Επιστολή Αποτείχισης απο την σύνοδο ΓΟΧ – ΘΝΠ αρχιεπ. κ. Καλλινίκου
Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος
2 / 5 / 20 Αθανασίου Πατ/ρχου Αλεξάνδρειας
Ζήτημα
Η αίρεση του Σεργιανισμού στην εκκλησία ΓΟΧ
Απο το ομολογιακό κείμενο των ΓΟΧ [ 2014 ] διαβάζουμε περί Σεργιανισμού
Γ’.Σεργιανισμός: Ἀλλοίωση τῆς Κανονικότητας
1. Ἕνα ἄλλο φαινόµενο καὶ κίνημα, τὸ ὁποῖο εἶναι συγγενὲς μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, καὶ τὸ ὁποῖο ἔχει ἐπίσης ἐκκλησιολογικὴ διάσταση, εἶναι ὁ λεγόµενος Σεργιανισµός, ὁ ὁποῖος στὶς πρωτοφανεῖς περιστάσεις τοῦ διωγµοῦ τῆς Ἐκκλησίας στὴν πρώην Σοβιετικὴ Ἕνωση παρέδωσε, μέσῳ τοῦ πεπτωκότος καὶ συμβιβασθέντος Σεργίου Στραγκορόντσκυ (+1944), ἀρχικῶς μητροπολίτου καὶ μετέπειτα πατριάρχου Μόσχας, στοὺς ἀθέους καὶ θεομάχους Μπολσεβίκους ἕναν φαινοµενικὰ ἄρτιο ἐκκλησιαστικὸ ὀργανισμό, προκειμένου αὐτὸς νὰ γίνει στὰ χέρια τους ἄβουλο ὄργανο κατὰ τὴν ἀδυσώπητη πολεµική τους ἐναντίον Αὐτῆς τῆς ἴδιας τῆς Ἐκκλησίας ὡς φορέως τοῦ πληρώµατος τῆς Ἀληθείας τοῦ Χριστοῦ.
2. Ὁ Σεργιανισµὸς δὲν εἶναι μόνον σοβιετικὸ φαινόµενο, διότι ἔπληξε σφοδρὰ καὶ τὶς Τοπικὲς Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες τῶν χωρῶν τῆς Ἀνατολικῆς Εὐρώπης, ὅπου ἐπικράτησαν, µετὰ τὸν Β’ Παγκόσµιο Πόλεµο, ἀθεϊστικὰ καὶ ἀντιχριστιανικὰ κοµµουνιστικὰ Καθεστῶτα.
3. Ἡ πεμπτουσία τοῦ Σεργιανισμοῦ εἶναι ἡ υἱοθέτηση τῆς πλάνης, ὅτι ἡ ἐξαπάτηση θὰ ἦταν δυνατὸν νὰ χρησιµοποιηθεῖ δῆθεν ὡς µέσον διασώσεως τῆς Ἀληθείας, καὶ ἐπίσης ὅτι ἡ συνεργασία μὲ τοὺς ἐχθροὺς καὶ διῶκτες τῆς Ἐκκλησίας ἦταν δῆθεν ὁ τρόπος ἐπιβιώσεώς Της· ἀλλὰ ὅμως, στὴν πράξη συνέβη ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο: οἱ σεργιανιστὲς ἐπίσκοποι ἔγιναν ὄργανα τῶν ἀθέων Κοµµουνιστῶν, προκειμένου νὰ ἀσκοῦν ἔλεγχο στὴν Ἐκκλησία, µὲ σκοπὸ τὴν ἠθικὴ καὶ πνευµατική Της ἐξασθένηση, μέχρι τὴν τελικὴ ἀποδόμηση καὶ τὸν ἐξαφανισμό Της.
4. Σὲ ἐπίπεδο ἐκκλησιολογικό, ὁ Σεργιανισμὸς διαστρέβλωσε πλήρως τὴν ἔννοια τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησιαστικῆς Κανονικότητας, ἐφ᾿ ὅσον στὰ ὅρια τοῦ σεργιανισμοῦ, ἡ Κανονικότητα ἦταν οὐσιαστικὰ ἀποκοµµένη ἀπὸ τὸ Πνεῦµα καὶ τὴν Ἀλήθεια τῆς αὐθεντικῆς Κανονικῆς Παραδόσεως τῆς Ἐκκλησίας, καὶ ἔτσι ἔλαβε µία τυπικὴ προσαρµογὴ στὴν νοµιµότητα, ἡ ὁποία εἶναι δυνατὸν νὰ χρησιμοποιηθεῖ, προκειμένου νὰ δικαιολογήσει κάθε ἀνοµία τῆς διοικούσης Ἱεραρχίας· καὶ τελικά, αὐτὴ ἡ ἐπιφανειακὴ Κανονικότητα ἔγινε µία διοικητικὴ τεχνική, γιὰ τὴν ὑπαγωγὴ τοῦ λαοῦ τῆς Ἐκκλησίας στὴν σεργιανιστικὴ ἱεραρχία, ἀσχέτως μὲ τὴν κατεύθυνση πρὸς τὴν ὁποία αὐτὴ ὁδηγοῦσε τοὺς πιστούς.
5. Μετὰ τὴν κατάρρευση τῶν ἀντιχριστιανικῶν Καθεστώτων, πρὸς τὰ τέλη τοῦ προηγουμένου εἰκοστοῦ αἰῶνος, ἡ βαρυτάτη ἐκκλησιολογικὴ ἐκτροπὴ τοῦ Σεργιανισμοῦ, κάτω ἀπὸτὶς νέες συνθῆκες τῆς πολιτικῆς ἐλευθερίας, διατηρήθηκε ὡς κληρονοµιὰ τοῦ παρελθόντος καὶ συγχρόνως µετασχηµατίσθηκε.
6. Ὁ ἐκκλησιομάχος Σεργιανισμός, μὲ τὸ νὰ ἔχει πρὸ πολλοῦ ἐνσωµατώσει στὸ ἐνδότερό του εἶναι[30] τὸ κοσμικὸ πνεῦμα, τὴν ἀσυνειδησία, τὴν ἐξαπάτηση καὶ τὴν παθολογικὴ δουλικότητα ἀπέναντι στοὺς ἰσχυροὺς τοῦ κόσµου τούτου, συνεχίζει νὰ προδίδει τὴν Ἐκκλησία, ὄχι πλέον ἐξ αἰτίας δῆθεν τοῦ φόβου τῶν ἀντιποίνων ἐκ μέρους τῶν ἀθέων Κρατούντων, ἀλλὰ χάριν ἰδιοτελῶν καὶ ἐγκοσμιοκρατικῶν κινήτρων καὶ ὑπὸ τὸ πέπλο τῆς δῆθεν Κανονικότητας, ἐκποιεῖ πλέον τὴν ἐλευθερία τῆς Ἐκκλησίας, µὲ ἀντάλλαγµα τὸ κέρδος τῆς φιλίας μὲ τοὺς ἰσχυροὺς αὐτοῦ τοῦ κόσµου, μαζὶ μὲ ὅλα βεβαίως τὰ συναφῆ ὑλικὰ συµφέροντα καὶ τὴν περίοπτη κοινωνικὴ θέση.
7. Σήμερα, στὴν µεταλλαγµένη αὐτὴ µορφή, ὁ ἰὸς τοῦ Σεργιανισµοῦ, ὡς νεο-Σεργιανισµὸς ἢ µετα-Σεργιανισµός, ἀλλὰ ἐπίσης καὶ μὲ ἄλλες πολιτειοκρατικὲς μορφές, προσβάλλει ὣς ἕνα βαθμό, μεγάλο µέρος τῆς Ἱεραρχίας τῶν τοπικῶν ἐπισήμων ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν ἀνὰ τὸν κόσµο, καὶ ἕτσι συμβάλλει στὴν προαγωγὴ τοῦ ἐπίσης ἐγκοσμιοκρατικοῦ καὶ συγκρητιστικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὑπὸ τὴν σκέπη μιᾶς ψευδοῦς (παραπλανητικῆς) Κανονικότητας.
* * *
8. Οἱ εὐσεβεῖς, Κλῆρος καὶ Λαός, οἱ ὁποῖοι ἔχουν ὑγιᾶ Δογματικὴ καὶ Κανονικὴ Συνείδηση, ἀπένταντι σὲ φαινόμενα καὶ κινήσεις, τὰ ὁποῖα ἔχουν ἐκκλησιολογικὴ καὶ σωτηριολογικὴ σημασία, ὅπως εἶναι ὁ Οἰκουμενισμὸς καὶ ὁ Σεργιανισμός, ὀφείλουν νὰ τηρήσουν μία γνήσια Πατερικὴ στάση, ὅταν μάλιστα αὐτὰ ἑδραιώνονται συστηµατικὰ καὶ διαδίδονται εὐρέως, ἔστω καὶ ἄν δὲν ἐπιδιώκουν πάντοτε µία σαφῆ δογµατικὴ ἔκφραση, ἀλλ᾿ εἰσχωροῦν καὶ ἐνσπείρονται στὸ Σῶµα τῆς Ἐκκλησίας µὲ ὕπουλο καὶ διαβρωτικὸ τρόπο, δηλαδὴ υἱοθετοῦνται ἐνεργῶς ἢ ἐπιτρέπονται παθητικῶς ἀπὸ ὅλους τοὺς Ἐπισκόπους µιᾶς ἢ περισσοτέρων Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν.
9. Στὶς περιπτώσεις αὐτές, ἡ οὐσία τοῦ ἀγῶνος ἐναντίον τῶν ἀντι-ευαγγελικῶν, ἀντορθοδόξων καὶ ἐκφυλιστικῶν αὐτῶν φαινοµένων δὲν εἶναι ἁπλῶς καὶ μόνον μία προαιρετικὴ[31] στάση μέσα στὸ πλαίσιο μιᾶς δῆθεν οἰκονομίας, ἀλλὰ ἐπιβάλλεται ἀμέσως ἡ παύση τῆς ἐκκλησιαστικῆς κοινωνίας µὲ τὸν Ἐπίσκοπο καὶ τὴν Ἱεραρχία, ἡ ὁποία εἰσάγει μάλιστα συνοδικῶς τὴν αἵρεση στὴν Ἐκκλησία, εἴτε μὲ τὸ νὰ κηρύσσει αὐτήν, εἴτε μὲ τὸ νὰ συµβάλλει στὴν διάδοσή της µέσῳ τῆς σιωπῆς, τῆς παθητικότητας ἢ τῆς ἀδιαφορίας (ΙΕ’ Κανὼν τῆς Πρωτο-δευτέρας).
10. Ἡ Ἀποτείχιση ἀπὸ τοὺς ποιμένες, οἱ ὁποῖοι (μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ) ἔχουν ἐκπέσει, καὶ οἱ ὁποῖοι χαρακτηρίζονται πλέον ὡς «ψευδεπίσκοποι» καὶ «ψευδοδιδάσκαλοι», ἀποτελεῖ ἀναγκαιότατη ὑποχρέωση τῶν γνησίων Ὀρθοδόξων ἐν καιρῷ αἱρέσεως, γιὰ τὴν διαφύλαξη τῆς Μοναδικότητας, τῆς Ἑνότητας καὶ τῆς Καθολικότητας τῆς Ἐκκλησίας· (ἐπίσης), γιὰ τὴν ὁμολογιακὴ Μαρτυρία Πίστεως, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ἱεραποστολικὴ σωτήρια Κλήση Μετανοίας πρὸς αὐτούς, οἱ ὁποῖοι ἐκτρέπονται καὶ γιὰ ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι ἔχουν κοινωνία μὲ αὐτούς.
Ἀριθμός Πρωτ. 3022 Ἐν Ἀθήναις, 29-02/13-03-2020
'' Ἄν ἡ Ἐκκλησία ἐξ αἰτίας φυσικῶν ἀπειλῶν, κινδύνων καὶ καταστροφῶν ἔπαυε ἐν μέρει ἤ ἐξ
ὁλοκλήρου, γιὰ λίγο ἤ γιὰ περισσότερο διάστημα τὴν Θεία Λειτουργία καὶ Εὐχαριστία της, τότε θὰ
ἦταν σὰν νὰ αὐτοκαταργεῖτο, χωρὶς πλέον νὰ ἔχει οὐσιαστικὸ λόγο ὑπάρξεως ''.
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ -Γιὰ την Θ. Λειτουργία καὶ την Θ. Κοινωνία σὲ καιρὸ ἐξαπλώσεως τοῦ κορωνοιού Ἀριθμός Πρωτ. 3022
Εἶναι ἐπίσης ἐπιβεβλημένο νὰ ἀποσαφηνίσουμε ὅτι, ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ δὲν ἐπηρεάζεται οὔτε
καθορίζει τὴν πορεία καὶ τὶς ἀποφάσεις της κατὰ περιστάσεις ἀπὸ τὸν τρόπο δράσεως καὶ ἀπὸ τὶς
πρακτικὲς ἐξω-εκκλησιαστικῶν χώρων σχισματικῶν ἤ αἱρετικῶν ὁμάδων. Αὐτὲς δὲν ἀποτελοῦν
ὑποδείγματα τοῦ τρόπου σκέψεως καὶ δράσεώς της. Ἐπίσης, γιὰ τὸν τρόπο ρυθμίσεως τῶν τοῦ Οἴκου
της δὲν ἀναμένει ὑποδείξεις ἀνθρώπων ἐκτὸς αὐτῆς, ἔστω καὶ «εἰδημόνων», οἱ ὁποῖοι ἄν δὲν διέπονται
ἀπὸ ἐχθρικὸ καὶ ἀντιχριστιανικὸ πνεῦμα, στὴν καλύτερη πάντως περίπτωση εἶναι ἀκατάλληλοι νὰ
παράσχουν προτάσεις γιὰ τὸν τρόπο λειτουργίας της, τὴν τέλεση τῆς λατρείας της, τὴν ἄσκηση
οἰκονομίας καὶ ποίου τοῦ εἴδους αὐτῆς στὴν μετάδοση τῶν ἱερῶν Μυστηρίων της στὰ μέλη της. Τοῦτο
ἀποτελεῖ πρωτοφανῆ ἀνάμιξη στὴν ἐσωτερικὴ αὐτοτέλειά της καὶ δὲν εἶναι δυνατὸν μὲ τὸ πρόσχημα
διαφυλάξεως τῆς ὑγείας τῶν πολιτῶν νὰ ἀποφαίνεται ὁ κάθε ἄγευστος τῆς Ζωῆς της περὶ ὅσων διέπουν
αὐτὴν καὶ τὴν δράση της!
Ἡ Ἐκκλησία καὶ μόνον εἶναι ὑπεύθυνη γιὰ τὸν καθορισμὸ τῶν Κανόνων λατρείας καὶ εὐταξίας
της καὶ οὐδεὶς ἄλλος,
ἐφ΄ ὅσον άλλωστε τηρεῖ μὲ σεβασμὸ τὰ ανέκαθεν ἰσχύοντα εἰς αὐτὴν δοκιμασμένα στὸν χρόνο γιὰ τὴν
ἀποτελεσματικότητα, φιλανθρωπία καὶ ἱερότητά τους.
Την ερχόμενη Κυριακή, της Σταυροπροσκυνήσεως, μετά το τέλος της Θείας
Λειτουργίας, σε όλους τους Ιερούς Ναούς της Μητροπόλεως μας θα πραγματοποιηθεί η Ακολουθία του Μικρού Αγιασμού και θα αναγνωσθεί από τον Ιερέα η Ευχή για τη λοιμική νόσο.
Κατόπιν στις επόμενες ανακοινώσεις κι εγκυκλίους της εκκλησίας ΓΟΧ διαβάσαμε το ακριβώς αντίθετο
Μία ξεχωριστή Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως και η Ποιμαντική μέριμνα της Εκκλησίας.
''Σήμερα, για πρώτη φορά στα χρονικά μας, αυτήν την μεγάλη ημέρα, όλοι μας, κι ο καθένας ξεχωριστά με το δικό του τρόπο, τιμήσαμε και προσκυνήσαμε τον Τίμιο
Σταυρό.
Οι ενορίες δίχως Θεία Λειτουργία.
Στην επόμενη συνοδική εγκύκλιο διαβάζουμε την υποταγή της εκκλησίας ΓΟΧ στους αντίχριστους νόμους του καίσαρα
Ἐγκύκλιος ὑπ᾽ ἀριθμ. 3024 (ecclesiagoc.gr)
Ἀριθμός Πρωτ. 3024 Ἐν Ἀθήναις, 28-03/11-04-2020
1) Ὡς ἐκ τούτου, λοιπόν, ἐπετράπη ἡ νόμιμος τέλεσις τῶν ἱερῶν Ἀκολουθιῶν καὶ Θείων Λειτουργιῶν κεκλεισμένων τῶν θυρῶν παρουσίᾳ μόνον τοῦ ἀναγκαίου προσωπικοῦ τῶν Ἱερῶν Ναῶν (Ἱερέως, Ἱεροψαλτῶν καὶ Νεωκόρου ἤτοι 4 προσώπων) εἰς ἅπαντας τοὺς Ἱεροὺς Ναούς. Εἰς τοὺς Μητροπολιτικοὺς (Καθεδρικούς) Ἱεροὺς Ναοὺς ἐπιτρέπεται ἡ ἐπιπλέον παρουσία ἑτέρων δύο (λ.χ. Ἐπισκόπου καὶ Διακόνου, ἢ ἐν γένει δύο ἄλλων κληρικῶν), ἤτοι συνολικῶς 6 προσώπων. Τοῦτο δέον ὅπως τηρῆται προσεκτικῶς, διότι ὁ νόμος καθιστᾶ ὑπευθύνους τῆς τηρήσεως τῶν ἀνωτέρῳ τοὺς Θρησκευτικοὺς λειτουργοὺς (Ἀρχιερεῖς καὶ Ἱερεῖς)
5) Δυστυχῶς, δὲν ἐγένετο δεκτὸν τὸ αἴτημα ἡμῶν ὥστε κατὰ τὴν Μεγάλην Ἑβδομάδα καὶ τὴν Ἁγίαν Ἀνάστασιν, νὰ ἐπιτραπῇ ἡ ἔστω ἐκ περιτροπῆς, ἐπ’ ὀλίγον διάστημα χρόνου, ἀνὰ ὁμάδας τῶν 10 ἀτόμων, μετάβασις καὶ παρουσία τῶν πιστῶν ἐντὸς τῶν Ναῶν, τῶν λοιπῶν ἱσταμένων ἐκτὸς τῶν Ναῶν, εἰς ἀπόστασιν 2 μέτρων μεταξύ των καὶ ἀκροωμένων ἀπὸ μεγαφώνων τὰς Ἱερὰς Ἀκολουθίας, ἐπ’ εὐθύνῃ τῶν ἐπιτετραμένων τῶν Ἱερῶν Ναῶν. Διαπιστώνομεν ὅτι τοῦτο τὸ μέτρον ἐφαρμόζεται ἐπιτυχῶς εἰς ἄλλα Ὀρθόδοξα κράτη, ὅπως λ.χ. εἰς τὴν Γεωργίαν, καὶ ἐλπίζομεν ὅτι θὰ παραδειγματισθῇ ἐκ τούτου προσεχῶς καὶ ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνησις.
6) Κατόπιν πάντων τούτων, καλοῦνται οἱ Κληρικοὶ τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν νὰ εἶναι ἰδιαιτέρως προσεκτικοὶ εἰς τὴν τήρησιν τῶν καθηκόντων αὐτῶν βάσει τῶν ἰσχυόντων ἐν Ἑλλάδι, ὑπὸ τὴν πλήρη καὶ ἀποκλειστικὴν εὐθύνην των πρὸς ἀποφυγὴν ἐπικινδύνων περιπλοκῶν δι’ αὐτοὺς καὶ τοὺς περὶ αὐτῶν, νὰ ἀπευθύνωνται δὲ εἰς τοὺς κατὰ τόπους Ἀρχιερεῖς αὐτῶν διὰ περαιτέρω διευκρινίσεις καὶ ὁδηγίας, ὥστε νὰ ἐπιτελοῦν τὰ καθήκοντά των κατὰ τὸν καλύτερον τρόπον ἐπ᾽ ὠφελείᾳ τοῦ ποιμνίου. Μὴ λησμονῶμεν ὅτι δὲν εἴμεθα μονάδες, ὥστε νὰ δρῶμεν κατὰ τὸ δοκοῦν συμφώνως πρὸς τὰς ἀπόψεις καὶ ἐπιθυμίας ἡμῶν, ἔστω φαινομενικῶς καλὰς καὶ ἀξιεπαίνους, ἀλλὰ μέλη τοῦ εὐρυτέρου συνόλου τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν, αἱ δὲ πιθαναὶ προσωπικαὶ περιπλοκαὶ ἐκ τῆς διαφοροποιήσεως ἐπὶ τῶν ἀνωτέρω αἱ ἐπισείουσαι αὐστηροτάτας κυρώσεις, θὰ πλήξουν ἡμᾶς ἅπαντας, ὡς καὶ τὴν Ἐκκλησίων ἡμῶν τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, τὴν ὁποίαν ὀφείλομεν πάντες νὰ ὑπηρετήσωμεν μὲ τὴν μεγαλυτέραν προσοχήν, διάκρισιν καὶ ζῆλον ἐν ἐπιγνώσει.
Εν συμπεράσματι,
η σύνοδος ΓΟΧ - ΘΝΠ δεσμεύεται να τηρεί τους νόμους του καίσαρα διαφορετικά θα υπάρχουν κυρώσεις....όπως ορίζει ξεκάθαρα το άρθρο 10
ΘΝΠ αρθρο 10
1. Το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο διαλύεται στις περιπτώσεις που προβλέπει ο κανονισμός του και σε περίπτωση που τα μέλη του μείνουν λιγότερα από εκατό. Με απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου, το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο μπορεί να διαλυθεί αν το ζητήσει η διοίκησή του για οποιονδήποτε λόγο και αν το ζητήσει η εποπτεύουσα αρχή ή ο αρμόδιος εισαγγελέας:
α) αν δεν έχει τουλάχιστον έναν θρησκευτικό λειτουργό για διάστημα μεγαλύτερο των έξι μηνών,
β) αν στην πραγματικότητα επιδιώκει σκοπό διαφορετικό από αυτόν που ορίζει ο νόμος και
γ) αν η λειτουργία του έχει καταστεί παράνομη ή ανήθικη ή αντίθετη προς τη δημόσια τάξη.
Η αίτηση εκδικάζεται κατά την εκουσία δικαιοδοσία.
2. Η εποπτεύουσα αρχή μπορεί να προβαίνει σε τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους για τη διακρίβωση της νόμιμης λειτουργίας του νομικού πρόσωπου, οι οποίοι περιορίζονται αποκλειστικά στη συνδρομή ή μη των λόγων διάλυσής του.
Εν κατακλείδι, η υπακοή της εκκλησίας ΓΟΧ στους αντίχριστους νόμους των μασόνων δέν είναι μια απόφαση σύμφωνη με τις εντολές τού Θεού, αλλά η παράβαση των εντολών του Θεού επί ζημίᾳ και βλάβῃ των πιστών.
Κατόπιν των ανωτέρω η νέα απόφαση (3024) της εκκλησίας ΓΟΧ λογίζεται ανίερη, αντιευαγγελική, αντικανονική, δαιμονική, αἶσχος και ντροπή, κατάπτωση, διαστροφή, παρεκτροπή, και οτι άλλο μπορεί κανείς νά σκεφθεί, πολλώ δε μάλλον να μνημονεύεις τους εχθρούς του Χριστού αορίστως στην ευχή της Λειτουργίας ...πάσης αρχής και εξουσίας….
Δεν έχουμε καμία συμφωνία με την κ. Κεραμέως της Bilderberg
Δεν έχουμε καμία συμφωνία με την κ. Κεραμέως που βλαστήμησε δημοσίως την Θεία Κοινωνία
«Οἱ εἰδικοί ἔχουν τοποθετηθῆ γιά τούς τρόπους μεταδόσεως τοῦ ἰού καί αὐτοί περιλαμβάνουν καί τό σάλιο». δηλ. διά της Θείας Μεταλήψεως μεταδίδεται ο Κορωνοϊός ..άπαγε της βλασφημίας.
Δεν έχουμε καμία συμφωνία με πολιτικούς που βλαστημούν τον Χριστόν δημόσια εδω http://mkka.blogspot.com/
Ιδού η βλάσφημος συνομιλία Μητσοτάκη στο Facebooκ
Πρόεδρος: Καλησπέρα Νίκο. Τι κάνεις; Όλα καλά; Θέλω μία ενημέρωση σχετικά με αυτά που τρέχουν. Με την χρηματοδότηση τι γίνεται;
Υφυπουργός: Καλησπέρα, Πρόεδρε. Όλα καλά. Προχωρά κανονικά η χρηματοδότηση. Σήμερα λάβαμε τα κονδύλια από τον Soros σε λογαριασμούς της Εθνικής. Τώρα, για τους άλλους επιμένουν, αλλά με τη νέα χρηματοδότηση θα μπορέσουμε να τους αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.
Πρόεδρος: Πολύ ωραία! Χαίρομαι! Με τα τσιπάκια τι γίνεται; Παραγγελία έγινε; Έρχονται;
Υφυπουργός: Πρόεδρε, ζητήσαμε την παραγωγή 10 εκατομμυρίων, για να καλύψουμε κάθε έναν πολίτη της Χώρας. Η εταιρεία τού Soros μας ενημέρωσε πως θα τα έχει έτοιμα μέχρι τέλος του επόμενου μήνα.
Πρόεδρος: Άντε, να τελειώνουμε με δαύτους και να μπει το τελικό σχέδιο σε εφαρμογή. Έχω κουραστεί, ρε συ… Μου έχουν πρήξει τα παπάρια με τον Χριστό τους. Πάλι καλά που οι περισσότεροι είναι κότες και κάθονται στα κλουβιά τους.
Υφυπουργός: Άστα να πάνε, Πρόεδρε… Τελευταία κάνουμε έρευνα σε διάφορες ομάδες στο Facebook…
Τελικά Συμπεράσματα
Αντί να αφορίσετε τους εν λόγω πολιτικούς, για τις βλασφημίες τους και τον διωγμό εναντίον της εκκλησίας, εσείς τηρείτε τις αντίχριστες εντολές τους
Σε αρκετά ζητήματα στο παρελθόν υιοθετήσατε και ανεχθήκατε κακόδοξες θέσεις [ παρόλο που σας ενημερώσαμε δεκάδες φορές ] όπως η μνημόνευση του οικουμενιστή Ειρηναίου Ιεροσολύμων αγιοκατατάξεις Σεργιανιστών, την διδασκαλία περι συμβολικού χαράγματος κλπ τώρα όμως σε συνοδικό επίπεδο γυμνή τη κεφαλή παραβιάσατε τις κόκκινες γραμμές σε θέματα δογματικά και ουσιώδη της χριστιανικής πίστεως ανατρέποντας όλο το οικοδόμημα της ορθόδοξης εκκλησίας.
Στο δια ταύτα επιτρέψατε στον αντίθετο να επέμβει στα ενδότερα της εκκλησίας αποδίδοντας στον καίσαρα αυτά που ανήκουν ‘’τω Θεώ’’
Μεχρι την πόρτα ο καίσαρας εχει δικαίωμα να νομοθετήσει οπως θέλει για τις αμαρτίες μας, αλλά μεσα απο την πόρτα της εκκλησίας δεν εχει καμία δουλειά.
Η εκκλησία έχει παράδοση για το πως διαχειρίζεται μια επιδημία, ήτοι με λιτανείες, αγρυπνίες, και συχνή μετάληψη και όχι το αντίθετο.
Φαινόμενα όπως η μάσκα, η υπόκλιση αντί του ασπασμού στίς ιερές εικόνες, η αποφυγή του ασπασμού της χειρός του Λειτουργού, απόσταση μεταξύ 2 μέτρων πιστών, ελάχιστοι χριστιανοί σε γάμους βαπτίσεις, αναμετάδοση ακολουθιών και λειτουργιών δια ιντερνετ και ΕΙΔΙΚΑ ο αφορισμός των πιστών απο την Θεία Κοινωνία, ειναι καθ’ ολοκληρίαν βλασφημία κι ούτε οικονομούνται απο ποιμένες και δη επισκόπους οι οποίοι θέλουν νά θεωρούνται εις τύπον και τόπον Χριστού.
Η όποια παραχώρηση απο τα παραπάνω είναι χτύπημα στον Χριστόν χειρότερο απο το κλείσιμο των Ναών, γιατί κατ’ αυτόν τον τρόπο η εκκλησία νομιμοποιεί την απιστία λόγω ιού δικαιώνοντας τους βλάσφημους πολιτικούς που δεν πιστεύουν σε τίποτε άλλο έξω από το εγώ τους και την στοά τους.
Αναφορικά με τα μέτρα προστασίας στις εκκλησίες...η απάντηση κατωτέρω
Αγίου Συμεών Θεσσαλονίκης γιά την Ιερότητα του ναού
«Ὁ ναός ἔχει ἀφιερωθῆ στόν Θεό καί εἶναι κατοικία του. Ὁ Θεός βρίσκεται στόν ναό ὁ ἴδιος. Ἐπίσης, καί ὁ Ἅγιος, στόν ὁποῖο ἔχει ἀφιερωθεῖ ὁ ναός, μένει στόν ναό σάν σέ δικό του σπίτι. Καί μέ τήν ψυχή του εἶναι παρών ἀοράτως, πολλές φορές ὅμως καί μέ τά λείψανά του βρίσκεται σωματικά ἐκεῖ καί ἐνεργεῖ μέ θεία δύναμη καί Χάρη. Ἐπειδή οἱ ἄνθρωποι εἴμαστε σύνθετοι, διπλοί, ἀπό ψυχή καί σῶμα, παίρνουμε τά θεῖα δῶρα μέ διπλό τρόπο, ἀόρατα καί ὁρατά. Γι᾽ αὐτό καί στά ὑλικά καί αἰσθητά αὐτά πράγματα κατεβαίνει ἡ Χάρη καί μένει καί ἐνεργεῖ γιά μᾶς μέ τήν εὐδοκία τοῦ Πατρός καί τό ἔλεος αὐτοῦ πού σαρκώθηκε γιά μᾶς καί μᾶς ἀνέπλασε διπλά, καί μέ τήν ἔλευση καί παρουσία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, πού εἶναι συνεργός αὐτοῦ καί ἀχώριστο. Καί αὐτό τό βλέπουμε ὁλοφάνερα. Μέσα στούς ναούς ἐνεργοῦν θεῖες δυνάμεις καί ἐμφανίσεις ἀγγέλων καί ἁγίων· ἐπιτελοῦνται θαύματα· ἐκπληρώνονται τά αἰτήματα· γίνονται ἰάσεις ἀσθενῶν. Ἀκόμη καί τά ἄψυχα ἀντικείμενα τῶν ναῶν, τά νερά καί οἱ πέτρες καί οἱ κίονες καί τά πέπλα καί τά σίδερα ἁγιάζουν, ὄχι βέβαια ἀφ᾽ ἑαυτῶν, ἀφοῦ εἶναι ἄψυχα καί κτίσματα τοῦ Θεοῦ καί ἀπό μόνα τους δέν ἔχουν τίποτε. Ἐνεργοῦν ὅμως μέ τή Χάρη τοῦ Θεοῦ καί μέ τήν ἐπίκληση τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἁγίου τοῦ ναοῦ, γιά νά ἁγιασθοῦμε ἐμεῖς. Ὅπου λοιπόν ὑπάρχει ὀνομασία καί ἐπίκληση τοῦ ὀνόματος τοῦ Θεοῦ πού ἐδημιούργησε τά πάντα, τῆς Ἁγίας Τριάδος, πού εἶναι ὁ μόνος ἀληθινός Θεός, ἐκεῖ εἶναι ὅλα ἅγια, καί ὅλα ἁγιάζουν καί θεραπεύουν καί σώζουν μέ τήν Χάρη τοῦ Θεοῦ».
Οικονομία σαφώς υπάρχει στην εκκλησία.
Όμως «η οικονομία έχει μέτρα και όρια » όπως λέγει ο αγ.Νικόδημος αλλά και όπως ο Παύλος λεγει: «πάντα μοι έξεστιν, αλλ’ ου πάντα συμφέρει»
Είναι δυνατόν να συμφέρει την Εκκλησία αυτή η κατρακύλα, δλδ η έλλειψη της ορθόδοξης ευλάβειας και η διάβρωση της πίστης;; Και τότε ποιά παράδοση θα προστατέψουμε ως κόρη οφθαλμού;;
Χρυσόστομος "Παράδοσις ἐστι; μή πλέον ζήτει!"
Ποιά είναι η διαφορά μας με τις αλλοιώσεις των αιρετικών από Καθολικούς, Προτεστάντες, και με όλα όσα έγιναν τις μέρες τούτες; Ποια είναι η μαρτυρία της Ορθοδοξίας στον κόσμο και δη τους χριστιανούς όταν η ίδια η εκκλησία αμφισβητεί τον Θεό;;
Τι ακριβώς σημαίνει για εσας ορθόδοξη συνείδηση;;
Δυστυχώς ανησυχητική η διαπίστωση ότι όλα φαίνονται συμβατά και λογικά στην «καινή εκκλησιολογική συνείδηση που επιβάλλει η νέα εποχή» που είναι και το πιο επικίνδυνο στην όλη υπόθεση.
Δυστυχέστατα χάσατε την μοναδική ευκαιρία να ομολογήσετε τον Χριστόν, και να μαθουν άπαντες ποιος και που είναι η αλήθεια...ώστε οι ίδιοι να αγιάσετε και να γίνετε όντως σύνθρονοι των αποστόλων.
Η ορθοδοξία έχει κόστος, ο αγώνας έχει κόστος.
Τι σας στοίχησε η ορθοδοξία; ποιό είναι το κόστος;;
Για ποιόν λόγο μνημονεύετε τους αγωνιστές του 1924 και τους πρόσφατους Ρώσους νεομάρτυρες; πρός τι η αγιοκατάταξη 700.000 Σέρβων νεομαρτύρων όταν ως εκκλησία σήμερα Αρνηθήκατε τον Χριστόν και υπακούσατε στις αντίχριστες διαταγές των άθεων και μασόνων πολιτικών κλείνοντας τις εκκλησίες και αφορίζοντας τους χριστιανούς απο τα άχραντα μυστήρια;;
Ο Παύλος μήπως έκλεισε τις εκκλησίες και αφόρισε τους χριστιανούς απο την Θεια κοινωνία επειδή ετσι διέταξε ο Νέρωνας;;
αποστολικός 46ος
τίς γάρ συμφώνησις Χριστοῦ πρός βελίαρ; ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου;;.
Προς Εφεσίους κεφ, 511 καὶ μὴ συγκοινωνεῖτε τοῖς ἔργοις τοῖς ἀκάρποις τοῦ σκότους, μᾶλλον δὲ καὶ ἐλέγχετε·
17 διὰ τοῦτο μὴ γίνεσθε ἄφρονες, ἀλλὰ συνιέντες τί τὸ θέλημα τοῦ Κυρίου.
Μέγας Βασίλειος: «Το να εφησυχάζει κανείς όταν το κινδυνευόμενον είναι η Πίστης, τούτον είναι ίδιον της αρνήσεως, το δε να ελέγχει είναι ομολογία ειλικρινής».
Μέγας Βασίλειος «Ὅτι δεῖ πάντας προσκαλεῖσθαι πρός ὑπακοήν τοῦ Εὐαγγελίου καί μετά παρρησίας καταγγέλλειν τόν λόγον καί μαρτυρεῖν τῇ ἀληθείᾳ,
κἄν τινες κωλύωσι καί διώκωσι οἱῳδήποτε τρόπῳ μέχρι θανάτου»
περί καταδίκης της Μασονίας
Ἀνακοίνωσις Ἀποφάσεων Ἱερᾶς Συνόδου 9ης / 22ας Ἀπριλίου 2020
2. Ἀπεφάσισε τὴν συμπερίληψιν εἰς τὸ Συνοδικὸν τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ κατ᾽ ἔτος ἀναγινωσκόμενον εἰς τοὺς Ναούς, ἐκτὸς τῆς Συνοδικῆς καταδίκης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (1998), καὶ τῆς Συνοδικῆς καταδίκης τῆς Μασονίας (1988), πρὸς ἐμπέδωσιν ὑγιοῦς φρονήματος εἰς τοὺς πιστούς.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Καταδικάζετε την μασονία καθ' ον χρόνον κάνετε υπακοή στους αντίχριστους νόμους των μασόνων;;;
Τέλος διαβάζουμε τη πεμπτουσία της ομολογίας ΓΟΧ στο κείμενο του 2014
7.Εἴθε σύντομα νὰ ἀξιωθοῦμε, ἀκολουθώντας τοὺς Ἁγίους Πατέρες καὶ τὶς Ἅγιες Συνόδους, καὶ διαφυλάσσοντας ἀκαινοτόμητη τὴν «ἅπαξ Παραδοθεῖσαν Πίστιν»[51] σὲ ἐμᾶς, νὰ διακηρύξουμε μαζὶ μὲ τοὺς Πατέρες τῆς Πανορθόδοξης Συνόδου τοῦ 1848:
«“Κρατῶμεν τῆς Ὁμολογίας”[52], τὴν ὁποία παραλάβαμε ἀνόθευτη[53]..., ἀπο-στρεφόμενοι κάθε νεωτερισμὸ ὡς συμβουλὴ (ὑπόδειξη)[54] τοῦ διαβόλου· ὅποιος δέχεται νεωτερισμό, διαψεύδει[55] τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη ποὺ ἔχει κηρυχθεῖ, ὡς ἐλλιπῆ. Ὅμως, Αὐτὴ (ἡ Πίστη), ἐπειδὴ εἶναι πλήρης, ἔχει σφραγισθεῖ, καὶ δὲν ἐπιδέχεται οὔτε μείωση οὔτε αὔξηση οὔτε τὴν ὁποιαδήποτε ἀλλοίωση, καὶ αὐτὸς ποὺ θὰ τολμήσει νὰ πράξει ἤ νὰ συμβουλεύσει ἤ νὰ διανοηθεῖ κάτι τέτοιο, ἤδη ἀρνήθηκε τὴν Πίστη τοῦ Χριστοῦ».
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Με τα δικά σας scripta και έργα καταδικάσατε την υπόστασή σας
ως εκ τούτου έχετε αυτοκαταργηθεί χωρίς να έχετε ουσιαστικό λόγο υπάρξεως.
Πότε είχατε το άγιο πνεύμα;
Οταν υπογράψατε στην εγκύκλιο 3022 τα αυτονόητα...;; η όταν υπογράψατε στην εγκύκλιο 3024 οτι θα αφορίσετε τον λαό του Θεού απο την μετάληψη - τον Χριστό και την σωτηρία επειδή ετσι διέταξε ο καίσαρας;;
Είμαι Ιερεύς του Χριστού.
Δεν εχω κεφαλή της εκκλησίας την Κεραμέως και τον πρωθυπουργό αλλά τον Χριστόν.
«Αμαρτωλοί και τρισάθλιοι είμαστε »
«ΔΕΝ είμαστε όμως αρνητές του Χριστού και βλάσφημοι.
ΔΕΝ κάνουμε υπακοή στους αντίχριστους νόμους των μασόνων που βλασφημούν τον Χριστόν την εκκλησία Του και τα μυστήρια Του»
«῞Υπαγε ὀπίσω μου, Σατανᾶ. Ὅτι οὐ φρονεῖς τά τοῦ Θεοῦ ἀλλά τά τῶν ἀνθρώπων»
Κατόπιν των ανωτέρω δηλώνω ότι στην δική μου συνείδηση η σύνοδος ΓΟΧ – ΘΝΠ εφεξής δεν είναι η αποστολική εκκλησία του Χριστού.
Αυτή την ιδιότητα την χάσατε με την υπογραφή σας και τα έργα σας...
Διότι ως ιεράρχες εις τύπον και τόπον Χριστού - Νυμφίου - Εγκαταλείψατε την Νύμφη επειδή έτσι σας διέταξε ο καίσαρας.
Εφεξής δεν σας αναγνωρίζω ως εκκλησία του Χριστού και προισταμενη αρχή ώστε το επιτίμιο της καθαίρεσης να είναι ισχυρό.
Μύρο και αντιμήνσιο έχουν επιστραφεί.
επίλογος
Εάν παραδεχόσασταν δημόσια την αδυναμία σας, αυτομάτως θα είχατε δικαιωθεί στην συνείδηση του κόσμου.
Αντ' αυτού γίνατε και τιμητές των αληθινά ομολογητών... πεπτωκότες γάρ, κρίμα.
Βλέπουμε, εντούτοις, να παγιώνονται τα τραγελαφικά αυτά φαινόμενα στην μετά-covid εποχή, στην οποία εισήλθαμε πανηγυρικά και δυστυχώς θα υπάρξει συνέχεια με τα υποχρεωτικά εμβόλια και τσιπαρίσματα [ Κύριος είδε τι άλλο έρχεται απο τους μασόνους] προκειμένου να εκκλησιάζεται και να εξυπηρετείται ο κόσμος μυστηριακά. Διαφορετικά θα υπάρξει ο αποκλεισμός των μη εμβολιασμένων και πιστοποιημένων επικίνδυνων ανθρώπων, ειδικά στις ευπαθείς ομάδες δλδ την συντριπτική πλειονότητα.
Αλήθεια τι απόφαση θα πάρετε για όλα αυτά;;;
Δώσατε εξετάσεις ήδη...
Ευχαριστώ για ότι κάνατε για εμένα αλλά ο Χριστός δεν είναι προς
διαπραγμάτευση.
Δεν θα συμφωνήσουμε κακώς ούτε θα συνθηκολογήσουμε προδοτικώς με άθεους και μασόνους πολιτικούς εναντίον του Χριστού.
Εμείς δέν θά πούμε ποτέ «Οὐκ ἔχομεν βασιλέα εἰ μὴ Καίσαρα» (Ιν. Ιθ΄)
Ιερομόναχος Γρηγόριος Ζιώγος
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΣ του Ιερομ. Γρηγορίου Ζιώγου η σύνοδος ΓΟΧ του απάντησε:
Η εγκύκλιος 3024 ΕΙΝΑΙ ορθόδοξη και απολύτως Ευαγγελική, δεν αφορά ζητήματα λειτουργικής, είναι απολύτως σύμφωνη με τις εντολές του Χριστού και δεν εκφράζουν καμία απολύτως υποταγή της Εκκλησίας σε Αντίχριστους Νόμους. Καμία σχέση με τον Σεργιανισμό δεν υπάρχει.
Τι ετι χρείαν έχομεν μαρτύρων;;
Για τους γοχ σύμφωνα με τις εντολές του Χριστού πρέπει να υπακούς στους μασόνους κλείνοντας τις εκκλησίες και αφορίζοντας τους χριστιανούς απο την Θεια Κοινωνία. Αυτό για εμας λέγεται ΑΡΝΗΣΗ Χριστού και Σεργιανισμός
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΜΟΥ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΓΟΧ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΕΝ ΩΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
1. Ο κτιστός άνθρωπος δεν μετέχει των ακτίστων ενεργειών του Θεού στον Ι.Ναό μεσα απο τα μυστηρια της εκκλησιας; Με τις μάσκες εν ώρα Λειτουργίας δεν βλασφημείται ο Θεός καθώς αμφισβητείται η άκτιστη χάρη Του, που ενυπάρχει στα μυστήρια στον Ναό, στις εικόνες και στα αγια λειψανα ;;
2. Ο Ι.Ναός του Θεού είναι καθαγιασμένος ( ευχές εγκαινίων) ειναι άγιος ώστε να κατοικεί ο Θεός, αλλά μπορεί να είναι παράλληλα και εστία μόλυνσης;;
3. Δεν εχουν κανένα κύρος οι ευχές του αγιασμού και ειδικά στα ειρηνικά του Μ.Αγιασμού;; τότε γιατί επικρατεί η μασκοφορία και τα αντισηπτικά στις ενορίες;;
4. Ο μη ασπασμός των εικόνων, η ο ασπασμός των εικόνων με μάσκα τι σημαίνει παρά οτι βλασφημάς το πρωτότυπο εις το οποἰο η τιμή, ( εν προκειμένω απιστία ) διαβαίνει;; αυτό δεν ειναι ενα ειδος εικονομαχίας και αποιεροποίησις της εκκλησίας;;
5. Η εκκλησία του Χριστού, δεν ειναι η ταμειούχος της Θειας Χάριτος, η οποία θεραπεύει όχι μόνο τις ψυχές, αλλα και τα σώματα;;
Και στο τέλος τέλος γιατί να ερθει κάποιος στην δική σας σύνοδο όταν με την μασκοφορία των πιστών και τα άλλα προστατευτικά μέτρα... εκόντες άκοντες απορρίπτετε τις άκτιστες και θεραπευτικές ενέργειες του αγίου πνεύματος;;
''Ἡ Θεία Χάρις, ἡ πάντοτε τὰ ἀσθενῆ θεραπεύουσα καὶ τὰ ἐλλείποντα ἀναπληροῦσα''
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΓΟΧ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ
ΣΕΡΓΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΟΙ ΓΟΧ πήραν οικονομική επιδότηση απο τους
μασόνους πολιτικούς
κλικ στους συνδέσμους
ΟΙ ΓΟΧ - ΘΝΠ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ 1918 (Sobor) ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΤΥΧΩΝΟΣ ΚΑΘΩΣ ΑΦΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΘΕΟΜΑΧΟ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ
Περαιτέρω
Ειχα διακόψει απο τους γοχ απο το 2014 για Οικουμενισμό
Πρόεδρος της Συνόδου Αρχιερέων της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας της Διασποράς.
18/31 – 12 – 2014. Μάρτυς Σεβαστιανός και των συν αυτώ.
ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΙΣ
Ενημερώνω προς όλους τους πιστούς της ΡΟΕΔ το κάτωθι γεγονός:
Ότι το Αρχιερατικό συμβούλιο το οποίο πραγματοποιήθηκε στο MAUNTAIN VEW ( U.S.A. ) τον Μάιο του 2014, σύμφωνα με την ευλογία του Πατριάρχου Ιεροσολύμων Ειρηναίου, την οποία εξέφρασε δια της τηλεφωνικής συνομιλίας με ανοιχτή ακρόαση και η οποία ακούστηκε από όλους τους παρόντες Αρχιερείς, αποφασίστηκε η Χειροτονία του Ιερομονάχου Ρωμανού ( Ραντβάν ), ως επίσκοπο και βοηθό του προέδρου της Αρχιερατικής Συνόδου της ΡΟΕΔ.
Η Χειροτονία του επισκόπου της πόλεως Χάιφα έγινε εις την Οδησσό την 7 – 7 – 2014 από τον Πρωθιεράρχη της ΡΟΕΔ Μητροπολίτου Αγαθαγγέλου, Σεβασμιοτάτου Αρχιεπισκόπου Γεωργίου και θεοφιλεστάτου επισκόπου Νίκωνος.
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την ειδική κατάσταση της Εκκλησίας εις τους Αγίους τόπους, αποφασίστηκε η χειροτονία αυτή να μην δημοσιευτεί πρίν έρθει ο καιρός.
Πρόεδρος της Αρχιερατικής Συνόδου
+ Αγαθάγγελος Μητροπολίτης Νέας Υόρκης και Ανατολικής Αμερικής.
ΡΟΕΔ – ΓΟΧ Οδησσός 17/30 – 6 – 2015
Ἀνακοίνωσις
Κοινῆς Συσκέψεως
τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ρωσικῆς
Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Διασπορᾶς
μετὰ τῆς Ἀντιπροσωπείας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
τῆς Ἐκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν Ἑλλάδος
Ἀμφότερες οἱ Πλευρὲς διεπίστωσαν, ὅτι τὸ ὄνομα τοῦ πατριάρχου Ἱεροσολύμων Εἰρηναίου μνημονευόταν ἀπὸ τὴν ΡΟΕΔ μόνον στοὺς Ἁγίους Τόπους… Οἱ δὲ Ἀρχιερεῖς τῆς ΡΟΕΔ ἀναμένουν ἀπὸ τὸν πατριάρχη Ἱεροσολύμων Εἰρηναῖο μία σαφῆ Ἀντι-οικουμενιστικὴ δήλωση/ τοποθέτηση, ὥστε βάσει αὐτῆς νὰ ἀποφασισθῆ ἡ ὅποια διαμνημόνευσις αὐτοῦ, ἢ μή, στὸ μέλλον.
Οἱ Ἀρχιερεῖς τῆς ΡΟΕΔ Ἡ Ἀντιπροσωπεία
τῆς Ἐκκλησίας ΓΟΧ Ἑλλάδος