Εμβόλιμη αναφορά στους γοχατζήδες προφήτες και ισαποστόλους κληρικούς και λαικούς αλά κλεομένη

Μου εστειλαν αρκετά βίντεο τα οποία ΔΕΝ θα ανεβάσω, αλλά θα πω δυό λόγια μπας και μετανοήσεις ( λέμε τώρα) 

Βίντεο στο rumble με λαικούς Λαζάκη και Απόστολο ( ματθαιικός ) οπου κάνουν εξορκισμό σε ενα δυστυχισμένο πλάσμα. Ειναι προφανές οτι οι κύριοι εφτασαν σε μέτρα αγιοσύνης ανώτερα και  της ιερωσύνης, οσο για το αποτέλεσμα:  κυριολεκτικά κλαυσίγελος...να δαιμονοκουβεντιάζουν με το ακάθαρτο πνεύμα το οποιο τους εξευτελίζει κι αυτοί να συζητούν σαν να πινουν καφέ, κι αυτή την ξεφτίλα την ονομάζουν εξορκισμό. Λες κι εχουν εξουσία απο τον Θεό γι αυτές τις πράξεις -  στην πραγματικότητα οι ιδιοι δαιμονίστηκαν απο αυτό που έκαναν.

Αυτά ειναι τα αποτελέσματα του ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΥ να νομίζει ο λαικός οτι μπορεί να σωθεί χωρίς μυστήρια, ενώ υπάρχουν αποτειχισμένοι κατά τα πιστεύω τους να απευθυνθούν, πάρα ταύτα  ουτε απ εξω δεν περνούν, ( ξέρω καμπόσους )

Τέλος θα σταθώ σε κάτι που αφορά τον Κλεομένη, δεν ξέρω αν ισχύει, απλά το γράφω προειδοποιητικά: 

Μου ειπαν τηλεφωνικώς οτι κατά τον κλεομένη οποιος εχει τσιπαρισμένο διαβατήριο ( η κάτι τέτοιο ) τον θεωρεί ανίερο και εδω ειναι η είδηση:  οτι Ξαναβαπτίζει οσους βαπτίστηκαν απο αυτούς ( μιλάμε για γοχ ιερείς με τσιπαρισμένα διαβατήρια)

Επαναλαμβάνω

Δεν ξερω αν αυτό είναι αλήθεια, λαμβανουμένου υπόψιν τις δημόσιες θέσεις του κλεομένη οπως ολοι γνωρίζετε για τα τσιπάκια ( = ανίεροι που πάνε στην κόλαση ) ...το γράφω προειδοποιητικά στην περίπτωση που συμβαίνει ( ειναι κι αλλοι εκτος του κλεομένη) για να μην πάτε στην κόλαση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΠΟΧΗ στο 51% και ο Μητσοτάκης με 158 εδρες. Συμπέρασμα: Πρώτο κόμμα η ΑΠΟΧΗ αλλά ΔΕΝ αλλάζει το πολιτικό σκηνικό. Οποιος θέλει μια καλύτερη Ελλάδα για τα παιδιά μας να ιδρύσει κόμμα και να κατέβει να τον ψηφίσουμε.

Αλλη μια ενορία με τον εφημέριο έκοψαν απο Καλλίνικο και προσχώρησαν στον Μακάριο

Ομιλία γοχ Θεσσαλονίκης Γρηγορίου - Ανοίγουν επίσημα δρόμο για την ένωση... Εν τω μεταξύ πουθενά δεν γράφει για σχίσμα και αιρέσεις αλλά για πληγωμένη Ρωμηοσύνη. Να τον ακούς τον πάτερ είναι πολλές δεκαετίες after κι εχει δικαιωθεί στο 100%