Σχόλιο του Μαρίνου Ριτσούδη περί του Κυρίλλου Λουκάρεως

 

απο το αρθρο εδω ://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2022/02/blog-post_791.html

Marinos Ritsoudis

5:47 PM (36 minutes ago)
to me


"Έτσι εξηγείται και το γεγονός πως ο Οικουμενιστης Πάπας και Πατριάρχης Αλεξάνδρειας Κος Θεόδωρος καθώς και Οικουμενιστης Κος Βαρθολομαίος, τον ανακήρυξαν "Αγιο", τούτα τα έσχατα χρόνια της αποστασίας. 
Γράφουν σε ανακοινωθέν του Πατριαρχειου Αλεξάνδρειας:  "Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πηγές, ιδίως το συγγραφικό του έργο αλλά και τη Συνοδική συνείδηση της Εκκλησίας, όπως αυτή εξεφράσθη και κατεγράφη στις Πανορθοδόξου κύρους Συνόδους Κωνσταντινουπόλεως-Ιασίου (1642), Κωνσταντινουπόλεως (1672) και Ιεροσολύμων (1672), διεπιστώθη το Ορθόδοξο φρόνημα του Πατριάρχου Κυρίλλου Λουκάρεως". 

Και αναρωτιέμαι ακόμη, άραγε ο σκοπός του συνεδρίου ήταν να αποφανθεί αν ήταν ορθόδοξος ή όχι ο Πατριάρχης Κύριλλος Λούκαρης;  
Και εφόσον τον κατωνόμασαν ορθόδοξο, του έπλεξαν και αγιοποίηση;

Και αυτές οι Σύνοδοι τότε γιατί ήταν ελλιπείς, ήτοι να τον αδικούν, και δεν του απέδωσαν τους καρπούς του, δηλαδή την αγιοποίηση και περίμεναν στα συρτάρια γιά αιώνες, για να έρθει το σήμερα της αποκατάστασης; 

Αν όντως ήταν σφοδρός μαχητής τού Παπισμού, όπως τον γράφουν οι φίλοι της Αγιότητας του Λούκαρη, δεν θα προχωρούσαν τούτες τις ημέρες να τον Αγιοποιήσουν, γιατί τέτοια ενέργεια αλλά και κάθε ενέργεια πέφτει στο μικροσκόπιο των Παπικών, και φυσικά θα τους στεναχωρούσε. Και δεν θα το ήθελε τέτοιο απόνερο ο Πατριάρχης που ψάχνει αφορμή να φλερτάρει ακόμη περισσότερο με τούς Παπικούς. 
Ο σκοπός αγιοποίησης, είναι της αξιοποίησης της πρωτεσταντικής ομολογίας, ένα ακόμη όχημα που θα τους εξηπηρετεί στον Οικουμενισμό, όπως την αναφέρει το παραπάνω κείμενο."

Σχόλια