειμενο εδώ:
Αν κάποιος πιστεύει ότι είναι κανονικός και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα δεν το διαπραγματεύεται, ούτε ζητάει από κάποιον άλλο να αποφανθεί περί αυτού και να βγάλει απόφαση..
- Οι ίδιοι οι ματθαιϊκοί παρουσίασαν μια αντιφατική-βλάσφημη ομολογία στους Ρώσους γιατί ενώ δήλωναν κανονικοί, έθεσαν τις χειροτονίες υφ’ενός του Ματθαίου υπό αμφισβήτηση, ζητώντας να εξεταστούν από τους Ρώσους της Διασποράς που θεωρούσαν μη ορθοδόξους!
Εσείς το δηλώσατε κύριε Στουραΐτη ότι οι Ρώσοι της Διασποράς δεν διέφεραν σε τίποτα από τους νεοημερολογίτες!
Μου γράψατε:
«Τόσο οι νεοημερολογίτες ,όσο και οι Ρώσσοι της Διασποράς, στο Εκκλησιολογικό επίπεδο, δεν διέφεραν σε τίποτε.»
Γιατί πήγατε λοιπόν στους νεοημερολογίτες-οικουμενιστές Ρώσους της Διασποράς να σας αναγνωρίσουν; Άσχετα με το τι ακολούθησε, αυτή η κίνηση από μόνη της δεν είναι πονηρή; Ποιος ειναι ο πατέρας της πονηριάς;;
2. Τα νέα της Αμερικής φαίνεται ότι είχαν μαθευτεί πριν γυρίσουν οι δυο ιεράρχες από την Αμερική.
Διαβάζουμε στα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981:
«Ελ. Γκουτζίδης:…..Μεθ’ ἡμέρας δέ ἦλθε εἰς τό Γραφεῖον καί εἰρωνικῶς μοῦ εἶπεν: «’Ἐλευθέριε τούς …ἐχειροθέτησαν», ὅταν ἐμεῖς ἀγνοούσαμε τά πάντα.
Ἡ ἀπάντησίς μου ἦτο: «Εἶναι ἀδύνατον, τότε δέν εἶναι ‘Επίσκοποι.
Ἡ ἀπάντησίς μου ἦτο: «Εἶναι ἀδύνατον, τότε δέν εἶναι ‘Επίσκοποι.
Πῶς λοιπόν ἐγνώριζε τά πάντα ὁ π. Κων/νος;».
‘Ενθυμοῦμαι ἀκόμη ὅτι εἰς τό ἀεροδρόμιον ἐπληροφορήθην ὑπό τοῦ Κων/νου Σαραντοπούλου [σ.σ. πρωην ματθαιικός σημερινός αρχιεπίσκοπος φλωριναίων ΓΟΧ - ΘΝΠ ] ὅτι ὁ Καλλιόπιος τοῦ ἐτηλεφώνησε καί τοῦ εἶπεν ὅτι τούς χειροθέτησαν, τότε ἐν καταφανεῖ ἀγανακτήσει ἐπεχείρησα νά ἀποχωρήσω τοῦ ἀεροδρομίου, διότι δέν ἐννοοῦσα νά ὑποδεχθῶ προδότας ἀρχιερεῖς»
Όλο το κειμενο εδώ:
3.Με το απόσπασμα της επιστολής (3 Νοεμβρίου 1973) του Φιλαρέτου (που μας δημοσιεύσατε κ. Στουραΐτη) μας αποδεικνύετε τα παρακάτω:
Πρώτον, ότι έγιναν όντως χειροθεσίες στους δυο επισκόπους στην Αμερική! (αφού το δηλώνει ο ίδιος ο αρχ. Φιλάρετος της ΡΟΕΔ στην επιστολή).
Και το παραδέχεστε κι εσείς ο ίδιος κ. Στουραΐτη:
«Ταυτοχρόνως μας υποδεικνύουν[καταγγέλουν]ότι ο Μητροπολίτης Κάλλιστος και Επιφάνιος εις τους οποίους έχει γίνει χειροθεσία, ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ...>>Αυτή είναι η αλήθεια,κ.Νικολακάκη.»
Δεύτερον φανερώνεται ότι είναι αλήθεια ότι η ΡΟΕΔ χειροθέτησε τους ματθαιϊκούς με τους δύο όρους να ενωθούν οι ματθαιϊκοί με τους Αυξεντιανούς-φλωρινικούς και να χειροθετήσουν και την υπόλοιπη ιεραρχία στην Ελλάδα!
Μας πληροφορήσατε κύριε Στουραΐτη ότι ο αρχ. Φιλάρετος έγραψε
απευθυνόμενος πρός τον Αρχιεπίσκοπο Ανδρέα :<<Πρίν από λίγο καιρό,πήραμε γράμμα από τον Μακαριώτατον Αρχ/πον Αυξέντιον και την Σύνοδό του.Είς το οποίον αυτοί ειδοποιούν ότι τα λαβόντα μέτρα διά την ένωσιν των δύο Ιεραρχιών δεν είχον αποτέλεσμα.Αύτη η είδησις πολύ μας εστενοχώρησε...»
Και επαναλαμβάνω, το γεγονός ότι οι δυο ματθαιϊκοί επίσκοποι αποδέχτηκαν αυτούς τους δύο όρους και δέχτηκαν τη χειροθεσία γκρεμίζει όλο το «οικοδόμημα» της πίστεως των ματθαιϊκών και τους καθιστά ιερόσυλους! Καθώς έτσι αναγνώρισαν και τους οικουμενιστες Ρώσους της Διασποράς ως προισταμένη αρχή και τους Φλωριναίους ως κανονικούς κι ορθοδόξους!
Το ότι μετά δεν τα έπραξαν τελικά στην Ελλάδα αυτά που υποσχέθηκαν, τους καθιστά ψεύτες προς τους Ρώσους της Διασποράς, γιατί αποδέχτηκαν εν γνώσει τους κάτι που δεν είχαν σκοπό να πράξουν! Και αυτό το κάτι που αποδέχτηκαν ήταν βλασφημία προς την πίστη τους και την αποστολική διαδοχή τους από το Ματθαίο.
Εν τέλει οι ματθαιϊκοί εξαπάτησαν τους Ρώσους της Διασποράς κι όχι το αντίθετο! Οι ματθαιϊκοί φάνηκαν διπρόσωποι «ωσάν τον Ιανό»!
Οι Ρώσοι της Διασποράς δεν έκρυψαν ποτέ την πίστη τους! ΟΙ ματθαιϊκοί ήξεραν σε ποιους πήγαν…δηλαδή έγιναν εν γνώσει βλάσφημοι..
Η απόδειξη από τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981:
«Σεβ. Κιτίου:…. Εἰς τό διάστημα τοῦτο εἶδον ὅτι ὁ π. Εὐγένιος ἔδωσε τό Ὑπόμνημά του εἰς τόν π. Παντελεήμονα, νά τό μεταφράση εἰς τήν Ἀγγλικήν.
Ὁ π. Παντελεήμων μόλις εἶδε τήν φρᾶσιν, ὅτι «οἱ νεοημερολογῖται ἔχασαν τήν χάριν», τοῦ εἶπε ὅτι δέν θά δεχθοῦν αὐτό οἱ Ρῶσοι. Ὁ π. Εὐγένιος τοῦ ἀπήντησεν: «Ἐσύ βάλε το καί ἀς μή τό δεχθοῦν».
Ὁ π. Παντελεήμων μόλις εἶδε τήν φρᾶσιν, ὅτι «οἱ νεοημερολογῖται ἔχασαν τήν χάριν», τοῦ εἶπε ὅτι δέν θά δεχθοῦν αὐτό οἱ Ρῶσοι. Ὁ π. Εὐγένιος τοῦ ἀπήντησεν: «Ἐσύ βάλε το καί ἀς μή τό δεχθοῦν».
Επίσης η παρακάτω κουβέντα που ειπώθηκε στην Αμερική και καταγράφτηκε στα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981 δείχνει ακριβώς την πονηρία τους και την παραδοχή ότι υπήρχε πρόβλημα με την υφ’ενός χειροτονία:
«Σεβ. Κιτίου: Μετά τήν χειροθεσία βαδίζοντες καθ’ ὁδόν Εὐγένιος, Καλλιόπιος, Μακαρία καί ἐγώ, καί ἐνῶ ἤμουν σέ κάποια στιγμή πλησίον τῆς Μακαρίας, μοί εἶπεν αὕτη: «Σεβασμιώτατε νά φύγη τό ὑφ’ ἑνός καί τότε χωρίζουμε ἀπό τούς Ρώσους»
Όλο το κείμενο των πρακτικών της μεγάλης συνόδου του 1981 εδώ:
4. Επίσης, οι ματθαιϊκοί επίσκοποι εν γνώσει τους δέχτηκαν τις χειροθεσίες από τη ΡΟΕΔ γνωρίζοντας ότι οι χειροθεσίες γίνονται επί σχισματικών και αντικανονικών επισκόπων.
Οι αποδείξεις και πάλι από τα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981:
«Τήν ἰδίαν ἡμέραν ὅταν μείναμε τήν νύκτα μαζί μέ τόν Κορινθίας, ἄνοιξα τό βιβλίον τοῦ ‘Αλιβιζάτου «Σύνοψις Κανόνων» καί ἐρευνώντας τόν Η΄ Κανόνα τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου λέγω εἰς τόν Κορινθίας: «Σεβασμιώτατε, μᾶς μεταχειρίζονται σάν σχισματικούς. Ἔχω μέσα μου κάποιαν ἀνησυχίαν» Μοῦ λέγει: «Νά τό πῶ τοῦ Πρωτοσυγκέλλου...».
Ο λόγος που το αποδέχτηκαν είναι ότι θεώρησαν ότι με την ένωση με τη ΡΟΕΔ και τους Αυξεντιανους θα έκαναν μεγάλο καλό με το να διαδοθεί η ορθοδοξία σε όλο τον κόσμο!
Από τα πρακτικά του 1981 διαβάζουμε:
«Τότε ἐσκέφθην, ἔφ’ ὅσον ἐδέχθη ὁ π. Εὐγένιος τόν ὁρισμόν νά ἑνωθῶμεν μετά τῶν Αὐξεντιανῶν, καί ἐφ’ ὅσον μία ὁλόκληρος ‘Εκκλησία ἐγκατεσπαρμένη εἰς ὅλον τόν κόσμον θά ὀρθοδοξοῦσε μέ χιλιάδας πιστῶν, δέν ἔπρεπε νά ἀντιδράσω καί νά γίνω ἀφορμή διασπάσεως τοῦ τόσον μεγάλου καλοῦ πού ἔμελλε νά λάβη χώραν..... Καί ἔμεινα σιωπηλός.
Τήν ἄλλην ἡμέραν ἔγινε ἡ χειροθεσία τοῦ Κορινθίας..»
Τήν ἄλλην ἡμέραν ἔγινε ἡ χειροθεσία τοῦ Κορινθίας..»
Από εδώ:
Συνοψίζοντας τα παραπάνω, ας υποθέσουμε ότι οι ματθαιϊκοί πήγαν για μια απλή πιστοποίηση στη ΡΟΕΔ. Εφόσον όμως η ΡΟΕΔ τους χειροθέτησε, έγιναν εν γνωσει ιερόσυλοι και βλάσφημοι. Η χειροθεσια γίνεται επι σχισματικών, αιρετικών και αντικανονικών και αυτό το γνωριζαν οι ματθαιϊκοί και παρ'ολ'αυτά δέχτηκαν τη χειροθεσία!
5.Τα πράγματα λοιπόν ήταν πολύ σοβαρά ( δέχτηκαν χειροθεσία εν γνώσει τους από οικουμενιστές ) και ο λαός του Θεού, που είναι όντως ο θεματοφύλακας της πίστεως, δεν μπόρεσε να αντιδράσει όπως έπρεπε γιατί τον παραπλάνησαν με δικαιολογίες ( δεν έγινε τίποτα, μια συγχωρητική ευχή), αλλιώς θα είχε πάρει τους ιεράρχες του με τις πέτρες….
Τη σοβαρότητα του προβλήματος παραδέχονται και στα πρακτικά της συνόδου του 1981:
«Θεολ. Μηνᾶς Κοντογιάννης [σ.σ. σημερινός επισκοπος Κήρυκος]: Πιστεύω πώς δἐν μποροῦμε νά φθάσουμε στήν τελική λύσι. Διότι εἶναι μία πράξις, ἡ ὁποία εἶναι καταδικαστέα. Θεωρητικῶς μέν δύναται νά ἀντιμετωπισθῆ καί δικαιολογηθῆ, πρακτικῶς ὅμως, ἐφ’ ὅσον ἔγινεν ἡ πράξις (ἤτοι ἡ ἀνάγνωσις τῶν εὐχῶν τῆς χειροθεσίας) γιά μένα εἶναι ἕνα σοβαρόν πρόβλημα.»
Από εδώ:
6. Το ότι αποδέχτηκε όλη η σύνοδος των ματθαιϊκών και έγιναν στην Ελλάδα πράξεις χειροθεσίας-τύπου συγχωρητικής ευχής το παραδέχονται στα πρακτικά της μεγάλης συνόδου του 1981:
«…Δηλαδή πρῶτον ἠ Ὁμολογία τῆς ‘Εκθέσώς των (σημείωση:δηλαδή της Εξαρχίας) καί δεύτερον ὅτι ἡ χειροθεσία ἦτο μία συγχωρητική εὐχή, ἦσαν αἱ προϋποθέσεις πού ἐδεχθήκαμε τό γεγονός, καί ἐπιδιώξαμε νά δεχθοῦν τουλάχιστον, ὅλοι οἱ ‘Αρχιερεῖς αὐτοῦ τοῦ εἴδους τήν χειροθεσίαν, ἵνα μή ὑπάρξῃ σχίσμα.
Μεσσηνίας: Ναί ἔτσι δεχθήκαμε τήν χειροθεσία καί ἵνα μή δημιουργηθῆ μεταξύ μας σχίσμα.»
Μεσσηνίας: Ναί ἔτσι δεχθήκαμε τήν χειροθεσία καί ἵνα μή δημιουργηθῆ μεταξύ μας σχίσμα.»
Από εδώ:
Τέλος, κύριε Στουραΐτη μας λετε ότι:
« η αντιφατική Απόφαση των Ρώσων της Διασποράς,η οποία εστάλει δύο μήνες μετά, δεν έγινε ποτέ αποδεκτή από την Ιεραρχία των ΓΟΧ, όπως και τα όσα έπραξαν στους δύο στην Αμερική»
Ωραία, αφού δεν έγινε ποτέ αποδεκτή η απόφαση των Ρώσων, ούτε οι πράξεις της χειροθεσίας στην Αμερική, το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει η σύνοδος είναι να καθαιρέσει και τους δυο επισκόπους. Και σίγουρα δεν θα έπρεπε να γίνουν πράξεις χειροθεσίας την Ελλάδα, έστω και με τη μορφή της συγχωρητικής ευχής.
Καθαίρεσαν τον Κάλλιστο που παραδέχτηκε αυτό που έκανε και είναι έτσι τίμιος απέναντι στο Θεό, ενώ δεν καθαίρεσαν τον Επιφάνιο που χειροθετήθηκε και δήλωνε ότι δεν ειχε ανάγκη καμιάς χειροθεσίας και ότι ήταν κανονικός. Αυτό ακριβώς λέγεται βλασφημία στο Άγιο Πνεύμα!
Και η Σύνοδος των ματθαιϊκών χρεώνεται ακριβώς όπως ο Επιφάνιος, γιατί δεν τον καθαίρεσαν! Δηλαδή βλάσφημη-ιερόσυλη! (ψάξτε τι σημαίνει ιεροσυλία).
Το ευτράπελο επιχείρημα ότι δεν καθαίρεσαν τον Επιφάνιο για να μην γίνει σχίσμα ακυρώνεται. Τότε τον Κάλλιστο γιατι τον καθαίρεσαν; Εκεί δεν τους ένοιαζε αν θα γίνει σχίσμα;
Τον καθαίρεσαν γιατί ο Κάλλιστος παραδέχτηκε την αλήθεια! Ενώ η σύνοδος των ματθαιϊκών πήρε το μέρος του ιερόσυλου Επιφάνιου κι αυτό τους καθιστά όλους ιερόσυλους!
Νομίζω δεν έχουμε να πούμε τιποτ’άλλο κύριε Στουραΐτη. Θα σας αποκαλύψω ότι παλαιότερα σκεφτόμουν να προσχωρήσω στους ματθαιϊκούς. Αλλά τώρα μετά από αυτές τις αποκαλύψεις ξεκαθάρισαν τα πράγματα κι η συνείδησή μου δεν μου επιτρέπει να προσκυνάω ιερόσυλους αρχιερείς…
Ζητώ συγγνώμη προς όλους αν τους κούρασα με τόση ανάλυση..
Υ.Γ. Και μια τελευταία διαπίστωση, κύριε Στουραΐτη. Έχετε γράψει για τον «αιρετικό αρχιεπίσκοπο Νικόλαο Μεσσιακαρη» και τώρα για «τη θρησκευτική κοινότητα του αρχιεπισκόπου Στεφάνου» που όπως λέτε δεν εκπροσωπεί τη γνήσια ορθόδοξη Εκκλησία. Εσείς από αυτούς δεν προέρχεσθε; Εσάς ποιος σας αποκατέστησε; Ποιος χειροθέτησε τους αρχιερείς σας που προέρχονται από τη «θρησκευτική κοινότητα Στεφάνου»; Μόνο οι φλωριναίοι χρειάζονται αποκατάσταση;
Μου φαίνεται ότι οι ματθαιϊκοί έχουν την ακρίβεια μόνο για τους άλλους και την οικονομία μόνο για τον εαυτό τους…
ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΈΚΚΛΗΣΙΑ
Μας έστειλε ο κ. Στουραιτης τις φωτοτυπίες από το ματθαιικο περιοδικό Κήρυκας.
Εκεί διαβαζουμε τις δικαιολογίες των ματθαιικων περί χειροθεσιας.
Είναι γνωστά αυτά και χιλιοδημοσιευμενα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι τα πρακτικά του 1981 ( απόρρητα έγγραφα ) που δημοσίευσε ο επίσκοπος Κήρυκος ( γιατί ως αρχιγραμματέας έχει όλα τα αρχεία )
είναι η ολοκληρωτική ανατροπή αυτών των κειμένων που έστειλες ως ατρανταχτη απόδειξη.
Αυτός ήταν ο λόγος των δημοσιεύσεων
1. Απαλλακτικα βουλευματα του 76 δλδ άρνηση της αποστολικής διαδοχής από Ματθαίο.
2. Πρακτικά του 1981 ήτοι παραδέχονται ότι χειροθετηθηκαν στην Αμερική όπως και οτι
δια συγχωρητικης ευχής αποκαταστάθηκαν και οι υπόλοιποι στην Ελλάδα.
3. Η πυρηνική βομβα...το πρωτόκολλο της ΡΟΕΔ
Μας εστάλη από Σλάβους ιερείς.
Ειδικά το πρωτόκολλο είναι η ολοκληρωτική ανατροπή της ματθαιικης συνόδου.
Αποδεικνύει τα ατέλειωτα ψέματα των ματθαιικων προκειμένου να συνεχίσουν να υπάρχουν οντολογικά με το παραμύθι της συγχωρητικης ευχής που έστησαν εδώ και 50 χρόνια. ( Όπως παραδέχεται ο επίσκοπος Κήρυκος σε δικά του άρθρα... )
Μέχρι πριν από δύο μήνες οι Ματθαιικοί οπαδοί αυτό διέδιδαν στα κανάλια τους.
Δεν έγιναν χειροθεσιες, μόνο μια συγχωρητικη ευχή μόνο μια τυπική πράξη.
Κατόπιν των δικών μας δημοσιεύσεων...το άλλαξαν το τροπάριο σε "τώρα έγιναν χειροθεσιες άλλα τύπου ευλογίας "
Δεν είναι σαν αυτές που ξέρετε, αλλά διαφορετικές. Όχι από αυτές που γράφει το πηδάλιο.... άλλες διαφορετικές.
Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε από τις ατέλειωτες δικαιολογίες των ματθαιικων. Ειδικά οι τελευταίες κατάντησαν ψυχαγωγία.
Το πρωτόκολλο της ΡΟΕΔ ανατρέπει το σύμπαν στην συνοδο των ματθαιικων χωρίς να
έχουν πλέον λόγο ύπαρξης εδω https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2020/06/1971_30.html#more
Συνεπώς το χρίσμα τους είναι άκυρο γιατί εδώ και 50 χρόνια σε μυρωνουν σε μια ψεύτικη ομολογία ....της συγχωρητικης ευχής...ενώ έγιναν καθαρές χειροθεσιες δλδ χειροτονίες εξπρές.
Δικαίωμα σας να πιστεύετε ότι και όπου θέλετε.
Για εμάς έληξε η γοχικη κολοκυθιά.
Τελος και ο ματθαιικος θεολογικός
σουρεαλισμός.
Τέλος και ο φλωρινικος νεοημερολογιτισμος και σεργιανισμος.
Τέλος ο γοχικός προτεσταντισμός.
Τέλος η γοχική τσαρλανιστική δογματική.
Στην ΡΟΕΔ πήγατε όλοι άρα στην ΡΟΕΔ διασώθηκε η διαχρονική εκκλησία.
Άρα εκεί αναγνωρίζω κι εγώ την διαχρονική εκκλησία και σε όσους επισκόπους απέμειναν σήμερα που τηρούν τους κανόνες και βαπτίζουν τους οικουμενιστες.
ΥΣ
Αν πιστευαν οι ματθαιικοι οσες δικαιολογίες εχουν πει για το 71 θα επρεπε να κανουν τα εξης
1. Φανερες χειροθεσίες [τυπου ευλογίας οπως λένε ] και στους υπόλοιπους στηνΕλλάδα και οχι να λενε
ψέματα οτι στην Αμερικη εγινε μονο μια συγχωρητικη ευχή
2. Αν διαφωνούσαν για οσα εγιναν..τοτε η καθαίρεση των δραστων ειναι μονόδρομος, αλλα ουτε αυτο εκαναν
και συγκάλυψαν τους ιερόσυλους λεγοντας ψεματα
3. Να ενωθουν με τους ορθοδόξους φλωρινικούς οπως υπέγραψαν, αντι αυτού οι ματθαιικοί αθέτησαν
την υπογραφή τους κι εκαναν το ακριβώς αντίθετο για να μην μολυνθούν με την ενωση....οπως οι ιδιοι
εχουν δηλώσει.
Τοτε γιατι δεν διαμαρτυρήθηκαν στην ΡΟΕΔ γι αυτον τον όρο και να πουν δεν θα ενωθουμε με τους
φλωρινικούς γιατι τους θεωρούμε αιρετικούς;;
Αρα ποιος κορόιδεψε τον άλλον;;;;;; εδω https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2018/11/blog-post_76.html#comment-form
Η δικαιολογία των ματθαιικών ...δεν τους καθαιρέσαμε για να μην γίνει σχίσμα.
Τον κάλλιστο όμως που παραδέχτηκε την αλήθεια τον καθαιρέσατε, εκει δεν σας ένοιαξε αν γίνει σχίσμα. Το 1995 ανατινάξατε την εκκλησία σας στον αέρα με το θέμα της εικόνας της αγίας Τριάδας, εκει δεν σας ένοιαξε αν θα γίνει σχίσμα. Το 2005 καθαιρέσατε τον κήρυκο εκει δεν σας ένοιαξε αν θα γίνει σχίσμα. Δεκα χρόνια αργότερα καθαιρέσατε άλλους τρείς επισκόπους Παντελεήμωνα Παχώμιο κι Ευστάθιο. Ουτε τοτε σας ἐνοιαξε αν θα γίνει σχίσμα.
Σχίσμα θα γινόταν μονο αν καθαιρούσατε τον βλάσφημο Μεσιακάρη.
Καταντήσατε ανέκδοτο....
Αναστασία Νικολακάκη:
Οι Ματθαιικοί στο Βιβλίο Γκίνες για ρεκόρ οικονομίας!!!!
Oι ματθαιϊκοί έχουν την ακρίβεια μόνο για τους άλλους και την οικονομία μόνο για τον εαυτό τους…Έτσι ακολουθούν και τους δυο δρόμους που έχει η Εκκλησία.... Οικονομία και ακρίβεια....Πιο φαρισαίος πεθαίνεις!
Από οικονομία οι ματθαιϊκοί μετέτρεψαν την καθαρή χειροθεσία, που έγινε στην Αμερική το 1971, σε απλή συγχωρητική ευχή-ευλογία - εξωτερική τυπική πράξη - βλασφημώντας εν γνώσει το Άγιο Πνεύμα και παραπλανώντας ματθαιϊκούς και αλλήλους...
Από οικονομία έγινε μια άλλου είδους χειροθεσία, όχι σαν αυτές που ξέρουμε, όχι σαν αυτές που γράφει το Πηδάλιο, αλλά χειροθεσία τύπου ευλογίας!!!!! που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στην εκκλησιαστική ιστορία και ισχύει μόνο για ματθαιϊκούς!!!!!
Από οικονομία πήγαν να αναγνωριστούν από οικουμενιστές....
Από οικονομία, το να σε ευλογήσει-συγχωρέσει (όπως ισχυρίζονται) οικουμενιστής είναι αποδεκτό....και δεν λογίζεται άρνηση πίστεως αλλά ευλογία!
Από οικονομία, στην Αμερική αποδέχτηκαν την ένωση με τους φλωριναίους και τους αναγνώρισαν ως ορθοδόξους, συμφώνησαν να γίνει η ένωση και μετά έκαναν ότι δεν συνέβη τίποτα.....και αρνούνται τα πάντα!
Από οικονομία δέχτηκαν την απόφαση του δικαστηρίου το 1976, ότι έχουν αποστολική διαδοχή από ΡΟΕΔ, προκειμένου να αθωωθούν, (αλλιώς θα πήγαιναν φυλακή) αλλά παρ'ολ'αυτά δεν αρνήθηκαν τη αποστολική διαδοχή τους από Ματθαίο!....Καθηγητές της σουρεαλιστικής θεολογίας!
Από οικονομία δεν καθαίρεσαν τους χειροθετημένους του '71 και τον προδότη Μεσσιακάρη το '76 για να μην γίνει σχίσμα....
Αλλά για τους φλωρινικούς ισχύουν οι κανόνες απαρασαλεύτως και είναι σχισματικοί για τις κρυφές χειροτονίες του 1979 κ.ο.κ.
ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑ
Oi Φλωρινικοί επίσκοποι δεν έχουν όλοι διαδοχή απο ΡΟΕΔ
Εχουν διαδοχή και απο τον Κορινθίας Κάλλιστο ( χειροτονίες 1979), ο οποίος εχει χειροτονία από Ματθαίο.
Στο επιχείρημα οτι οι ματθαιικοί καθαίρεσαν τον κάλλιστο, η απάντηση είναι εύκολη
πρώτον η ιεροσύνη είναι ανεξίτηλος, ανεξάλειπτος γι αυτό και η άρση της καθαίρεσης γίνεται με υπογραφή της συνόδου κι οχι με αναχειροτονεία,
και κατά δεύτερον αρκετοί φλωρινικοί που πήγαν στους ματθαιικούς εχουν καθαιρεθεί ομοίως.
Συνεπώς ''με την αρχή της αμοιβαιότητας'' οι πρωην φλωρινικοί ιερείς και νυν ματθαιικοί τελούν άκυρες λειτουργίες, βαπτίσεις και τα πάντα.
ΚΑΤΑΚΟΜΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Ιδου οι καταγγελίες του επισκόπου Κήρυκου
‘Εξεμεταλλεύθησαν εἰς τό ἔπακρον τήν φιλοδοξίαν τοῦ «Πειραιῶς» Νικολάου, ἐξεματαλλεύθησαν καί τήν ἀδυναμίαν τοῦ γέροντος ‘Αρχιεπισκόπου, καί μετά ἀπό σειράν ληστρικῶν ἀποφάσεων, βλασφημιῶν καί τῆς καταλύσεως τῆς Κανονικῆς Τάξεως καί τοῦ Συνοδικοῦ θεσμοῦ, τούς ὡδήγησαν καί εἰς τήν ἱερόσυλον συμπαιγνίαν τῆς παραιτήσεως τοῦ ‘Αρχιεπισκόπου καί τῆς μοιχεπιβασίας τοῦ κ. Νικολάου, ἡ ὁποία ἦτο συνέχεια καί συνέπεια τῆς μετά τό 1997 - 1998 ὁμαδικῆς «Συνοδικῆς» συγκαλύψεως τῶν Ἀπαλλακτικῶν Βουλευμάτων, τῆς ἐνόχου σιωπῆς ἔναντι τῶν βλασφημιῶν τῶν Φλωρινικῶν κατά τῆς Ἀποστολικῆς μας Διαδοχῆς, τῆς ἀρνήσεως νά ἀντιμετωπίσουν τάς βλασφημίας κ. Β. Σακκᾶ καί τοῦ Μαξίμου, τῆς ἀθωώσεως τῶν «πέντε» καί ἑπομένως τῆς ἐνεργοποιήσεως τῆς καθαιρέσεώς των, τῆς ὑπαναχωρήσεως καί κηρύξεως «γυμνῆ τῆς κεφαλῆ» τῆς βλασφημίας, ὅτι ὅλοι προερχόμεθα ἀπό χειροθετημένους καί ὅτι τό 1971 ἐξηρτήθη ἡ Ἀποστολική μας Διαδοχή ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς, κλπ.
Τά θέματα πού προέκυψαν καθ’ ὅλην τήν παρελθοῦσαν δεκαετίαν καί ὡδήγησαν εἰς τήν σχισματοαίρεσιν τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ κ. Νικολάου, δέν ἦσαν μόνον προσωπικῆς φύσεως, ὡς προπαγανδίζουν τινές, ( δέν ἦτο μόνον ἡ φιλοδοξία τοῦ Νικολάου, οὔτε ἡ ὑποκρισία τοῦ Κάτσουρα καί τῶν Τσακίρογλου), δέν ἦσαν μόνον διοικητικά. Τά πάντα βοοῦν ὅτι σκοπός τοῦ κινήματος τῆς προδοσίας, ἀπό τοῦ 1997 καί μέχρι σήμερον ἦτο ἡ φίμωσις τῆς ‘Ορθοδόξου Ὁμολογίας, καί ἡ ἀχρήστευσις τῆς Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς, τήν ὁποίαν ὡμολόγει ΠΕΠΑΡΡΗΣΙΑΣΜΕΝΩΣ ἡ ἀκαινοτόμητος Γνησία ‘Ορθόδοξος Ἐκκλησία, (βλέπετε Διακηρύξεις Κυριακῆς ‘Ορθοδοξίας προηγουμένων ἐτῶν καί ἀγωνιστικά ἄρθρα εἰς τόν «ΚΗΡΥΚΑ», ὅταν ἦτο «ΚΗΡΥΞ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»), ὥστε νά παραδοθῆ εἰς τήν ΛΗΘΗΝ ὁ ἀγών ὑπέρ τῆς Ἀληθείας;
Ναί εἶναι καί τά προσωπικά. Εἶναι καί οἱ προσωπικές ἀδυναμίες. Εἶναι καί τά διοικητικά, ἡ κατάλυσις τῆς Κανονικῆς Τάξεως; Ὅταν ὅμως αὐτά γίνονται ὅργανα εἰς τάς χεῖρας τῶν πολεμίων, διά νά περάσουν τά σχέδια τῆς προδοσίας, ὅταν αὐτά γίνονται τά μέσα διά τήν «ἀθεωτάτην μεταστοιχείωσιν τῶν πάντων» τότε τά πράγματα γίνται τραγικά. Τά ξένα Κέντρα, γνώριζαν τήν φιλοδοξία τοῦ Νικολάου, γνώριζαν ὅτι εἶναι πανέτοιμος νά προδώση τά πάντα, ἀρκεῖ νά τόν κολακεύσης. Ἐγνώριζαν πολύ καλά, καί τήν ἄλλην μυστικήν προδοσίαν τοῦ 1974, ἡ ὁποία ὡδήγησε εἰς τό βλάσφημον καί προδοτικόν 54/76 ὑπέρ αὐτοῦ Ἀπαλλακτικόν Βούλευμα. Καί ἦσαν βέβαιοι ὅτι ὡς «ἀναγνωρισμένος», βάσει τῆς ἐπί σχισματικῶν χειροθεσίας τοῦ 1971, ἦτο ὁ πλέον κατάλληλος, διά νά ὑπηρετήση καί ὁλοκληρώση τά σχέδια τοῦ Παλαιοημερολογικοῦ Οἱκουμενισμοῦ, τά ὁποῖα προσοχή, δέν εἶναι ἡ ἀφομοίωσις, ἡ διοικητική ἕνωσις, (μέ ἀποτέλεσμα νά φαίνεται ἡ προδοσία), δέν ἦτο ἡ φανερά ὑπαγωγή, τήν ὁποίαν οἱ πάντες ἔστω καί «διά τήν τιμήν τῶν ὅπλων», ὅπως λέγομεν, ἀλλά ἡ ΑΛΛΗΛΟΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΣ καί ἡ ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ μετά τῶν οἰκουμενιστῶν, ὥστε μέσα ἀπ’ αὐτήν τήν συνύπαρξι νά προκύψη ὁ ἀφανισμός τῆς Ὀρθοδοξίας.
Πράγματι, ὁ «Πειραιῶς» κ. Νικόλαος ἀπεδείχθη διά μίαν ἀκόμη φοράν «ἄξιος» τῆς ἀποστολῆς του, «ἱκανός» νά παίξη τόν ρόλον τοῦ προδότου, τόν ὁποῖον τοῦ «ἀνέθεσαν» τά ξένα Κέντρα, καί τό 1974 – 1976 μέ τήν «μήνυσι» τοῦ νεοημερολογίτου Πειραιῶς Χρυσοστόμου Ταβλαρουδάκη καί τό 1997-2005 μέσω τοῦ παρασυνοδικοῦ κατεστημένου. Διότι μέ ὅσα ἔπραξε ἤ ἁπλῶς ὑπέγραψε, ἤ ἐσκευώρησε, ἤ ἱεροσύλησε, ἤ κατεχράσθη ὅλα αὐτά τά χρόνια, ἠρνήθη καί προσωπικῶς καί «Συνοδικῶς», καί τήν Ὀρθοδοξίαν - Ὁμολογίαν, καί τήν Ἀποστολικήν Διαδοχήν, καί κατέλυσε τήν Κανονικήν Τάξιν καί τόν Συνοδικόν θεσμόν, μέ ἀποτέλεσμα νά ἔχει ξεπεράσει καί αὐτούς τούς νεωτεριστάς, νά ἔχη παρασύρη εἰς τήν προδοσίαν τήν πλειοψηφίαν τῶν ‘Αρχιερέων, ὅπως παρέσυρε παλαιότερον τούς «πέντε» εἰς τήν ἀπάτην τῆς δῆθεν «νεοεικονομαχίας».
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου