Την ΚτΟ πρέπει να διαβαστεί το ανάθεμα στον Κυπριανισμό και Σεργιανισμό απο την αγία εκκλησία της Ρουμανίας. Κατόπιν τούτου, όποιος αποτειχίζεται απο γοχ Καλλινίκου εξ άπαντος μυρώνεται και χειροτονείται εξ υπ αρχής

* Σημειωτέον, ο κυπριανισμός εχει καταδικαστεί και απο την ΡΟΕΔ Βιταλίου το 2002


ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ, ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ:

- Ο Οικουμενισμός που είναι η αίρεση όλων των αιρέσεων και θεωρούμε ότι λειτουργούν όλες οι αποφάσεις των Ορθοδόξων Συνόδων που καταδίκασαν αυτήν την αίρεση. το πιο σημαντικό είναι το ανάθεμα της Συνόδου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Εξωτερικού (ROCOR) από το 1983, υπό την ηγεσία του Αγίου Μητροπολίτη Φιλάρετου, καθώς και η επανάληψή του από τη Σύνοδο της Παλαιάς Ορθόδοξης Εκκλησίας στη Ρουμανία το 2013. αποτέλεσμα της αίρεσης του οικουμενισμού, θεωρούμε «τις εκκλησίες» που τον υιοθέτησαν, τον υποστήριξαν (ή τον υποστηρίζουν ακόμη) ή δεν θέλουν να καταδικάσουν τον οικουμενισμό, καθώς και όσες κοινωνούν μαζί τους (κληρικοί ή λαϊκοί) ότι έχουν εκπέσει από η Μία Εκκλησία και από την Αληθινή Πίστη, και το έργο τους ως στερούμενο της Αγιαστικής Χάριτος. Επομένως, θεωρούμε ότι όλες οι αποφάσεις τους δεν ανήκουν στην Εκκλησία και θεωρούμε τα μέλη τους ως αιρετικούς.

- Οποιαδήποτε μορφή αναγνώρισης των μυστηρίων των αιρετικών και των σχισματικών, ανεξάρτητα από το ποιος και πότε έγιναν.

- Η εγκύκλιος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως από το 1920, με τίτλο «Προς όλες τις απανταχού Εκκλησίες του Χριστού».

- Η ημερολογιακή μεταρρύθμιση που αποφασίστηκε από το λεγόμενο Πανορθόδοξο Συνέδριο του 1923, το οποίο έπεσε κάτω από την καταδίκη των τριών Πανορθόδοξων Συνόδων του 16ου αιώνα. το θεωρούμε πρακτική της αίρεσης του οικουμενισμού δημιουργώντας έτσι το σχίσμα.

- Η ίδρυση και το σύνολο των εργασιών του Παγκόσμιου Συμβουλίου Εκκλησιών και όλων των μελών του.

- Ο Σεργιανισμός, ως αίρεση που διδάσκει ότι η Εκκλησία πρέπει να υποταχθεί στο αθεϊστικό, εκκοσμικευμένο και αντίχριστο κράτος.

- Η αίρεση γνωστή ως «Θεωρία του Ασθενούς Άκρου», καθώς και το έργο με τίτλο «Εκκλησιολογικές Θέσεις», για τους συγγραφείς και τους αμετανόητους υποστηρικτές της, που ουσιαστικά δηλώνει ότι οι οικουμενικοί αιρετικοί είναι μέλη της Μίας, Αγίας, Σοβορνικής και Αποστολικής Εκκλησίας, μέχρι την εκφώνηση Μεγάλης Συνόδου. Επίσης όλες οι μορφές αυτής της αίρεσης, συμπεριλαμβανομένης της έκφρασης της ιδέας ότι οικουμενικοί αιρετικοί (ή αιρετικοί γενικά) θα μπορούσαν να είναι στη Μία, Αγία, Σοβορνική και Αποστολική Εκκλησία, μέχρι τη σύνοδο μιας Μεγάλης Συνόδου για να εκφωνηθούν.

- Όλοι όσοι θεωρούν ότι η Αποστολικότητα της Εκκλησίας και των Ιεραρχών της δεν είναι πλήρης.

ολο το κείμενο 

εδω https://www.manastireaslatioara.ro/stiri/marturisire-de-credinta

Σχόλια