Παραλειπόμενα για παλαιούς γνωστούς και νυν λοβοτομημένους ματθαιικούς: περί βαπτισμάτων και εμβολίων ο λόγος


Ειναι παλιές ειδήσεις αλλά το γράφω τώρα σε ψυχρό χρόνο.
Ο  ultra ορθόδοξος επίσκοπός σας στην Νίκαια δέχεται Ν/γίτες και δια χρίσματος ( δυστυχώς για εσας εχω αποδείξεις απο αυτούς που έστειλα  -  τηλ στην διάθεσή σας) 
Ξέρετε τι σημαίνει αυτό ετσι...;;; 
Ασε που είστε μάρτυρες οι ίδιοι  ( βλ. χρισμένους στην ενορία σου )

Οσο για τους υπόλοιπους ματθαιικούς μόνο μυρώνουν.  Επίσης είστε μάρτυρες οι ιδιοι ( βλ. τι σας ειχε πει ο Ταράσιος - ασε τι γνωρίζω εγώ...)
Οι  1-2 εξαιρέσεις αν κάποιος γνωρίζει κι ως εκ τούτου τον βαπτίσουν δεν λεει τίποτα, αντιθέτως...η σωτηρία αλά κάρτ ειναι ο ορισμός της βλασφημίας. 
Περαιτέρω που ακούστηκε το πρόβατο να καθοδηγεί  τον ποιμένα για το πως θα το δεχτεί στην στάνη;; ( Ει βοσκέ, εγω δεν είμαι σαν τα άλλα ζωντανά εγω ξέρω...γι αυτο κανόνισε...)

Ο γράφων  και η εσφιγμένου  δεν δέχονται κανέναν Ν/γίτη μόνο δια χρίσματος. Επίσης είστε μάρτυρες οι ίδιοι.

Τέλος για τα εμβόλια οι ματθαιικοί σούπερ ορθόδοξοι το έκαναν γαργάρα και κοινωνούν εμβολιασμένους. 
Τι λενε οι κανόνες για οποιον κληρικό πήρε στον λαιμό του άνθρωπο απο λάθος;; Δεν μπορεί να ξαναλειτουργήσει, ουτε οικουμενική σύνοδος δεν τον λύνει. 

Ταύτα για να κλείσουμε όλους τους λογαριασμούς για το τί και πόσο πιστεύει και κοροϊδεύει ο καθένας μας.

Σχόλια