Επισυναπτόμενο στο προχθεσινο αρθρο - ΓΟΧ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ - ΔΕΣ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΕ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΗ ποιοί απο αυτούς που υπέγραψαν δεν μυρώνουν τους Ν/γίτες επειδή δεν είναι καταδικασμένοι και ποιοι δεν θα τους καταδικάσουν γιατί δεν είναι εκκλησία αλλιώς αν το πράξουν τους νομιμοποιούν και ποιοί έβαλαν μπροστάρηδες την Μόσχα - ΟΙκουμενίσταρο Κύριλλο να καταδικάσει τον οικουμενισμό ως προπύργιο ορθοδοξίας ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ: πόσοι απο τους δυνάμει κι ενεργεία υπέγραψαν τις παραπάνω καταδίκες για την ιδρυση ΘΝΠ;;



ε. Τέλος, ἀποδέχομαι τὰς Συνοδικὰς Ἀποφάσεις τῶν κατὰ τόπους Γνησίων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, καταδικασάσας τὸν συγκρητιστικὸν Οἰκουμενισμόν, ἤτοι τῆς Ρωσικῆς Διασπορᾶς (1983), τῆς Ἑλλάδος (1998) καὶ τῆς Ρουμανίας, θεωρῶν ταυτοχρόνως τοὺς συνυπογράφοντας οἰκουμενιστικὰς διακηρύξεις, ὡς καὶ τοὺς κοινωνοῦντας καθ’ οἱονδήποτε τρόπον μετ’ αὐτῶν –κληρικοὺς καὶ λαϊκούς– ἢ ἀποδεχομένους ἢ ἀνεχομένους ἢ ἀδιαφοροῦντας περὶ τὸ φρόνημα τῶν Οἰκουμενιστῶν Ποιμένων αὐτῶν, ὡς συμπεπτωκότας ἐκ τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

Κείμενον διαμορφωθὲν καὶ ἐγκριθὲν ὑπὸ τῆς Διορθοδόξου Συσκέψεως τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν (13/26.5.2016)

Πόσοι φλωρινικοι του δυνάμει κι ενεργεία υπέγραψαν τα παραπάνω για την ιδρυση ΘΝΠ;;;


https://impc.gr/o%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%89%CF%82-%CE%B3%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-o%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BE%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%B9/ 


ΓΟΧ ΠΕΡΙ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ

Ἄν ἡ Μόσχα ἐπιθυμεῖ νὰ ἀναδειχθεῖ Ἀμύντορας τῆς Ὀρθοδοξίας, τὴν ὁποία παρέφθειραν καὶ μετήλλαξαν οἱ Οἰκουμενιστές, ἔχει τὴν εὐκαιρία πρὸς τοῦτο: Μὲ θεία ἐνίσχυση καὶ ἀποτινάζοντας τὸν ὅποιο ἀλλότριο ἐπηρεασμό, ἐμφανῆ ἤ ἀφανῆ, νὰ ἀρνηθεῖ καὶ νὰ καταδικάσει τὸν Σεργιανισμὸ καὶ τὸν Οἰκουμενισμό, καὶ σὲ μία ὄντως Μεγάλη Σύνοδο τῶν Ὀρθοδόξων νὰ προβεῖ σὲ καταδίκη τῆς Ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμβαρίου καὶ ὅσων συμμετεῖχαν σὲ αὐτήν, ὥστε νὰ καταστεῖ Ὀρθόδοξος Προμαχῶνας σὲ ἐποχὴ μεγάλης Ἀποστασίας. Σὲ αὐτὸ θὰ μᾶς βρεῖ ἔνθερμους φίλους καὶ ὑποστηρικτές.

Καταδίκη τοῦ Οἱκουμενισμοῦ 1998

ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ

τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

Ἀθῆναι, 29-9-1998 

Τοῖς λέγουσιν ὅτι ἡ Μία ἁγία καθολικὴ καὶ ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, ὑπάρχουσα ὡς Ἐκκλησία πρωτοτόκων ἐν οὐρανοῖς, καὶ καταστᾶσα σῶμα Χριστοῦ κατὰ τὴν ἐπιδημίαν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος κατὰ τὴν Ἁγίαν Πεντηκοστήν, ἐξέλιπεν ἐκ τοῦ κόσμου, ὡς κατατμηθεῖσα εἰς πολλοὺς κλάδους, ἕκαστος τῶν ὁποίων κατέχει μέρος τῆς ἀποκαλυφθείσης ἀληθείας καὶ χάριν μυστηρίων, καθ΄ἃ οἱ καινοφανεῖς οἰκουμενισταὶ διδάσκουσι, δι’ ὁ καὶ πρέπει αὕτη νὰ ἐπανιδρυθῇ ἐκ νέου ἐξ ἡμῶν τῶν ἀνθρώπων, διὰ τῆς συνενώσεως πάντων τῶν κλάδων εἰς ἑνιαῖον δένδρον, ἤτοι διὰ τῆς ἀφομοιώσεως εἰς ἕν ὅλον πασῶν τῶν αἱρέσεων καὶ σχισμάτων μετὰ τῆς ἀληθοῦς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἐν συνεχείᾳ δὲ καὶ πασῶν αὐτῶν μετὰ τῶν ἄλλων θρησκειῶν, πρὸς ἀπαρτισμὸν μιᾶς πανθρησκείας, ἡ ὁποία οὕτω θ’ ἀποτελεῖ τὴν «ἐκκλησίαν» τοῦ Ἀντιχρίστου.

Ἀνάθεμα


Ἰωακεὶμ τῷ Γ’, Πατριάρχῃ Κωνσταντινουπόλεως, Μελετίῳ Μεταξάκῃ, καὶ Χρυσοστόμῳ Παπαδοπούλῳ, τοῖς πρωτεργάταις τῶν κακοδοξιῶν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ,


Ἀνάθεμα


Τοῖς φρυαξαμένοις συνεδρίοις κατὰ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἐν Κωνσταντινουπόλει ἐν ἔτει 1923 καὶ ἐν Ἁγίῳ Ὅρει, ἐν ἔτει 1930


Ἀνάθεμα

Τοῖς λέγουσι ὅτι ὁ Χριστὸς εἶχε δύο ἁγιότητας, θείαν τε καὶ ἀνθρωπίνην, καὶ ὅτι προέκοπτε ἡ ἀνθρωπίνη ἁγιότης Αὐτοῦ,


Ἀνάθεμα

 

Τοῖς ἀγωνισαμένοις ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως Ἱερεμίᾳ τῷ Τρανῷ, Σιλβέστρῳ Ἀλεξανδρείας, Σωφρονίῳ Ἱεροσολύμων καὶ πᾶσι τοῖς λοιποῖς τοῖς μετασχοῦσι ταῖς Πανορθοδόξοις Συνόδοις ἐν ἔτεσιν 1583, 1587 καὶ 1593, αἱ ὁποῖαι κατεδίκασαν τὴν ἡμερολογιακὴν καινοτομίαν καὶ ἀπέκοψαν ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, τοὺς δεχθέντας καὶ δεχθησομένους ταύτην,


Αἰωνία ἡ μνήμη

Ἀνθίμω τῷ Οἰκουμενικῷ Πατριάρχῃ καὶ τοῖς μετασχοῦσι τῆς ἐν Κωνσταντινουπόλει Συνόδου τοῦ ἔτους 1848


Αἰωνία ἡ μνήμη

Πᾶσι τοῖς ἀγωνισαμένοις, ἔργοις καὶ λόγοις, ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως καὶ κατὰ τῶν καινοτομιῶν τοῦ νέου Καλενδαρίου καὶ τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμού,


Αἰωνία ἡ μνήμη

 

Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ

†  Ὁ Ἀθηνῶν ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

† Ὁ Θεσσαλονίκης ΜΑΞΙΜΟΣ

† Ὁ  ἈχαΐαςΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ

† Ὁ  Οἰνόης ΜΑΤΘΑΙΟΣ

† Ὁ Χίου ΣΤΕΦΑΝΟΣ

† Ὁ Ἀχαρνῶν ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

† Ὁ Εὐρίπου ΙΟΥΣΤΙΝΟΣ

† Ὁ Ἀμερικῆς ΠΑΥΛΟΣ

 

 



ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΡΩΣΙΑΣ
Αγουστος 1983
Τὸ ἀνθεμα κατὰ τς αρσεως τοῦ Οκουμενισμο
«Τος βλλουσι κατὰ τς᾿Εκκλησας τοῦ Χριστοῦ καὶ διδσκουσιν τι ἡ το Χριστοῦ᾿Εκκλησα μεμρισται ν οτω καλουμνοις"κλδοις", οτινες διαφρουσιν λλλων ν διδασκαλίᾳ καὶ τρπῳ ζωςἢ ὅτι ἡ᾿Εκκλησα οχ φσταται ρατςλλ᾿ἀπαρτισθσεται ντ μλλοντιταν παντες ο "κλδοιἢ τμματα ἢ ὁμολογα  ἢ προστι καὶ θρησκεαι νωθσιν ν νὶ σματι· καὶ οτινες οὐ διακρνουσι τν ερωσνην καὶ τὰ μυστρια τς᾿Εκκλησας πὸ τν ερωσνην καὶ τὰ μυστρια τν αρετικνλλὰ λγουσιν τι τὸ βπτισμα καὶ ἡ εχαριστα τν αρετικν εσν κανὰ πρς  σωτηραν· σατωςτος κοινωνοσιν ν γνσει τος προμνημονευθεσιν αρετικος ἢ συνηγοροσιδιαδδουσιἢ ὑπεραμυνομνοις τς καινοφανος ατν αρσεως τοῦ οκουμενισμοῦ ἐν προσχματι δελφικς γπηςἢ ὑποτιθεμνης  νσεως τν διαχωρισθντων ΧριστιαννΑΝΑΘΕΜΑ».
Ο Πρεδρος τς  Συνδου  τν᾿Επισκπων
Μητροπολτης  Φιλρετος

Τ  μλη τς  Συνδου:
Σεραφεμ᾿Αρχιεπσκοπος Σικγου
᾿Αθανσιος᾿Αρχιεπσκοπος Μπουνος-Αϋρες
Βιτλιος᾿Αρχιεπσκοπος Μντρεαλ κα Καναδ
᾿Αντνιος᾿Αρχιεπσκοπος ΛςΑντζελες
᾿Αντνιος᾿Αρχιεπσκοπος Γενεης
᾿Αντνιος᾿Αρχιεπσκοπος Σν Φραντσσκο
Σεραφεμ᾿Αρχιεπσκοπος Καρκας
Παλος᾿Αρχιεπσκοπος Σδνεϋ
Λαρος᾿Αρχιεπσκοπος Συρακουσν
Κωνσταντνος᾿Επσκοπος Ρτσμοντ
Γρηγριος᾿Επσκοπος Οὐάσιγκτον
Μρκος᾿Επσκοπος Βερολνου
᾿Αλπιος᾿Επσκοπος Κλβελαντ


Σχόλια