O Ιερομ. Γρηγόριος Ζιώγος αναθεματίζει επιπλέον στο συνοδικό, Οικουμενιστές, Σεργιανιστές, Μασόνους και ολους τους σύγχρονους αιρετικούς και τους δέχεται υποχρεωτικά δια Βαπτίσματος.



Απο την Κυριακη της ορθοδοξιας


Εἶτα ἀναγινώσκει ὁ δ΄ ἱερεύς εἰς ἐπήκοον πάντων τά ἀναθέματα.
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς ἐπαγγελλομένοις τά τῶν Ἑλλήνων, ἤτοι εἰδωλολατρῶν, δυσσεβῆ δόγματα καί ἀναβιοῦσι τά μυθικά αὐτῶν πλάσματα ἀρχαιολάτραις καί νεοπαγανισταῖς, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Ἀρείῳ τῷ πρώτῳ θεομάχῳ καί ἀρχηγῷ τῶν αἱρέσεων, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).





Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Μακεδονίῳ τῷ δυσσεβεῖ καί Νεστορίῳ τῷ θεηλάτῳ, τῷ παθητήν λέγοντι τήν Ἁγίαν Τριάδα, καί Οὐαλεντίνῳ δυσσεβεῖ τῷ παράφρονι, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Πέτρῳ τῷ Κναφεῖ καί παράφρονι, τῷ λέγοντι «Ἅγιος Ἀθάνατος, ὁ σταυρωθείς δι’ἡμᾶς», ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Παύλῳ τῷ Σαμοσατεῖ καί Θεοδοτίωνι τῷ τούτου συμμύστη καί ὁμόφρονι, σύν ἄλλῳ Νεστορίῳ παράφρονι, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Πέτρῳ Δειλαίῳ τῷ αἱρετικῷ, τῷ καί Λυκοπέτρῳ ἐπονομαζομένῳ, Εὐτυχίῳ τε καί Σαββελλίῳ τοῖς κακόφροσιν, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Ἰακώβῳ Ἀρμενίῳ τῷ Ζανζάλῳ, Διοσκόρῳ «πατριάρχῃ» Ἀλεξανδρείας καί Σεβήρῳ τῷ δυσσεβεῖ, ἅμα Σεργίῳ, Παύλῳ καί Πύρρῳ τοῖς ὀμόφροσι, σύν Σεργίῳ, μαθητῇ τοῦ Λυκοπέτρου, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς Ὠριγενισταῖς καί τοῖς ὀπαδοῖς καί διαδόχοις αὐτῶν, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Ὅλοις τοῖς Εὐτυχιανισταῖς καί Μονοθελήταις καί Ἰακωβίτες καί Ἀρτζιβουρίταις καί ἁπλῶς πᾶσιν αἱρετικοῖς, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς ἐκπεσοῦσι αἱρεσιάρχαις καί ἀρνουμένοις τήν Ἁγίαν Δ΄ Οἰκουμενικήν Σύνοδον, Καρεκίν Β΄ Ἀρμενίας, Θεοδώρῳ Β΄ Αἰγύπτου, Παύλῳ Αἰθιοπίας, Ἰγνατίῳ-Ἐφραίμ Β΄ Συροϊακωβιτῶν, Βασιλείῳ-Θωμᾷ Α΄ Μαλαμπαριανῶν-Ἰνδιάνων, τοῖς κακῶς ὀνομάζουσιν ἑαυτούς Ὀρθοδόξους καί τοῖς αὐτοῖς κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ καί Ζ΄ Οἰκουμενικάς Συνόδους Μονοφυσίταις, Μονοθελήταις καί Μονοενεργήταις, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τῷ φρυαξαμένῳ συνεδρίῳ κατά τῶν σεπτῶν Εἰκόνων, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Εἴ τις οὐ προσκυνεῖ τόν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν ἐν Εἰκόνι περιγραπτόν κατά τό ἀνθρώπινον, ἤτω ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Βαρλαάμ Καλαβρῷ, Γρηγορίῳ Ἀκινδύνῳ, Προχώρῳ Κυδώνι, Νικηφόρῳ Γρηγορᾷ, Γεωργίῳ Λαπίθῃ καί τοῖς ὀπαδοῖς καί διαδόχοις αὐτῶν, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν τοῦ νεοβαρλααμισμοῦ, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τῷ κανονικῶς ἀνυποστάτῳ καί ἐκπεσόντι αἱρεσιάρχῃ Πάπᾳ Παλαιᾶς Ρώμης Φραγκίσκῳ τῷ Α΄ καί τοῖς αὐτῷ κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς Μαρτίνῳ Λουθήρῳ, Ἰωάννῃ Καλβίνῳ, Οὐρλίχῳ Σβιγλίῳ καί Ἐρρίκῳ τῷ ὀγδόῳ δυσσεβεῖ βασιλεῖ καί τοῖς σύν αὐτοῖς συγκροτήσασι τάς αἱρετικάς παραφυάδας τῆς Διαμαρτυρήσεως, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τῷ αἱρεσιάρχῃ τῆς θρησκευτικῆς παρασυναγωγῆς τοῦ Ἀγγλικανισμοῦ Ἰουστίνῳ Γουέλμπι καί τοῖς αὐτῷ κοινωνοῦσι, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς ἀρνουμένοις καί καθυβρίζουσι τήν Παναγίαν, Ὁμοούσιον, Ἀδιαίρετον καί Ζωοποιόν Τριάδαν Ραββίνοις τοῦ Ἰουδαϊσμοῦ, Ἰσλαμισταῖς καί μέλεσι τῆς ἀνωνύμου φυλλαδικῆς Ἑταιρίας Σκοπιά τοῦ Πύργου τῶν «Μαρτύρων» τοῦ Ἱεχωβᾶ, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς δυσφημοῦσι τά ἱερά Μυστήρια τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Βαπτισταῖς, Ἀντβεντισταῖς καί Πεντηκοστιανοῖς, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν παναίρεσιν τοῦ διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ συγκρητιστικοῦ οἰκουμενισμοῦ, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν μεταπατερικήν, νεοπατερικήν, συναφειακήν καί μετακανονικήν αἵρεσιν, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
Τοῖς ἀρνουμένοις τάς Ἁγίας Ὀγδόην καί Ἐννάτην M. Συνόδους, τάς συγκληθείσας ἐπί Μεγάλου Φωτίου καί Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, παποφιλιοκβισταῖς, ἀνάθεμα.
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’) 

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τῷ προτεσταντικῷ λεγομένῳ «Παγκοσμίῳ Συμβουλίῳ Ἐκκλησιῶν», ἤτοι Αἱρέσεων, ἐν ᾧ διδάσκεταιὅτι ἅπασαι αἱ αἱρέσεις κλάδοι εἰσί τῆς Μιᾶς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς ἐκ τῶν Ὀρθοδόξων, τοῖς συμμετέχουσι ἐν ταῖς ἀντικανονικαῖς συμπροσευχαῖς μεθ’αἱρετικῶνκατά τήν λεγομένην «ἑβδομάδα προσευχῆς ὑπέρ τῆς ἑνότητος τῶν χριστιανῶν», ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς ἀντορθοδόξοις κειμένοις τοῦ Τορόντο (1950), τοῦ Μπαλαμάντ (1993), τοῦ Σαμπεζῦ (1994), τοῦ Πόρτο Ἀλέγκρε (2006) καί τοῦ Πουσάν (2013), ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς διδάσκουσι ὅτι αἱ αἱρέσεις, αἵτινες ἀπεκόπησαν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, συμπεριλαμβάνονται ἐντός αὐτῆς, τάς ὁποῖας καί ὀνομάζουσι «ἀτελεῖς ἐκκλησίας» καί ὅτι ἔστι σωτήριος Χάρις, ἔγκυρον βάπτισμα καί ἐνεργοῦσα Χάρις τῆς ἱερωσύνης ἐκτός τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀνάθεμα».

Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τοῖς κηρύσσουσι καί διδάσκουσι τήν αἵρεσιν ὅτι ὁ ἐκάστοτε Οἰκουμενικός Πατριάρχης πρῶτος ἐστί ἄνευ ἴσων, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τῇ ληστρικῇ, αἱρετικῇ καί οἰκουμενιστικῇ ψευδοσυνόδῳ τῆς Κρήτης τοῦ Ἰουνίου 2016, τῇ λεγομένῃ «Ἁγίᾳ καί Μεγάλῃ Συνόδῳ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», καί τοῖς κακοδόξοις αὐτῆς κειμένοις, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Τῇ Μασονίᾳ καί τῷ διεθνῇ φρικώδῃ Σιωνισμῷ, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Ἅπαντα τά παρά τήν Ἐκκλησιαστικήν παράδοσιν, καί τήν διδασκαλίαν, καί ὑποτύπωσιν τῶν ἁγίων καί ἀοιδίμων Πατέρων καινοτομηθέντα, ἤ μετά τοῦτο πραχθησόμενα, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).
Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
 «Τος βλλουσι καττς᾿Εκκλησας τοΧριστοκαδιδσκουσιν τι το Χριστοῦ᾿Εκκλησα μεμρισται ν οτω καλουμνοις"κλδοις", οτινες διαφρουσιν λλλων ν διδασκαλίᾳ κατρπζως, ἢ ὅτι ἡ᾿Εκκλησα οχ φσταται ρατς, λλ᾿ἀπαρτισθσεται ντ μλλοντι, ταν παντες ο "κλδοι" τμματα ἢ ὁμολογα  προστι καθρησκεαι νωθσιν ν νσματι· καοτινες οδιακρνουσι τν ερωσνην κατμυστρια τς᾿Εκκλησας πτν ερωσνην κατμυστρια τν αρετικν, λλλγουσιν τι τβπτισμα καὶ ἡ εχαριστα τν αρετικν εσν κανπρς  σωτηραν· σατως, τος κοινωνοσιν ν γνσει τος προμνημονευθεσιν αρετικος συνηγοροσι, διαδδουσι, ἢ ὑπεραμυνομνοις τς καινοφανος ατν αρσεως τοοκουμενισμοῦ ἐν προσχματι δελφικς γπης, ἢ ὑποτιθεμνης  νσεως τν διαχωρισθντων Χριστιανν«Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Μελετί Μεταξάκ, κα Χρυσοστόμ Παπαδοπούλ, τος πρωτεργάταις τν κακοδοξιν το Οκουμενισμο  «Ἀνάθεμα» (γ’).

« Τοῖς φρυαξαμένοις συνεδρίοις κατὰ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ἐν Κωνσταντινουπόλει ἐν ἔτει 1923 καὶ ἐν Ἁγίῳ Ὅρει, ἐν ἔτει 1930  «Ἀνάθεμα» (γ’).

Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
Σεργίω Στραγκορόντσυ και Σεργιανισμῶ «Ἀνάθεμα» (γ’).

     Ὁ ἱερεύς ἐκφώνως :
«Ὅλοις τοῖς αἱρετικοῖς, ἀνάθεμα».
Ὁ Χορός : «Ἀνάθεμα» (γ’).


Σχόλια